tolppa-apina 01.10.2006 17:55:00 | |
---|
Myös niistä (oliko nyt) hiilikuitukapuloista irtosi eräältä hevigaissilta mun virpan kalvoon juuri tuommosta kärpäsen kakkaa. Harmillista. Not funny |
bluesman86 01.10.2006 17:59:15 | |
---|
mistäköhän mulle tulee sitten tuo paska kun käytän ihan normaaleja puukeppejä? Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
tolppa-apina 01.10.2006 18:02:17 | |
---|
mistäköhän mulle tulee sitten tuo paska kun käytän ihan normaaleja puukeppejä? Peltien mönjät melkovarmasti vaikuttaa myös. Paiste cymbal cleanerilla putsailen peltini säännöllisesti ja kyllä sellasta mustaa pinttynyttä smetaa irtoaa aina kiitettävästi. Not funny |
welho 01.10.2006 20:32:29 | |
---|
Hieno on peli! Itse oon kanssa vedellyt jollain taotulla Black Pantherilla aina silloin tällöin ja diggaan soundista paljon. www.welhodrum.com |
Speedy 01.10.2006 20:42:59 | |
---|
mistäköhän mulle tulee sitten tuo paska kun käytän ihan normaaleja puukeppejä? Kuitenkin sitä pölyä ja muuta kakkaa leijuu ilmassa, mikä laskeutuu siihen kalvolle ja pelleille.. Sitten se tarttuu kapulaan siitä jne.. Itte huomasin joskus että ilman kosteudella on suuri merkitys siihen tarttuvuteen.. Mulla ei ainakaan normaalisti tule mitään kapuloihin, mutta muutamassa paikassa on ollut kostea ilma niin kapulat on ollu ihan mustat...=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Speedy 01.10.2006 20:43:59 (muokattu 01.10.2006 20:44:49) | |
---|
Kuitenkin sitä pölyä ja muuta kakkaa leijuu ilmassa, mikä laskeutuu siihen kalvolle ja pelleille.. Sitten se tarttuu kapulaan siitä jne.. Itte huomasin joskus että ilman kosteudella on suuri merkitys siihen tarttuvuteen.. Mulla ei ainakaan normaalisti tule mitään kapuloihin, mutta muutamassa paikassa on ollut kostea ilma niin kapulat on ollu ihan mustat...=I Lainasinpa itseäni.. mutta.. oisko ollu Porissa joku musaliike, missä oli semmonen taottu, musta kultasella HWllä, vähäkö oli hunajaa..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Myös joistain kapuloista jää jälkiä kalvoihin. Esim. Vic Firthin punaisista Dave Weckl-kapuloista jää punaisia jälkiä kun taas saman valmistajan Steve Gadd-palikoista jää mustia jälkiä. Itse käytän punaisia veklejä eikä niistä jää tipestä mitään jälkiä. Virpan reunaan jaa kylää kun vetelee cross-stickillä ..... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Velli 02.10.2006 15:34:49 | |
---|
Itse käytän punaisia veklejä eikä niistä jää tipestä mitään jälkiä. Virpan reunaan jaa kylää kun vetelee cross-stickillä ..... Jos pitää kapulaa vasemmassa kädessä väärin päin, niin jälkeä jää. Vaikka pitäisi oikein päinkin, niin kanttilyönneissä (kapulan toien pää koko ajan kiinni kalvossa) kapula hinkkaa väriä kalvoon. Itse yleensä hion maalit pois noista Weckleistä ennen kuin otan ne käyttöön. |
Jordan 07.10.2006 19:20:14 | |
---|
niin elikkäs eilen ostin tuossa semmosen black panther virvelin tribali kuviolla. erittäin munakas soundi siinä. Erittäin hieno virveli! onnea! itsekin haluaisin Black Pantherin mistä tuon ostit? |
Veksi 08.10.2006 00:09:38 | |
---|
Metronomi oli heräte ostos, mutta tarpeelinen kai?! |
Davos 08.10.2006 17:18:01 | |
---|
Lainasinpa itseäni.. mutta.. oisko ollu Porissa joku musaliike, missä oli semmonen taottu, musta kultasella HWllä, vähäkö oli hunajaa..=) Porissahan se oli. Ystävämme Triskal kävi sitä ennen kuittaamassa samasta lafkasta sen hienomman taotun Special Edition Pantherin. |