Freakz 17.11.2003 12:50:50 | |
---|
Aika on soittaa, aika on kuolla |
Aamuhaamu 17.11.2003 13:40:39 | |
---|
Tuolla "members"-osiossa nuo äijien kuvat menee tekstien päälle. Lukukelvotonta, tat-tat! Ei mikään ihme sinänsä, lähdekoodi näyttää perus helvetilliseltä HTML-editori -sonnalta. Näin siis Internet Explorer 5:llä. Ps. Promokuvat ovat hienoja. |
Freakz 17.11.2003 13:51:09 | |
---|
Tuolla "members"-osiossa nuo äijien kuvat menee tekstien päälle. Lukukelvotonta, tat-tat! Ei mikään ihme sinänsä, lähdekoodi näyttää perus helvetilliseltä HTML-editori -sonnalta. Näin siis Internet Explorer 5:llä. Ps. Promokuvat ovat hienoja. Ei mulla mennyt. Kiitos kiitos... Aika on soittaa, aika on kuolla |
Fortune 17.11.2003 13:57:02 (muokattu 17.11.2003 13:57:37) | |
---|
Heti pomppasi silmille tuommoinen porttisivuhirvitys, eli "klikkaa tästä päästäksesi sivulle". Ei semmoisilla ole mitään käyttöä, jos sivustolla ei ole esimerkiksi useampaa kielivaihtoehtoa tai jos domainin alla on esimerkiksi saman yrityksen eri toimintojen sivustoja (eli bändikollektiivin kohdalla tuommoinen oikeuttaisi olemassaolonsa). Se pois, yäk! Members-osio toimii Firebirdillä ihan hyvin, mutta tietenkin sivut pitää testata kaikilla mahdollisilla saatavilla olevilla selaimilla (tai sitten tehdään validia koodia). Yksi iso pointti: tuo navigointipalkki (news-band-releases...) saisi olla jokaisella alasivullakin paikoillaan. Hankaloittaa selailua, kun pitää kelailla taaksepäin. Muutenkin jokin yhtenäinen layout, jossa sisältö päivittyisi johonkin kohti muun ulkoasun (navigointipalkki, logo, jne.) pysyessä paikoillaan, on mielestäni parempi keino kuin tällainen "yksi sivu, jolta ohjataan visuaalisesti irrallisille alasivuille". Muuten erittäin selkeät sivut ja sisältö löytyy helposti eikä mitään turhaa varsinaisesti ole. |
helmihillo 17.11.2003 19:27:25 | |
---|
Ilkeästi sanottuna joku taas luulee osaavansa jotain ja sitten tulee esittelemään sitä tänne. Turhaa. Ihan kivat sivut. Hoitavat tehtävänsä. Hieman rasittavaa vain tuo .cjb.net osotteiden käyttäminen tai oikeamminkin niillä esiintyvä pop-up banneri. Tuntuu lagauttavan koko koneen ja jotenkin muutenkin se on rasittava ja ihmeellinen. Suosittelen .tk osoitteseen siirtymistä tai sitten laittamalla .cjb.net osoitteeseen pelkän redirectionin sivustojen oikealle palvelimelle. |
Jep. Lisäyksenä edellisiin navigaatio voisi pysytellä ruudulla koko ajan, niin ei tarvitse hyppiä sen pääsivun kautta (sen ei tietenkään tarvitse olla jatkuvasti niillä pääsivun kissankokoisilla kirjaimilla) - mielellään myös (tai ainakin vähintään) se back-nappula samaan paikkaan joka sivulla. Linkeistäkin voisi vähän ottaa noita textdecorationeita pois; nyt väriä, leikkausta ja tota underline/overlineä vaihtava linkki pomppii ikävästi, eikä siihen noin montaa indikaattoria tarvita että tajuaa sen olevan linkki. Koodista sanottakoon että sen saisi tiivistettyä noin kymmenesosaan nykyisestä, mutta eipä sillä noin keveillä sivuilla ole juuri väliä, eikä kiinnitä muiden kuin asiasta ymmärtävien huomion. Tiedoksi mainittakoon vielä että nuo kivat värilliset scrollbarit eivät sitten toimi kuin IE:llä. Mitään toimivuusongelmia ei sinänsä ollut, vilkaisin noita jo aiemmin duunissa Mac/IE5.2 -yhdistelmällä, enkä muista että mikään olisi kussut. Kotona siis alla WinXP/Firebird 0.62. Muuten hyvin perusmalliset bändisivut, ei mitään erikoista, mutta on niitä paskempiakin virityksiä nähnyt. |
Freakz 19.11.2003 08:08:15 | |
---|
Ilkeästi sanottuna joku taas luulee osaavansa jotain ja sitten tulee esittelemään sitä tänne. Turhaa. Ihan kivat sivut. Hoitavat tehtävänsä. Hieman rasittavaa vain tuo .cjb.net osotteiden käyttäminen tai oikeamminkin niillä esiintyvä pop-up banneri. Tuntuu lagauttavan koko koneen ja jotenkin muutenkin se on rasittava ja ihmeellinen. Suosittelen .tk osoitteseen siirtymistä tai sitten laittamalla .cjb.net osoitteeseen pelkän redirectionin sivustojen oikealle palvelimelle. Niin no mä en tajua mitään sivujen tekemisestä. Meidän basisti teki ne ja päätin kysyä mielipiteitä... Mut kerron sille infoa tästä.... Aika on soittaa, aika on kuolla |
helmihillo 19.11.2003 08:45:02 | |
---|
Niin no mä en tajua mitään sivujen tekemisestä. Meidän basisti teki ne ja päätin kysyä mielipiteitä... Mut kerron sille infoa tästä.... Ei teillä kaikki ole ihan ok jos basistilla on noin suuri rooli. vitsi vitsi... ...no ei todellakaan. hih. |
saturnzreturn 19.11.2003 10:04:15 | |
---|
toi tumppi on aika tutunnäkönen kaveri, tais olla mun kans samaan aikaan sivarikoulutuksessa pari kuukautta takaperin...vai onkos allekirjoittanut itse herra hän... ei naiset käy paskalla |
Freakz 19.11.2003 12:17:16 | |
---|
toi tumppi on aika tutunnäkönen kaveri, tais olla mun kans samaan aikaan sivarikoulutuksessa pari kuukautta takaperin...vai onkos allekirjoittanut itse herra hän... Juuri allekirjoittanut... Meneekin arvailuksi, että ketä sä oot... Aika on soittaa, aika on kuolla |
saturnzreturn 19.11.2003 13:25:51 | |
---|
Juuri allekirjoittanut... Meneekin arvailuksi, että ketä sä oot... niin nääs funkkisjamit vedettiin...mää kitarassa, soitikkohan sää bassoo, sit se guru jazzpianisti oli kans ja joku pitkätukka soitti rumpuja, naama eikä nimi tu mieleen... ei naiset käy paskalla |
Freakz 19.11.2003 13:33:16 | |
---|
niin nääs funkkisjamit vedettiin...mää kitarassa, soitikkohan sää bassoo, sit se guru jazzpianisti oli kans ja joku pitkätukka soitti rumpuja, naama eikä nimi tu mieleen... Ai juu! Kyllä mä nyt muistan... Mehän ei taidettu kuitenkaan missään vaiheessa sen enempää esitellä...? Ellei sitten jollain niistä hanhireissuista, mut on muistikuvat hieman hataria... Aika on soittaa, aika on kuolla |
saturnzreturn 19.11.2003 15:59:49 | |
---|
Ai juu! Kyllä mä nyt muistan... Mehän ei taidettu kuitenkaan missään vaiheessa sen enempää esitellä...? Ellei sitten jollain niistä hanhireissuista, mut on muistikuvat hieman hataria... juu ei kai...hanhireissut jäi mulla ainakin ihan pariin kolmeen kertaan kun oli niin paljon omia, rajojen takaa tuotuja eväksiä... ei naiset käy paskalla |
Freakz 20.11.2003 09:11:35 | |
---|
juu ei kai...hanhireissut jäi mulla ainakin ihan pariin kolmeen kertaan kun oli niin paljon omia, rajojen takaa tuotuja eväksiä... Mukavia eväksiä... Millane palveluspaikka sulla muuten on? Oon ite ala-asteella kouluavustajana... Aika on soittaa, aika on kuolla |
jeepulijeesus 20.11.2003 12:48:58 (muokattu 11.07.2004 22:02:27) | |
---|
ihan toimivat sivut |
saturnzreturn 20.11.2003 12:56:32 (muokattu 30.07.2004 12:04:00) | |
---|
Millane palveluspaikka sulla muuten on? Oon ite ala-asteella kouluavustajana... labrassa by the way se oli aika kurko jätkä soittaan sitä pianoo se meitä "hieman" iäkkäämpi kaveri ei naiset käy paskalla |
Freakz 21.11.2003 08:07:28 | |
---|
oho tuli vahingossa väärällä nickillä...noo..by the way se oli aika kurko jätkä soittaan sitä pianoo se meitä "hieman" iäkkäämpi kaveri Joo, se soitti ihan sairaan hyvin... Siel oli muutenki aika musikaalista jengiä... Ja mukavaa... ...eikös niin että sulla on jotain 5-6 tuntisia päiviä..on se niin väärin. Joo 6 tuntisia, mut mä käyn neljänä iltana viikos vielä postissa töissä viidest ysiin, jote ei paljo ehdi lepään. Pakko pitää ittes rahoissa, et saa viikonloput meneen täysillä... Voit jo varmaan arvata, et perjantai-iltana en todellakaan mee enää postiin... On ollu vähän toi pe-la-su viinaputki joka kerta... (+eväs) Aika on soittaa, aika on kuolla |