Tankero 30.09.2006 17:36:30 | |
---|
Jouduin kerran tekemään ns. "pakkosovun" esimiehen painostuksesta yhdellä entisellä työpaikkallani yhden ihan perseestä olevan akan kurmun kanssa. Se oli kertakaikkiaan ihan seko ja semmonen joku luulotautinen saatana. Kaikki sen ihmeelliset tempaukset ja purkaukset olivat kuulema pomon mukaan ihan "normaalia"... hormoneista ja vaihdevuosista johtuvaa normaalia toimintaa! Se eukko oli luonnostaan ihan perseestä jo ilman niitä vaihdevuosiaankin ja aina ennenkin ollut kahnauksissa kaikkien omilla aivoillaan ajattelevien kanssa. No kun se pomo oli ihan tumpelo ja täysin riipuvainen tämän "pirkon" taloudellisesta osaamisesta niin minun piti pyytää anteeksi oikein julkisesti kun olin loukannut "pirkkoa" sanomalla sille kerran kaikkien kuullen kahvipöydässä suorat sanat... kun se puhui aina ihan paskaa selän takana kaikista muista pönkittääkseen omaa asemaansa! Siihen "anteeksi pyyntöön" piti vielä heittää oikein "kunnon halit" kuulema päälle silleen "sovun sinetiksi". Oli mukava kuiskata siinä samalla halatessa korvaan "pirkolle" jotta: "Haista vittu!"... "Pirkon" ilme oli silloin paljon puhuva! Tuli jotenkin mieleen, että mitenkähän tämä akka ja se tumpelo pomo sinua kuvailisivat. ;) Varmasti, vissiin. |
vanhami 30.09.2006 20:58:12 | |
---|
On siellä sellainenkin ulostulo, vaan jos tuota taidetta aletaan jälkikäsittelemään, tuppaa autenttisuus häviämään.. Pannan stereona vaan talteen, hienoa se on sekin :) Ei silti, olishan tuo upeeta, kun olis oikein tekemällä tehtyä. No sitähän saa taltioitua useammallakin tavalla. Pannaan yks raita rereona ja olennaisimmat raidat vielä erikseen, jos jotain " kultahippuja " on seassa, niin sieltä niitä voi sitten helpommin poimia. Siis en tarkoittanut mitään sellaista musikaalista helmeä, vaan jotain "komppikitarasoolo" tyyppistä juttua. No siihen on vielä aikaa, otan siis varmaan läppärin ja äänikortin messiin, niin saadaan jotain talteenkin. Niitä on hauska kauhun sekaisin tuntein kuunnella |
pekkajau 30.09.2006 21:02:34 | |
---|
Tuli jotenkin mieleen, että mitenkähän tämä akka ja se tumpelo pomo sinua kuvailisivat. ;) Mulkkuna pitävät. Minä elän! |
vanhami 30.09.2006 21:05:11 | |
---|
Mulkkuna pitävät. Miten se nyt sillain. Yhteistyökykyinen ja suustaan kätevä viriili ja aktiivinen nuori mies. Olen itse huomannu kyllä sen, että kun avaa suunsa joka asiassa, oot ain ekaksi kusessa. Eikä perkele älyä pitää turpaansa kiinni. |
Ukko 30.09.2006 22:35:25 | |
---|
Niille sitten vaan pikkuhumppaa. Tarttisivat kyllä ihan jotain muuta :/ |
Ukko 30.09.2006 22:36:38 | |
---|
Tuli jotenkin mieleen, että mitenkähän tämä akka ja se tumpelo pomo sinua kuvailisivat. ;) Mulkuilla tyypeillä on ihan ikioma kanava yhteydenpitoon. |
pekkajau 30.09.2006 22:44:55 (muokattu 30.09.2006 22:45:53) | |
---|
Mulkuilla tyypeillä on ihan ikioma kanava yhteydenpitoon. Ennen vanhaan vanhanajan akoille riiti jos oli pelkkä mulkku...nyt kuulema pitää osata myös jutella jotain "fiksua" ja istua jossain vitun kehityskeskusteluissa ja itsensäarviointi- palavereissa! Minä elän! |
Ukko 30.09.2006 22:47:26 | |
---|
Ennen vanhaan vanhanajan akoille riiti jos oli pelkkä mulkku...nyt kuulema pitää osata myös jutella jotain "fiksua" ja istua jossain vitun kehityskeskusteluissa ja itsensäarviointi- palavereissa! Itsensäarvionti ei ole koskaan pahasta. Se on pahasta jos sen tulos palvelee jotain muuta tarkoitusta kuin itsensäarvioijaa ja sen positiivisia seurauksia. |
pekkajau 30.09.2006 22:52:29 | |
---|
Itsensäarvionti ei ole koskaan pahasta. Se on pahasta jos sen tulos palvelee jotain muuta tarkoitusta kuin itsensäarvioijaa ja sen positiivisia seurauksia. Itsensäarviointia tekee varmasti jokainen terve ihminen jatkuvasti ihan luonnostaan! Minä elän! |
Tankero 01.10.2006 01:00:03 | |
---|
Itsensäarviointia tekee varmasti jokainen terve ihminen jatkuvasti ihan luonnostaan! Hah. Mikä lausahdus. Tais vielä huumoripaavolta lipsahtaa ihan tosistaan. Varmasti, vissiin. |
Itsensäarvionti ei ole koskaan pahasta. Se on pahasta jos sen tulos palvelee jotain muuta tarkoitusta kuin itsensäarvioijaa ja sen positiivisia seurauksia. Mitähän mä olen taas kirjoitellut. Pikku tuhnussa ei saisi tuoda esille "älykkäitä" näkemyksiä ;) |
lukkari 02.10.2006 12:23:08 | |
---|
Mitähän mä olen taas kirjoitellut. Pikku tuhnussa ei saisi tuoda esille "älykkäitä" näkemyksiä ;) Voit jättää älykkäät jutut kokonaan älyköille ja tää palstahan suorastaan pursuaa niistä. |
Pula-Aho 02.10.2006 13:46:18 | |
---|
Voit jättää älykkäät jutut kokonaan älyköille ja tää palstahan suorastaan pursuaa niistä. Minusta nämä jorinat voisi taasen jättää Aroman puolelle. Jos jotain sattuisi otsikossa mainittu asia kiinnostamaan niin vaikeapa on löytää infoa kaiken paskanjauhannan keskeltä. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Ukko 02.10.2006 15:52:59 | |
---|
Minusta nämä jorinat voisi taasen jättää Aroman puolelle. Jos jotain sattuisi otsikossa mainittu asia kiinnostamaan niin vaikeapa on löytää infoa kaiken paskanjauhannan keskeltä. -G- Mutta sen paskan täytyypi olla kuivaa koska muuten sitä ei voi jauhaa 8p |
Mikko T. 03.10.2006 19:05:31 | |
---|
Mutta sen paskan täytyypi olla kuivaa koska muuten sitä ei voi jauhaa 8p Puliksella palaa käämi ihan just... Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Sertzo S 03.10.2006 19:24:08 | |
---|
Puliksella palaa käämi ihan just... Ei sillä varmaan kovin helposti, nimittäin humppamiitissä kesällä v.2005 vaikutti erittäin rennolta ja paineita ottamattomalta hyvältä tyypiltä. Veti Manjaanan kanssa rivakat "ripaskat" satamalavan kupeessa, kun soitettiin pändin kanssa iskusäveliä siinä lavalla. |
manjaana 03.10.2006 19:39:31 | |
---|
Ei sillä varmaan kovin helposti, nimittäin humppamiitissä kesällä v.2005 vaikutti erittäin rennolta ja paineita ottamattomalta hyvältä tyypiltä. Veti Manjaanan kanssa rivakat "ripaskat" satamalavan kupeessa, kun soitettiin pändin kanssa iskusäveliä siinä lavalla. Heh, olipas se mukavanlainen ilta, ihan tässä vanha herkistyy... *sniif* ;) = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
kuunsirppi 29.10.2006 09:30:38 | |
---|
No nyt tuli keikkakysely pikkuesoja seuraavalle päivälle. Viime vuodesta viistastuneena en tarjoo tuolle päivälle keikkaa. Sen verran oli hankalanoloinen veto viime vuonna :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 29.10.2006 11:53:46 | |
---|
No nyt tuli keikkakysely pikkuesoja seuraavalle päivälle. Viime vuodesta viistastuneena en tarjoo tuolle päivälle keikkaa. Sen verran oli hankalanoloinen veto viime vuonna :o/ Onko sulla jo kyyti mietittynä, vai yhdistetäänkö taas, vaiko juna?? = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
kuunsirppi 29.10.2006 18:32:32 | |
---|
Onko sulla jo kyyti mietittynä, vai yhdistetäänkö taas, vaiko juna?? Vois mennä vaikka junalla, kun ei oo nyt ajatuksissa olla keikalla seuraavana päivänä, mutta porukassa voitais kyllä mennä ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |