Nuages 17.11.2003 21:06:25 | |
---|
Voisiko joku tehdä fuckin 1/3-3/3-kursseista? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Swan 17.11.2003 21:11:53 | |
---|
Tekisin, jos muistaisin kaiken tarkasti. Pitää kysellä opettajaltani... Ei tässä mitään kiirettä ole - nyt ei soiteta kitaraa! |
Brian May jr. 17.11.2003 21:36:37 | |
---|
1/3 4 kappaletta ulkoa, useita asteikkoja(olisiko ollut vain kymmenisen kappaletta 1/3:ssa?) sekä prima-vista. siitä on jo aika lailla aikaa kun suoritin tuon, joten en muista kuin nuo päällimmäiset. 2/3 5 kappaletta ulkomuistista, 14 asteikkoa(taitaa kyllä mennä nää asteikkojen määrät päin jotain) prima-vista ja jotain muuta päälle muistaakseni...tuostakin jo hetken aikaa. 3/3 Biisien tasot vaikeutuvat, asteikkojen määrät pomppaavat 14:sta 30:n. Jos nuo nyt auttoivat mitään, 3/3 on vielä suorittamatta ja kahdesta ensimmäisestä, etenkin 1/3 tutkinnosta minulla on vain hämäriä muistikuvia... Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Pitää kyllä vielä varmistaa, vaikka Swan jo kertoikin... Tuleeko siinä ykskolmosessa varmasti myös melodiset ja harmoniset mollit. Einhän minä helkkari niitä ehdi oppia muistamaan, kun ne pitää vielä opetella soittamaan koko avoimesta asemasta. Soitetaanko ne siis ihan aseman alimmasta äänestä ylimpään ja vice versa? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Swan 17.11.2003 22:50:13 | |
---|
Tuleeko siinä ykskolmosessa varmasti myös melodiset ja harmoniset mollit. Einhän minä helkkari niitä ehdi oppia muistamaan, kun ne pitää vielä opetella soittamaan koko avoimesta asemasta. Soitetaanko ne siis ihan aseman alimmasta äänestä ylimpään ja vice versa? Minulla ainakin nuo mollit olivat vain yhden oktaavin. Itse duuriskaala oli sitten koko aseman. Kyllä ne menevät, usko huviksesi. Ei tässä mitään kiirettä ole - nyt ei soiteta kitaraa! |
Vilppu 17.11.2003 22:55:43 | |
---|
1/3-3/3 vaatimukset löytyvät yksityiskohtaisesti jostain musiikkikoulujen liiton tms. sivuilta. Joku rohkea voisi etsiä linkin tänne, niin päästäisi tästäkin yli. Ole jazzkitaristi - osta PM100. |
Nuages 17.11.2003 23:02:35 | |
---|
usko huviksesi. Uskon huvittuneena. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
apra 17.11.2003 23:36:03 | |
---|
|