Aihe: Bänditovereista
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14
Tankero
30.09.2006 17:29:47
Corazon = sydän espanjaksi

Niinhän se on, muta corason on ihan muuta. Met uruttajan kans se tiedetään.
Valitettavasti.
Varmasti, vissiin.
Anonymous-jazz
30.09.2006 17:45:02

Niinhän se on, muta corason on ihan muuta. Met uruttajan kans se tiedetään.
Valitettavasti.

Löytyykö pitkästä riparista ?
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
Mikko T.
30.09.2006 19:31:58 (muokattu 30.09.2006 19:32:17)

Kiitos - jos olisin alan miehiä, sait p****ttä - nyt saat vaan Suomen suurimman yhden miehen orkesterin halauksen.

Siis en tarkoita, että sinäkään olisit alan miehiä....

Luuletko etten ole? 8-D

Ei kerta homoksi tee, jos molemmat hymyilee eikä kumpikaan rakastu...
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
baron
30.09.2006 21:42:06

Me ollaan täällä poskeiltu turakaisille, jotka tanssii sanojen mukaan, mutta mulla on "ilo ja onni" saada soittaa soittajien kanssa, jotka soittaa sanojen mukaan.
Mitä muuta voi sanoa siitä, että sain seuraavaa rokkikeikkaa varten Dylanin "Don't Think Twice" piisin laput: Kolme A-nelosta sanoja, joiden päälle merkitty soinnut ja kaikki värssyt prikulleen samanlaisia.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Ukko
30.09.2006 22:34:14

Me ollaan täällä poskeiltu turakaisille, jotka tanssii sanojen mukaan, mutta mulla on "ilo ja onni" saada soittaa soittajien kanssa, jotka soittaa sanojen mukaan.
Mitä muuta voi sanoa siitä, että sain seuraavaa rokkikeikkaa varten Dylanin "Don't Think Twice" piisin laput: Kolme A-nelosta sanoja, joiden päälle merkitty soinnut ja kaikki värssyt prikulleen samanlaisia.

Oletko nyt onnellinen ?
baron
30.09.2006 23:50:30 (muokattu 30.09.2006 23:50:43)

Oletko nyt onnellinen ?

Tietenkin.
Pääsen harjoittelemaan sanoista soittamista, mistä oon aina haaveillut:-)
backwood
01.10.2006 12:31:36
On ollu mullakin ilo vetää monta vuotta tuollaisen kelposoittajan kanssa. Nytkin on kelpo kenen kanssa aamulla menen. Joskus ajat sitten on ollu vähän toisenlaisia, mutta eipä siitä traumoja jääny.

jäihän.kyllä sen muut huomaa.
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
WanhaWetäjä
01.10.2006 13:27:10 (muokattu 02.10.2006 00:40:49)

Ihan provosoinnin vuoksi sanon:

Hyvä OMB/komppisyna tai muu sekvensseritaustahässäkkä kuulostaa paremmalta kuin paska bändi. Piste.

Totta,mitenkä trio tai edes kvartetti voisi saada aikaan sellasen valtavan äänikentän kuin se tyylitajuton,musiikillisesti sokeutunut ja kuuro OMB-heikki,joka vetää kaikki saatanan mahdolliset säestysosastot koneestaan kuvitellen soittavansa itse?Ja laulaa sitten vielä moniäänisesti konevoimalla,hyi ...tana!!!

Totuus on kuitenkin se että tuohon pystyy lähes kuka tahansa,ei vaadi pianonsoiton opiskelua ihan kauheesti,transpose rules,HOHO!

Toisaalta sitten totta on myös sekin että cd-levy kuulostaa sitten vieläkin paremmalta,HOHO!Ja karaoketaustat!

Mutta yhessä asiassa oikea orkesteri on kuitenkin ylivertainen,olkoon kuinka vitun huono tahansa;voi keskustella bänditovereiden kaa keikkamatkoilla,tauoilla,voi ottaa kuppia,tarvittaessa tapella etc...

OMB joutuu tyytymään siihen omaan erinomaiseen(vittu että mä kuulostan hyvältä) seuraansa tai sitten sen esmes sen pikkukylän huoltamo/baarin
"erinomaisen"jengin seuraan...

EDIT tämä ei ole provo,vaan mun mielipide :-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
tiukkapipo
01.10.2006 13:45:13
Onkohan Burana loppu?? Kannattaisi käydä lääkärillä.

Eikä se mieliala lääkityskään taida olla kohdallaan :)

Tehän olette huumorin tajuttomia ja yksi totisia - ja pannaan nyt saamari vielä hymiökin perään ;-)

Onneksi rumpalit ovat yleensä myös yhtyeen huumorintajuisimpia ihmisiä. Tuttu juttu ennestäänkin, että juttuni ovat niin korkeatasoisia, etteivät ne naurata kuin itseäni. ;-) :o) :-) ;-) :o) :-) ;-) :o) :-) ;-) :o) :-)
half
01.10.2006 13:51:20
Totta,mitenkä trio tai edes kvartetti voisi saada aikaan sellasen valtavan äänikentän kuin se tyylitajuton,musiikillisesti sokeutunut ja kuuro OMB-heikki,joka vetää kaikki saatanan mahdolliset säestysosastot koneestaan kuvitellen soittavansa itse?Ja laulaa sitten vielä moniäänisesti konevoimalla,hyi ...tana!!!

Totuus on kuitenkin se että tuohon pystyy lähes kuka tahansa,ei vaadi pianonsoiton opiskelua ihan kauheesti,transpose rules,HOHO!

Toisaalta sitten totta on myös sekin että cd-levy kuulostaa sitten vieläkin paremmalta,HOHO!Ja karaoketaustat!

Mutta yhessä asiassa oikea orkesteri on kuitenkin ylivertainen,olkoon kuinka vitun huono tahansa;voi keskustella bänditovereiden kaa keikkamatkoilla,tauoilla,voi ottaa kuppia,tarvittaessa tapella etc...

OMB jutuu tyytymään siihen omaan erinomaiseen(vittu että mä kuulostan hyvältä) seuraansa tai sitten sen esmes sen pikkukylän huoltamo/baarin
"erinomaisen"jengin seuraan...

EDIT tämä ei ole provo,vaan mun mielipide :-)

Jess. Eilisestä keikkapaikastamme sai muutama viikko sitten " Trio " lähteä ensimmäisen setin jälkeen kotiin treenaamaan. Kolmikko pimputteli jotain ja lauleskeli karaoketaustojen päälle. Kyllä kansa joskus huomaakin jotain. Onneksi selvisivät hengissä.
R.Syke
01.10.2006 15:07:20
On se hyvä, että löytyy bänditovereita, joilla on ihan oikeat soittimet.

...ja jotka tekevät ihan inhimillisiä virheitä silloin tällöin :D
Tankero
01.10.2006 17:57:15
Löytyykö pitkästä riparista ?

Hahhah, no ei. Enempi jostain Tekniksin sekkarista.
Varmasti, vissiin.
Heikki L.
02.10.2006 01:09:30

Säikeen ensimmäistä kirjoitusta sivuten täytyy Lumipallo-orkan kitaristi kehaista maasta taivaaseen. Ihq!1!
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni.
Sertzo S
02.10.2006 08:45:12 (muokattu 02.10.2006 08:45:23)
Säikeen ensimmäistä kirjoitusta sivuten täytyy Lumipallo-orkan kitaristi kehaista maasta taivaaseen. Ihq!1!

Turhaan et kehu, sillä kyllä taittuu, kun olen kuullut häntä ja pändiä konsertissa.
Sertzo S
02.10.2006 08:51:33 (muokattu 02.10.2006 08:52:25)
Turhaan et kehu, sillä kyllä taittuu, kun olen kuullut häntä ja pändiä konsertissa.

Taittuu komppi kuin komppi, jotka ei ainakaan valtaosin paikallisilta vinguttajilta tapahdu. Ihanne studiohemmo.
baron
02.10.2006 09:29:13

Mä taas kehuisin tota Jamsetin kitaristia. Siltäkin näyttää taittuvan kaikki asiaanliittyvä, soolot, kompit ja laulut.
Sertzo S
02.10.2006 09:41:43 (muokattu 02.10.2006 09:42:16)
Mä taas kehuisin tota Jamsetin kitaristia. Siltäkin näyttää taittuvan kaikki asiaanliittyvä, soolot, kompit ja laulut.

Koko pändi Vannisen Antin kosketellessa ja laulaessa muiden muassa ja jne. on ravintola ja keikkapändiemme vanhaa hyvää aatelia. :)
baron
02.10.2006 09:43:15

Koko pändi Vannisen Antin kosketellessa ja laulaessa ja jne. on ravintola ja keikkapändiemme vanhaa hyvää aatelia. :)

Joo, en mä kitaristia kehuessani tarkoittanut että muilta ei taittuisi.
Ammattimiehiä koko porukka.
jon lord
02.10.2006 09:48:19

Oliko ne kvartetilla laivalla?
No--vaikka onkin tuttuja kavereita niin bändi on hyvä ja meininki myös. Vuosi sitten oltiin samaan aikaan Serenadella ja meillä oli hauskaa.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)