Lennu 30.09.2006 14:14:02 | |
---|
Mulle tuosta on viihde ollut kaukana jo tovin. Eiku hei, olivathan leijona ja susi aika viihdyttäviä tapauksia. ;-) Paskaa tuo on. Mutta tuleepahan silti katsottua. No ei tule. Mutta mä seuraan musanetin keskustelua aiheesta ;D How sad is that. "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
Nazareth 30.09.2006 14:44:34 | |
---|
Tai se "V**tu ei vaan enää naurata..ei vaan naurata. V**tu ei vaaan naurata". ..tai "V**tu lopeta toi akti..lopeta toi akti. V**tu lopeta toi akti!" Ei sen puheesta oikee meinaa saaha tolkkua vaikka miet yrittäs. V***ua se kyl osaa viljellä, ei sillä. "Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6 |
Kirk_Hammett 30.09.2006 15:45:06 | |
---|
mitäköhän mullistavaa maanantaina tapahtuu.... :o You know it's sad but true... |
Nieby 30.09.2006 16:25:43 | |
---|
mitäköhän mullistavaa maanantaina tapahtuu.... :o ehkä ne otetaan kaikki pois sieltä ja vaihdetaan kokonaan uudet tilalle.. |
Joees 30.09.2006 16:40:33 | |
---|
ehkä ne otetaan kaikki pois sieltä ja vaihdetaan kokonaan uudet tilalle.. Se ois aika jees. Jokun temppu ois jees mikä olis aivan hemmetin väärin periaatteessa. Jotain tosi kieroutunutta. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Päärynä 30.09.2006 17:33:01 | |
---|
Se ois aika jees. Jokun temppu ois jees mikä olis aivan hemmetin väärin periaatteessa. Jotain tosi kieroutunutta. Vuokran maksu on unohtunu ja niiltä lähtee kämppä alta. |
Anonymous-jazz 30.09.2006 17:46:17 (muokattu 30.09.2006 17:46:28) | |
---|
Mulle tuosta on viihde ollut kaukana jo tovin. Eiku hei, olivathan leijona ja susi aika viihdyttäviä tapauksia. ;-) Paskaa tuo on. Mutta tuleepahan silti katsottua. Eli en ole riippuvainen mutta silti katson... HOHO läppä läppänä. Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
Joees 30.09.2006 19:27:33 | |
---|
Eli en ole riippuvainen mutta silti katson... HOHO läppä läppänä. Vähän noinhan se kai on. Ei mulla kato muutakaan tekemistä nyt oo iltasin tällä hetkellä. Soittaa voi samalla kun tölsöö kattoo. :-) Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Sertzo S 30.09.2006 19:55:37 | |
---|
Yritin katsoa yhtä jaksoa jokin aikaa ja totesin, että paska tiskistely-ohjelma typerine tyyppeineen. Tosin se vaalea isopuskurinen mimmi estetiikaltaan kai sai minut sitä jonkin aikaa tuijottaan. Julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä, vaikkapa mielenterveytensä menettämällä, joten pöljät tuollaiseen lähtee mukaan. |
Nieby 30.09.2006 21:52:01 | |
---|
aah.. koko päivän kohokohta vain 9 minuutin päästä. tylsä päivä ja tää kruunaa koko potin perskule. |
Nieby 30.09.2006 22:59:33 | |
---|
,,/Fear Of The Dark ,,/ KALEEE!! ,,/ ,,/ vittu et oli ihmeen huonoja laulaa noista kovin usea.. oltiin sävelestä eksyksissä ja pitkällä, mut ei se mitää ku tuli sentää Maidenii, se korvaa aina ja kaiken. |
MV 30.09.2006 23:05:20 | |
---|
Vähänkö Hanne oli ihq pitkin päivää. Kale veteli kyllä asenteella menemään:) "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
,,/Fear Of The Dark ,,/ KALEEE!! ,,/ ,,/ vittu et oli ihmeen huonoja laulaa noista kovin usea.. oltiin sävelestä eksyksissä ja pitkällä, mut ei se mitää ku tuli sentää Maidenii, se korvaa aina ja kaiken. Jenni oli ihan hyvin hajulla, mutta muut oli semmosia, että tunnen itsenikin hyväksi. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
NHR 30.09.2006 23:22:13 | |
---|
Jenni oli ihan hyvin hajulla, mutta muut oli semmosia, että tunnen itsenikin hyväksi. Joo, kuulosti itse asiassa yllättävän hyvältä (sen mitä tossa ohjelmassa nyt pienet pätkät näytettiin), ehdottomasti parhaalta tossa porukassa. Mikä nyt tietysti on vähän niinku kehuis vaik Alaskan parasta jalkapallojoukkuetta... ;) Ja eihän toi vissiin mikään laulukilpailu ollu, niinku ei mun mielestä karaoken kyseessäollessa tarvis ikinä missään ollakkaan. Jokainen halukas saa laulaa ihan vaan omalla äänellään, eikä kenenkään oo toisaalta pakko... Mut noi synttäribileet mun mielestä todisti kyllä sen, että porukalla voi olla ilman viinaakin ihan hiton hauskaa. Eikä näyttänyt olevan kellään nyt naamakaan norsunvitulla, eikä oo varmaan ollu päätkään niin kipeenä aamusti. Näitä lisää. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Juugeli 01.10.2006 09:06:10 | |
---|
Vähänkö Hanne oli ihq pitkin päivää. Kale veteli kyllä asenteella menemään:) Höh, mua taas oikeastaan ensimmäistä kertaa ärsytti toi Hanne eilen. Hihitteli tyhjälle koko päivän. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Rattata 01.10.2006 11:00:24 | |
---|
Hitto, putkeen jääny kaks BB:tä välistä. Olen hukassa. M.A.C.H.O. #11 |
Sinap 01.10.2006 11:20:45 | |
---|
Hitto, putkeen jääny kaks BB:tä välistä. Olen hukassa. Pitkästä aikaan pelkästään positiivissävytteinen päivä...tai ainakin leikkaus. "Siinähän se tuubi onkin." |
Nieby 01.10.2006 11:47:40 | |
---|
ihan varmasti tippuu Sorella tänään.. ei kannattais paljoo valittaa siellä talossa, kun ei sitä ihmiset jaksa katsella, julmia kun ovat perkeleet. |
Sinap 01.10.2006 12:07:24 | |
---|
ihan varmasti tippuu Sorella tänään.. ei kannattais paljoo valittaa siellä talossa, kun ei sitä ihmiset jaksa katsella, julmia kun ovat perkeleet. Tippuu..se on Jennin onni. Ei ole hänkään mikään ruusunen ollut. Miinusääniä varmaan keränny lähes pelkästään, molemmat. "Siinähän se tuubi onkin." |
Keppis 01.10.2006 12:11:19 | |
---|
Ja eihän toi vissiin mikään laulukilpailu ollu, niinku ei mun mielestä karaoken kyseessäollessa tarvis ikinä missään ollakkaan. Jokainen halukas saa laulaa ihan vaan omalla äänellään, eikä kenenkään oo toisaalta pakko...
Nii joo en sillä tarkottanukkaan. Minusta musiikista ei ikinä pitäis tehdä kilpailua.
Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |