vantage 18.11.2003 10:16:05 | |
---|
Katsottiin tuossa eräs dvd jossa oli joku Hawkwind basisti joka oli kopioinut aivan kaiken Lemmyltä.. Basson, lauluasennon, soittotyylin, pulisongit aivan kaiken.. Mitä mieltä olette tämmöisestä kopioimisesta ja että onko näitä tapauksia jossain enemmän? Heavy Metal Is The Law |
Bonham 18.11.2003 10:17:14 | |
---|
Katsottiin tuossa eräs dvd jossa oli joku Hawkwind basisti joka oli kopioinut aivan kaiken Lemmyltä.. Basson, lauluasennon, soittotyylin, pulisongit aivan kaiken.. Mitä mieltä olette tämmöisestä kopioimisesta ja että onko näitä tapauksia jossain enemmän? Ettei nyt olisi ollut itse Lemmy asialla... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Lateralus 18.11.2003 10:18:55 (muokattu 18.11.2003 10:20:38) | |
---|
Ei tarvii kun laittaa MTV päälle niin siellä on kopioitu kaikki viimeisen 40-vuoden aikana vaikuttaneet artistit. Ei nykyisin kukaan enää keksi mitään uutta. Ajattelu ja luominen on unohdettu ja aivottomasti matkitaan muita, kuin George W. Bush. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. "When you got nothing you got nothing to lose." -Bob Dylan |
vantage 18.11.2003 10:19:26 | |
---|
Ettei nyt olisi ollut itse Lemmy asialla... Ei muuten ollut lemmy siitä olen aivan varma... Taisi olla joku joka tuli sen jälkeen. Heavy Metal Is The Law |
sikanaama 18.11.2003 11:23:57 | |
---|
Mitä mieltä olette tämmöisestä kopioimisesta ja että onko näitä tapauksia jossain enemmän? Eiköhän niitä ihmisiä ole jo kloonailtu jonkin verran. Lammas ainakin on kloonattu. Aveikkapatahelluvanoois! |
Mikä konsertti ja miltä vuodelta? Onko saatavilla suht normaaleista musiikkiliikkeistä? I never gonna work another day in my life |
vantage 18.11.2003 17:18:53 (muokattu 18.11.2003 17:19:29) | |
---|
Mikä konsertti ja miltä vuodelta? Onko saatavilla suht normaaleista musiikkiliikkeistä? En minä tiedä se oli jollain Classic Rock kokoelma dvd:llä... Biisi oli Night Of The Hawks Heavy Metal Is The Law |
2541 18.11.2003 17:35:52 | |
---|
Ei muuten ollut lemmy siitä olen aivan varma... Taisi olla joku joka tuli sen jälkeen. Taitaa olla heppu nimeltä Alan Davey, joka tuli bändiin joskus 80-luvulla. Aika Lemmy -tyylinen kaveri tosiaan. Hawkwindissähän on soittanut porukkaa todella paljon, mm. sellainen tuntematon rumpalisuuruus kuin Ginger Baker!:) |
PekkaRii 18.11.2003 17:44:14 | |
---|
Eiköhän niitä ihmisiä ole jo kloonailtu jonkin verran. Lammas ainakin on kloonattu. Lemmyn klooni, voiskohan onnistua, jos Lemmyn verikin on niin myrkyllistä, että elimistö hylkii puhdasta verta. Saisi jonkun aikaa marinoida kloonia, että pääsisi edes lähelle.... "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Charger 18.11.2003 17:46:41 (muokattu 18.11.2003 17:47:28) | |
---|
Olisikohan kyseessä Alan Davey? Soittaa Rickenbackerilla ja soittoasento on myös hyvin samankaltainen kuin Lemmyllä. On soittanut pitkään Hawkwindissa, ainakin Chronicles of the Black Sword -levyltä asti, en nyt ulkoa muista tarkkaa vuotta milloin tuli yhtyeeseen. Eipä tuo kopiointi(?) minua ole häirinnyt. Asia äijä asia yhtyeessä. EDIT: 2541 ehtikin ensin... |