Aihe: Laney VH100R käyttö?
1
Deissarsson
18.11.2003 11:27:20
Ostin juuri kyseisen vahvistimen ja sarjaan kuuluvan 4x12 kaapin. Toimii muuten moitteettomasti, muttei päästä pihaustakaan itsestään :)

Mukana tulleesta käyttöohje"kirjasta" ei oo oikein saunan kiukaan sytykkeeksikään. Vahvistimeen tulee virta täysin normaalisti ja leditkin vilkkuu kuten joulun alla sopiikin. Piuhat ovat 4ohmin reiässä niin vahvarissa kuin kaapissakin. Olen koittanut myös 16ohmilla, tuloksetta.

Ajattelin vain, että onko tälle systeemille jotkut erikoissäädöt, jotka joku teistä tietävistä tai kyseisen härvelin onnellisista? omistajista saattaisi tietää. Paketti tuli siis mulle avaamattomana, mutta nehän testataan ennen pakkaamista tehtaalla, joten eihän hätä sinänsä ole tämännäköinen kun takuukin on kehitelty. Ei vaan kehtaa viedä toimivaa vahvaria huoltoon, jos siinä on jotkut omat niksinsä mitkä minun olisi syytä tietää? Tosin lähes jokainen takapaneelissakin sijaitseva kytkin on minulle täyttä hepreaa, joten lienee niitä tietämisenarvoisia asioita useampikin :) Mutta kunhan saisi edes sen toimimaan ensin.
Turpa
18.11.2003 13:45:40
Mulle tuli Thomannilta Laneyn gh100ti-putkinuppi alkuvuodesta ja oireet oli aivan samat. Sekin oli tarkastettu jne., mutta ei tosiaan päästänyt pihaustakaan. Lähetin sen sitten thomannin takuuhuoltoon Hyvinkäälle. Parin päivän päästä tuli takaisin ja toimi. Oli ollu vaan joku juotosvika.
Turpa
18.11.2003 13:47:49
Oletko muuten ennen pelaillut putkivahvareiden kanssa, että on esim. Stand by-juttu tiedossa?
Eemil
18.11.2003 14:45:34
Jep, niinkuin jo mainittiin vika on putkissa tai standby-tilasta. Itse vahvistimessa ei mitään muuta kummaa ole, mikä äänen ulostuloa estäisi, jos vaan oot kääntäny varmuudeks kaikkia neljää volumea auki...:) Eli jos ääntä ei näillä eväillä tule, on syytä alkaa korjaus toimenpiteisiin.
Torilla Ibanez S570wnsol 850 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200. Tukekaa köyhää muusikkoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)