baron 17.11.2003 17:27:24 | |
---|
Sattuuks' kellään olemaan tabit "Koska meillä on jouluun" ja "Joulu on taas" :-) Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
Vilhelmus 17.11.2003 17:32:34 | |
---|
Hää! Pikkujoulukeikka oli ja meni eilen ja siihen jäi toistaiseksi minun tanssimusiikkini. Anteeksi, piti vain purkaa siitä johtuvaa hyvää oloa. |
Fuzzy Boner 17.11.2003 17:33:35 | |
---|
Sattuuks' kellään olemaan tabit "Koska meillä on jouluun" ja "Joulu on taas" :-) HOHO Hitsari on rakojen herra |
baron 17.11.2003 17:40:27 | |
---|
HOHO Kai jostain se tabien opettelu pitää alkaa:-) (Oisko kiipparitkin helpommat tabeilla????) Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
KoskPaavo 17.11.2003 17:48:12 | |
---|
Mun biisit ovat Petteri P:kuono ja Kulkuset ja kolmantena tunnelmapala Valkea Joulu. Kaikki C:ssä |
baron 17.11.2003 17:59:57 | |
---|
Mun biisit ovat Petteri P:kuono ja Kulkuset ja kolmantena tunnelmapala Valkea Joulu. Kaikki C:ssä Eiks se oo aika vaikea sävellaji. Eiks E olisi helpompi? Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
baron 17.11.2003 18:00:48 | |
---|
Hää! Pikkujoulukeikka oli ja meni eilen ja siihen jäi toistaiseksi minun tanssimusiikkini. Anteeksi, piti vain purkaa siitä johtuvaa hyvää oloa. Tarkoitat kai ahdistusta? Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
Vilhelmus 17.11.2003 18:07:36 | |
---|
Tarkoitat kai ahdistusta? Älä yritä! |
baron 17.11.2003 21:08:03 | |
---|
Kotiläksyt tehty, pikkujoulukappaleet handussa. Eihän ne niin tylsiä olleetkaan kuin mä muistin. "Joulupukki suukon sai" ja "Joulupukki matkaan jo käy", nehän on ihan kivoja jammailukappaleita, jotka saa svengaamaan. Melkein yhtä hyviä "Valkoinen joulu" ja "Frosty the Snowman" (oliko se "Hei kuuraukko") Sitten "Maa on niin kaunis" ja Adamin "Jouluyö" on mahtavia kun ottaa kiippareiden kirkkourkusaundin choruksella. (Jouluyössä on mahtavaa kun pääsee lopun korkeisiin ääniin "pinnistelemättä"!) Paras on tietysti "Joulu on taas" (kattilat täynnä puuloo) jazz-valssina. Antaa pikkujoulun tulla, olen valmis! Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
Mun joululaulusuosikki on Mel Tormén "Joululaulu". Oli muuten mainio pikkujoulukeikka lauantaina: Puolen tunni joululaulusetti takkahuoneessa neljälle pelkkiin kylpytakkeihin pukeutuneelle naiselle...:-) Ne muuten diggas Let it snow:ta Osta mut - ma olen kaupan! |
Fuzzy Boner 17.11.2003 23:59:04 | |
---|
Mun joululaulusuosikki on Mel Tormén "Joululaulu". Oli muuten mainio pikkujoulukeikka lauantaina: Puolen tunni joululaulusetti takkahuoneessa neljälle pelkkiin kylpytakkeihin pukeutuneelle naiselle...:-) Ne muuten diggas Let it snow:ta Tarviiks kosketinsoittajaa? :) Hitsari on rakojen herra |
Fuzzy Boner 17.11.2003 23:59:28 (muokattu 17.11.2003 23:59:49) | |
---|
EDIT: prkl tuli kahteen kertaan Hitsari on rakojen herra |
isojussi 18.11.2003 00:06:52 | |
---|
Tarviiks kosketinsoittajaa? :) No kyllä nyt on tunkua bändiin...:-) Homma paranee: Se lauantain keikka poiki jo uuden keikan! Ens sunnuntaille kaiken lisäks..... Osta mut - ma olen kaupan! |
Fuzzy Boner 18.11.2003 00:09:18 | |
---|
No kyllä nyt on tunkua bändiin...:-) Homma paranee: Se lauantain keikka poiki jo uuden keikan! Ens sunnuntaille kaiken lisäks..... :) Nyt vuorossa 6 karvasta miestä ilman kylpytakkeja? Hitsari on rakojen herra |
KoskPaavo 18.11.2003 02:42:44 | |
---|
Kyllä C on paras sävellaji, E:ssä on liikaa mustia ja niihin on vaikeampi osua kun ne on kauempana. |
baron 18.11.2003 07:54:02 | |
---|
Kyllä C on paras sävellaji, E:ssä on liikaa mustia ja niihin on vaikeampi osua kun ne on kauempana. Sä et siis olekaan kitaristi! Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
KoskPaavo 18.11.2003 09:07:32 | |
---|
KosketinPaavoksi eräs tyyppi mua kutsui ,kun jollain keikalla toivoi jotain Janne Tulkin huttubiisiä.( tais olla Kulkurin kuu-voi itku!)Tästäpä keksin tämän oivan nimimerkin. |
isojussi 18.11.2003 10:17:38 | |
---|
:) Nyt vuorossa 6 karvasta miestä ilman kylpytakkeja? Ei - luojan kiitos! Ihan vaan puolen tunnin ohjelmaveto 50:sillä. Osta mut - ma olen kaupan! |
baron 20.11.2003 23:12:56 | |
---|
Ii-i-hana keikka edessä! Firman pikkujoulut. Tehdashallissa: Ne on juoneet 2 tuntia ilmaista viinaa, ennenkuin meitä on edes pyydetty paikalle. Kolme tuntia, ennenkuin soiton pitäisi alkaa. Kiva herkistellä jengiä pyydetyillä "kauniilla joululauluilla". Sen jälkeen kivoja yhteislauluja: Tilattu "Koska meillä on joulu", "Joulupuu on rakennettu". Käytäntö lienee: "Sika", "Nyt sitä saa, pää-ää-sä täyteen viinaa". Sitten vähän esiintyvää (pikku)jouluaiheista jatsia: I've got you under my skin. What kind of fool am I?. Love for sale. Lopuksi monipuolista tanssimusiikkia. (Varmaan sellaista, että pysyisivät pystyssä) Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
vanhami 21.11.2003 14:43:39 | |
---|
Moi Helvetin vähän on pikkujoulukeikkaa myyty tälle vuotta, verrattuna aikaisempaan. No tänään olis eka. Hyvät lähtökohdat. Duunissa niin perkeleen kiire, pinna kireellä kuin viulun kieli. Kahteen viikkoon en ole nukkunut kunnolla, kun kämpillä on iso remontti. Joka ilta olen väsännyt sitä yli puolen yön paitsi viime vkl kun olin keikalla. Varmaan tulee laatukamaa. Huomenna trubaduuriveto katariinalla hesassa. Ohjelmatoimistosta tuli keikka, soittoa siinä ei vaan tarvita, pitäis olla joulupukki. Yhdet harjakaiset ensi viikolla ja seuraavalla duoveto nokian ulkomaalaisille vieraille. Mene sinne sitten saatana haitarin kanssa heilumaan. Vitun joulu Mika |