Aihe: Kurt Cobain
1 2 3 4 529 30 31 32 33
Stain
16.11.2003 22:10:10
mäkin oon vasuri ja soitan oikeakätisten kitaroilla. ei tuo nyt vaikuta ollenkaan siihen vaikeuteen.

EDIT: tajusinkohan mä väärin.. ?

Mikset soita vasurilla?
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
madu
16.11.2003 23:00:21 (muokattu 16.11.2003 23:02:00)
No mulla on pari vasenkätistä tuttua jotka soittaa oikeankäden puolella ja syy on yksinkertaisesti se että koulun musiikkitunneilla ei ollut vasuriskeboja joten aloittivat oikeakätisillä. Ei vaikuttanu soittotaidon kehitykseen ainakaan niillä. Joskus nappaan skittakaupassa vasuriskitan ja soittelen huvikseni, tuntuu juuri samalta kuin olisi viikon vasta soittanut... :)
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
Huevos
17.11.2003 12:24:14

alotettasko threadi musta. mä oon paljon kovempi jätkä ku Cobain.
Freakz
17.11.2003 12:44:20
Olipas huono provo...
Kurt oli todella taitava säveltäjä ja hänen lauluäänensä oli ihan huippu! Lavaesiintyminen oli mitä suuremmassa määrin loistavaa...
Aika on soittaa, aika on kuolla.
Huevos
17.11.2003 12:48:47

mikää vitu provo ollu saatana.
the jokke
17.11.2003 13:40:55
Mikset soita vasurilla?

jaa-a. yläasteen musan tunneilla opettaja pisti mulle vasurin kitaran käteen, mutta jotenkin se sitten vaan vaihtui oikeakätiseen skittaan. ihan yhtä vaikea molemmilla oli soittaa, enkä usko, että tuo valinta on mitenkään vaikuttanut kehitykseeni soittajana.
NYdoll
17.11.2003 13:43:46

Vielä yks pieni juttu kirjoittajalle:

Älä ala vittuileen IHAN kaikille asioille, joita et voi ymmärtää. Ja jos ite kuuntelet jotain saatanan molliäänikikkelijazzia niin hyvä, siinähän kuuntelet - anna vaan muidenkin kuunnella mitä huvittaa. OK??

Onhan tuosta jo aiemmin ollu puhetta: SLTS lähti väärin soitetusta My Sharonnasta. Minusta vaan vähän tuntuu että et muita biisejä oo kuullukkaan.

Ei millään pahalla mutta EI kyllä hyvälläkään :)

hmmm... en kuuntele mölliäänikikkelijazzia (esim. Misfits on yksi suurista suosikeistani) ja olen kyllä kahlaillut läpi lähes jokaisen nirvanan levyttämän kappaleen + katsellut musavideoita ym. minua vaan suuresti huvittaa se, että miestä arvostetaan nimenomaan muusikkona niin suuresti. Lisäksi miehen asenne oli omasta mielestäni aika pyllystä "hajotetaan kamat niin ei tarttee soittaa encorea", "jokaiseen vaivaan löytyy joku pilleri" On muuten hauska juttu, kun alkaa käsittelemään tällaista tabuaihetta kuten Cobain, niin heti on sata jätkää haukkumassa kirjoittajaa pussiliset herneitä nenissään...
"that´s the way I like it baby, I don´t wanna live forever" Motörhead - Ace of spades
Juugeli
17.11.2003 15:25:07 (muokattu 17.11.2003 15:27:19)
hmmm... en kuuntele mölliäänikikkelijazzia (esim. Misfits on yksi suurista suosikeistani) ja olen kyllä kahlaillut läpi lähes jokaisen nirvanan levyttämän kappaleen + katsellut musavideoita ym. minua vaan suuresti huvittaa se, että miestä arvostetaan nimenomaan muusikkona niin suuresti. Lisäksi miehen asenne oli omasta mielestäni aika pyllystä "hajotetaan kamat niin ei tarttee soittaa encorea", "jokaiseen vaivaan löytyy joku pilleri" On muuten hauska juttu, kun alkaa käsittelemään tällaista tabuaihetta kuten Cobain, niin heti on sata jätkää haukkumassa kirjoittajaa pussiliset herneitä nenissään...

Asiahan on näin, että niin suosittu mies ei voi olla kuin hyvä vaikka siitä eivät kaikki pitäisivät. Asenteelle on aivan sama, kun musiikki on niin loistavaa. Minäkin kuuntelen myöx Misfitsiä ja Danzig on loistava laulaja, mutta ihmisenähän se on täys perse. Ja ei sille encorelle ole niin väliä, onhan se pirun coolia katsoa kun suosikkibändi hakkaa kaiken tuhannen paskaksi. Thank you and good night. *KABUM*
vantage
18.11.2003 08:29:38
Minäkin olen tutustunut tuohon Nirvanaan joskus aikoinaan kun olin 9:llä luokalla tai jotain, lainasin levyjä kirjastosta ja enköhän ole kuullut melkein kaikki levyt.
Kun kuulin Come As You Aren niin olin ihan että vau...
Mutta todellakin kun sitten alkoi kuuntelemaan niitä muitakin niin tuli semmonen olo että on kuullut vähän joka biisin jossain aikaisemmasta biisistä.
Heavy Metal Is The Law
jerboa
18.11.2003 10:00:06
Yhdyn monen muun mielipiteeseen: Kurt oli täysin yliarvostettu mies, siitä ei pääse mihinkään. Nirvanassa ei sinänsä ole mitää vikaa, mut pitääkö sitä angstiteiniä käydä palvomaan??! Prkl.
"being hedgehog is underestimated."
salmivaara
18.11.2003 10:27:57

On muuten hauska juttu, kun alkaa käsittelemään tällaista tabuaihetta kuten Cobain, niin heti on sata jätkää haukkumassa kirjoittajaa pussiliset herneitä nenissään...

Ne on kato niin herkkiä ihmisiä.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
vantage
18.11.2003 10:31:14
Ne on kato niin herkkiä ihmisiä.

Pitäisi kestää kritiikkiä henkilöstä jota itse paljon arvostaa.
Asioista voidaan keskustella muutenkin kuin "sinä olet väärässä hän on kuningas ja siihen ei ole mitään sanomista"
Nämä foorumit ovat keskustelua varten aiheesta on turha riidellä tai vetää herneitä nenäänsä.
Heavy Metal Is The Law
Dr. Muff
18.11.2003 11:03:14
On muuten hauska juttu, kun alkaa käsittelemään tällaista tabuaihetta kuten Cobain, niin heti on sata jätkää haukkumassa kirjoittajaa pussiliset herneitä nenissään...

No ei mikään ihme ole jos olet saanut vähän nokillesi jos viestiketjun aloitus kuuluu:

"Taatusti maailman yliarvostetuin muusikko! Kerrassaan rasittavaa oli miehen melankoolinen määkiminen ja soittajanakin oli ihan kädetön tyyppi. Rasittavaa ku sitä aina hehkutetaan että "paras laulaja ja paras säveltäjä ym." Eihän se tehny ku yhen biisin, josta ne kaikki muut biisit on vaan vähän muunneltuja plagiaatteja.. Turha mies.."

Vai oletko itse sitä mieltä että tuossa on ainekset hedelmälliselle keskustelulle?
Huevos
18.11.2003 11:05:51

kai nirvanassa muitakin oli ku Cobain?

kaikki puhuu niinku nirvana= cobain
vantage
18.11.2003 11:15:48
kai nirvanassa muitakin oli ku Cobain?

kaikki puhuu niinku nirvana= cobain

Aivan totta tämä Foo Fighters rumpali on kanssa kova äijä.
Heavy Metal Is The Law
Dr. Muff
18.11.2003 11:19:51
Aivan totta tämä Foo Fighters rumpali on kanssa kova äijä.

Joo ja niin on laulajakin.
Ta Wicked G
18.11.2003 13:10:18
Joo ja niin on laulajakin.

Joka oli nirkun rumpali. Näin se menee :)
Fuck the reality! I'm going home!
Huevos
18.11.2003 13:13:04

joo-o. eipä nirvanastakaan ole *kovin paljoa* tullut juteltua. bändihän ei ole *kuin 10 vuotta vanha*. varmaan kovin moni sitäkään ei ole kuullut.

mitäs jos jauhettas seuraavaks vaikka Spaissareiden vaikutuksesta populaarimusiikkiin?
JulGubbe
18.11.2003 13:37:26
Muutamia hyviä biisejä. MTV unplugged in New York on kyllä älyttömän kovaa kamaa. Mutta jotenkin on alkanu kyllästyttää äijän alituinen surkeana oleminen.

Siinä elämänkerrassa oli sellainen juttu, että ne muut bändin jäsenetkin rupes kyllästymään samaan asiaan. He alkoivat kutsumaan mr. Cobainia nimellä "Hurt-Kurt".

Ei ketään voi tietenkään nirvanasta pakottaa tykkäämään, mutta kyllähän sillä aikamoinen impakti oli tuohon rock-musiikki skeneen. Ilman kurttia varmaan vieläkin kaikki soittais sifonkihuivi otsalla kasariheviä ilman mr. Cobainin panosta.

...toisaalta, miksi minulla on sellainen tunne, että ainakin täällä muusikoiden netissä suurin osa soittaa sifonkihuivi otsalla heviä.
Kyllä pukki tietää!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)