Super-Jari 29.09.2006 22:10:57 | |
---|
mun vaa ois tarttennu tietää muiden mielipide asiasta. Kannattaa mieluummin koittaa ja luoda oma mielipide :) |
joukov 29.09.2006 22:14:12 | |
---|
Kannattaa käyttää hakutoimintoa ennenkuin luettelee koko Epiphone-malliston tänne yksi kerrallaan. Käynti musiikkiliikkeessä ei myöskään tee hallaa kitaratietämykselle, Lahdessa lienee joku liike, jossa Epiphoneja voi testata. "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
ankkiz 29.09.2006 22:23:47 | |
---|
Jos vanha kitarasi on ihan kelpopeli (pitää vireen ja soi kuten pitää), niin sinuna tekisin siten että ostaisin unelmiesi mikit, ja iskisit ne vanhaan kitaraan. Kitkuttelisit sitten parivuotta sillä setillä, ja kun sinulle on kerääntynyt rahaa niin ostaisit sen kunnon kepin ja iskisit siihen ne aikaisemmin ostamasi unelmamikit, ja sitten vain myyt vanhan kitarasi + uudenkitarasi vakiomikit. Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi. |
Lesko 29.09.2006 22:41:01 | |
---|
ootteko kokeillu epiphonen g-400:aa? Kun en tiedä onko ne alnicon mikit hyvät vai ei? Mulla oli sellanen noin vuosi sitten, ihan kelpo peli kyllä ja minusta ainakin "ihan hyvät" ne mikit on, vaikka on sitä parempiakin nähty! Ihan mistä tykkää, itselle ei se sopinut taas sitten silloiseen musatyyliin! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
fox 30.09.2006 03:52:17 | |
---|
Mulla oli sellanen noin vuosi sitten, ihan kelpo peli kyllä ja minusta ainakin "ihan hyvät" ne mikit on, vaikka on sitä parempiakin nähty! Ihan mistä tykkää, itselle ei se sopinut taas sitten silloiseen musatyyliin! Meidän kitaristi kehui moista myös, ja ehkä se SG:stä jotain tietää, sillä on ollu uudesta asti -74 Standard.. Ei kylläkään Epi. Alnico ei oo mikkivalmistaja, vaan siin mikissä on AlNiCo- magneetit.. Itse mikki Epipuhelimissa on noita kaukoisen idän bulkkituotteita (ei tarkoita etteikö olis toimiva silti) Se Alnico meinaa vaan sitä, että magneetissa on Alumiinia, Nikkeliä ja Kobolttia, ynnä lisäksi kuparia ja pääosin rautaa.. Se ei siis ole keraamisella magneetilla varustettu.. 8) |
Rikxa 30.09.2006 12:27:54 | |
---|
ok thanks! |
Rikxa 30.09.2006 12:34:24 | |
---|
Jos vanha kitarasi on ihan kelpopeli (pitää vireen ja soi kuten pitää), niin sinuna tekisin siten että ostaisin unelmiesi mikit, ja iskisit ne vanhaan kitaraan. Kitkuttelisit sitten parivuotta sillä setillä, ja kun sinulle on kerääntynyt rahaa niin ostaisit sen kunnon kepin ja iskisit siihen ne aikaisemmin ostamasi unelmamikit, ja sitten vain myyt vanhan kitarasi + uudenkitarasi vakiomikit. Aika hyvä neuvo, mut mä vaan en oo ikinä vaihtanu kitarasta mikkejä :D |
Rikxa 30.09.2006 12:43:59 | |
---|
Kannattaa käyttää hakutoimintoa ennenkuin luettelee koko Epiphone-malliston tänne yksi kerrallaan. Käynti musiikkiliikkeessä ei myöskään tee hallaa kitaratietämykselle, Lahdessa lienee joku liike, jossa Epiphoneja voi testata. Lahdessa ei oo yhessäkään liikkeessä epiphoneja :( |
Rikxa 30.09.2006 21:18:25 | |
---|
Meidän kitaristi kehui moista myös, ja ehkä se SG:stä jotain tietää, sillä on ollu uudesta asti -74 Standard.. Ei kylläkään Epi. Alnico ei oo mikkivalmistaja, vaan siin mikissä on AlNiCo- magneetit.. Itse mikki Epipuhelimissa on noita kaukoisen idän bulkkituotteita (ei tarkoita etteikö olis toimiva silti) Se Alnico meinaa vaan sitä, että magneetissa on Alumiinia, Nikkeliä ja Kobolttia, ynnä lisäksi kuparia ja pääosin rautaa.. Se ei siis ole keraamisella magneetilla varustettu.. 8) No mä veikkaan et ne epifoonin mikitkin on paremmat ku mun vanhassa kepakossa... Te ette haluis kuulla sen saundeja oon siitä 99% varma. |