masterhat 29.09.2006 08:19:09 | |
---|
mul on audio-technican ATH-M40fs. ei tainnut maksaa hunttiakaan, ja hyvältä soundaa. ei näillä ehkä lopullisia miksauksia tehdä jne, mutta nauhotus käytössä etenkin laulussa ja rummuilla toimii pirun hyvin. on siis suljetut. pidemmän päälle raskaat päässä jos pitää niitä monta tuntia putkeen. toisaalta useimmat suljetu mitkä vaimentaa hyvin, ovat enemmän tai vähemmän "raskaita".. duunissa tulee kuitenkin pidettyä radiopeltoreita melkee 8h päivittäin, joten kyllähän nuo studioluurit tuntuu aika meheviltä niiden jälkeen Tehotyttö95 |
Mikael 29.09.2006 09:47:57 (muokattu 29.09.2006 11:49:43) | |
---|
mul on audio-technican ATH-M40fs. ei tainnut maksaa hunttiakaan, ja hyvältä soundaa. ei näillä ehkä lopullisia miksauksia tehdä jne, mutta nauhotus käytössä etenkin laulussa ja rummuilla toimii pirun hyvin. on siis suljetut. pidemmän päälle raskaat päässä jos pitää niitä monta tuntia putkeen. toisaalta useimmat suljetu mitkä vaimentaa hyvin, ovat enemmän tai vähemmän "raskaita". Mä ostin kans pajalle vähän aikaa sit kahdet tollaiset soittoluureiksi ja hyvin ovat toimineet. Soundi on perusjees ja eristys molempiin suuntiin hyvä. Mulla ei oo ollut mitään ongelmia jaksaa pitää noita päässä pitkiäkin sessioita - mut eihän ne mitkään ihan pienet ja kevyet ole, mikä mun mielestä on vaan ihan hyvä sillä noista kevyistä tulee jotenkin rimpula tunnelma : ) Siitä mistä aita on matalin... |
Aki 29.09.2006 10:52:06 | |
---|
Kävin noita AT:itä kokeilemassa taannoin, ja oli kyllä poikkeuksellisen tavanomaiset luurit. Tarkoitan 80-luvun perus-Philipsiä tms. Olisko sitten ollut vähän vahvistinkriittinen tapaus, en tiedä. "Every being in the universe knows right from wrong, Mark."
-Prot, 2001 |
Mikael 29.09.2006 11:48:32 (muokattu 29.09.2006 11:51:10) | |
---|
Kävin noita AT:itä kokeilemassa taannoin, ja oli kyllä poikkeuksellisen tavanomaiset luurit. Tarkoitan 80-luvun perus-Philipsiä tms. Olisko sitten ollut vähän vahvistinkriittinen tapaus, en tiedä. juu... ei ne mitkään referenssiluurit ole, mut soittohommiin hyvät perusvehkeet - ääntä tulee tarpeeksi säröttä, ovat miellyttävät päässä, soundi on ihan terve ja eristävät riittävästi jopa rumpalointiin. Lisäksi vaikuttavat olevan tehty kestämään käyttöä, mikä on studioympäristössä oleellista sillä soittajien arvostus kaikkea studion omaisuutta kohtaan on monesti aika vajavainen. Siitä mistä aita on matalin... |
Strumbali 30.09.2006 03:31:00 (muokattu 02.10.2006 14:25:16) | |
---|
Mietin hieman kysymystäni, toisenkin kerran.. ettäjotta |
axelsson 30.09.2006 20:06:15 | |
---|
juu... ei ne mitkään referenssiluurit ole, mut soittohommiin hyvät perusvehkeet - ääntä tulee tarpeeksi säröttä, ovat miellyttävät päässä, soundi on ihan terve ja eristävät riittävästi jopa rumpalointiin. Lisäksi vaikuttavat olevan tehty kestämään käyttöä, mikä on studioympäristössä oleellista sillä soittajien arvostus kaikkea studion omaisuutta kohtaan on monesti aika vajavainen. Juu, soittokäytössä ja varsinkin laulajan luureina aika hyvät. Mun mielestä se soundi ei oo kyllä mitenkää terve (räikeetä keskialuekamaa) sekä myöskin vaikka vankan näköiset ovat, niin sanka löystyy melko nopeasti jos käy isopäistä sakkia soittelemassa. |
Mulla on audio-technican ATH-M40 luurit. Siis ilman fs:ää, mitä sitten tarkoittaakaan? Meni kyllä pitkä aika ennen kuin totuin niihin. Köyhänä miehenä ei ollut varaa vaihtaakkaan joten nyt käytän niitä jatkuvasti. Aika paljon tulee olosuhteiden pakosta tehtyä "esimiksausta" noilla ilman, että menisi kovin paljon metsään. Ehkä yleissoundi on vähän pehmeä ja tulee helposti ruuvattua liian teräviä soundeja. Varsinaisen loppumiksauksen teen tietysti aina skobeilla. ...siis mun mielestä. |