Aihe: Hei, ostin kitarakamaa!
1 2 3 4 5 6 7 8122 123 124 125 126
Tympee Huttunen
27.09.2006 21:22:28
Vähän myöhässä tulee, mutta pari viikkoa sitten sain perheenlisäystä vm.80 Ibanez Artist-kitarasta. Kuva omakuvassa. Vanha, kaunis instrumentti. Käytön jälkiä kitarasta löytyy. En olisi ostanut, jos se vitriinissä olisi 26-vuotta ollut. Nauhoissa pientä kulumaa ja lähemmässä tarkastelussa yksi oli hieman kohonnut. Kitaraa en vielä ole ihan priimatatsiin saanut, sillä kenties satula on aikojen saatossa päässyt vähän kulumaan, enkä oikein löydä sitä oikeaa säätöä. Vien luultavasti soittimen nauhojen hiontaan. Kitara on nyt todella hyvä, mutta siitä tulee älyttömän hyvä. Soundi on todella upea ja kitara todellakin soi, oli sähköt päällä tai ei. Soiteltuani instrumentilla pari viikkoa, aloin harkita muiden kitaroideni myymistä. Hintaa oli sopivasti:)
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
fox
28.09.2006 00:17:37

Vähän myöhässä tulee, mutta pari viikkoa sitten sain perheenlisäystä vm.80 Ibanez Artist-kitarasta. :)

AR 100 näkyy olevan tarkemmin. Ja ihan nättiä loimuvaahteraa kansi todella.. Aika metka juttu, että noissa 1980-1981 vuosimallin Artisteissa aika monessa on komealoimuiset kansipuut, tais Fujigenin sisäänostajat saada hyvän vaahterakuorman silloin jostakin..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Muuki
28.09.2006 02:42:19
Vähän myöhässä tulee, mutta pari viikkoa sitten sain perheenlisäystä vm.80 Ibanez Artist-kitarasta. Kuva omakuvassa. Vanha, kaunis instrumentti. Käytön jälkiä kitarasta löytyy. En olisi ostanut, jos se vitriinissä olisi 26-vuotta ollut. Nauhoissa pientä kulumaa ja lähemmässä tarkastelussa yksi oli hieman kohonnut. Kitaraa en vielä ole ihan priimatatsiin saanut, sillä kenties satula on aikojen saatossa päässyt vähän kulumaan, enkä oikein löydä sitä oikeaa säätöä. Vien luultavasti soittimen nauhojen hiontaan. Kitara on nyt todella hyvä, mutta siitä tulee älyttömän hyvä. Soundi on todella upea ja kitara todellakin soi, oli sähköt päällä tai ei. Soiteltuani instrumentilla pari viikkoa, aloin harkita muiden kitaroideni myymistä. Hintaa oli sopivasti:)

On hieno, kyllä.
Europe on maailman paras bändi.
ninos
28.09.2006 18:13:46

Tänään tuli postista Fender Lite Ash Tele. Päätä jo särkee liiasta soittamisesta. On kyllä kerrassaan mainio peli hintasekseen, mutta vaatii pientä hienosäätöä.

Noniin:

http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=777
Miksi alle? Miksei päälle?
Tympee Huttunen
28.09.2006 19:21:28
AR 100 näkyy olevan tarkemmin. Ja ihan nättiä loimuvaahteraa kansi todella.. Aika metka juttu, että noissa 1980-1981 vuosimallin Artisteissa aika monessa on komealoimuiset kansipuut, tais Fujigenin sisäänostajat saada hyvän vaahterakuorman silloin jostakin..

Kiitos informaatiosta. Mietinkin, että mikä tuo malli mahtaa tarkemmin olla. On kyllä hyvä peli. Lähtee todella tanakat soundit. Nuo V2-mikit ovat yllättävän hyvät.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Artist
28.09.2006 20:06:44 (muokattu 28.09.2006 20:10:20)
Nuo V2-mikit ovat yllättävän hyvät.

Itse olen toista mieltä noista mikeistä, itselläni nimittäin oli '81 vuoden AR-100, jossa mikit olivat selvästi heikoin lenkki. Muuten oli kyllä oikein hyvä kitara omassa kastissaan, mutta mieltymykset olivat sitten loppujen lopuksi itselläni vähän toiset. Mutta loppujen lopuksi täysin makuasiahan tuo mikrofonikysymyskin on, eipä niissä mitään varsinaista vikaa kuitenkaan ole. ;)
"Don't push me, cos I'm close to the edge"
JuSu
28.09.2006 21:57:12
Pitäkällisen kuumeilun aihe katosi, kun taloon tuli VIIMEIN valkoinen stratojohdannainen, Charvel ST Custom. Made in Japan.

http://muusikoiden.net/dyn/users/9052.jpg

Modausta on jo suunnitteilla, tallamikkikin on odotellut kitaraa jo keväästä ja pleksi lähtee vaihtoon...

Ja modaukset valmiina. Kuvassa kitara ennen ja jälkeen. Mun omast' mielest' kannatti.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
-Cale
29.09.2006 15:34:12 (muokattu 29.09.2006 15:41:17)
Line 6 Pod 2.0 tuli noudettua tuossa aamulla postista, Thomannilta tilasin. Harmi vaan toi footswitch jäi uupumaan, tai ainakaan sitä ei ollu paketissa mukana. Laitoin kyllä mailia että jos lähettävät sen jälkitoimituksena, saas nähä sitte. Muuten olen kyllä ihan tyytyväinen hankintaan.

Edit: Jaa ei se footswitch kuulunukkaa kauppaan :)
-Cale
29.09.2006 15:34:53
Ja modaukset valmiina. Kuvassa kitara ennen ja jälkeen. Mun omast' mielest' kannatti.

JuSu

Pirun hieno keppi, äijä osaa modailla! :)
Jonnelite
29.09.2006 17:14:08

Werde
29.09.2006 17:40:07
Chravel 475 DLX Lightning-grafiikalla ja ESP-LTD EC-1000 blingbling-mustana rantautuivat juuri taloon. Soittamiselta ja säätämiseltä ei meinaa ehtiä edes tänne kirjoittamaan..Täytyy tuosta Charvelista laittaa hiljattaina hankkimani veljensä Jacksonin kanssa enemmän juttua jossain välissä.
Werihukka
29.09.2006 17:43:23

Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
PoLFus
29.09.2006 17:43:26

http://irc-galleria.net/view.php?nick=PoLFus&image_id=44721979
Eli Gibson Explorer
Duncanin 59-mikeillä ja sprezelin lukittavilla virittimillä. Vuosimalli on 2000. Säädöissä valmiina, ja mukaan tuli gibsonin orkkislaukku + puolikova laukku. Ruotsista yksityiseltä B)
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
Härski
29.09.2006 18:07:33
Eli Gibson Explorer
Duncanin 59-mikeillä ja sprezelin lukittavilla virittimillä. Vuosimalli on 2000. Säädöissä valmiina, ja mukaan tuli gibsonin orkkislaukku + puolikova laukku. Ruotsista yksityiseltä B)

Aika murea. Kultainen hardware ja kultakuoriset mikit tohon, ni mä tappaisin sut.

Ite ostin tuossa kylläkin jo kolmisen-nelisen viikkoa sitten suunnilleen Gibsonin Flying V:n. Väri musta ja pleksi meni maalaukseen. Mikit onanoin Imperiltä. Siitä tuli komea. Nyt ois vielä kolmas Flygari kiikarissa. Tossa viikko kaks etiä päin, ni saattaa olla jo hyppysissä se.
tarzan
29.09.2006 18:10:08
Eli Gibson Explorer

Syvästi kateellinen... Onko edes hyvä? :)
Helvetin hyvä paimen
PoLFus
29.09.2006 18:17:17

Syvästi kateellinen... Onko edes hyvä? :)

Arvaa:::::::DDDDDDDdd
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
Lego
29.09.2006 18:25:33
Aika murea. Kultainen hardware ja kultakuoriset mikit tohon, ni mä tappaisin sut.

Ite ostin tuossa kylläkin jo kolmisen-nelisen viikkoa sitten suunnilleen Gibsonin Flying V:n. Väri musta ja pleksi meni maalaukseen. Mikit onanoin Imperiltä. Siitä tuli komea. Nyt ois vielä kolmas Flygari kiikarissa. Tossa viikko kaks etiä päin, ni saattaa olla jo hyppysissä se.

Kuvia Horo, ovat kuitenkin jotain paskakopioita..
Härski
29.09.2006 18:27:04 (muokattu 29.09.2006 18:27:32)
Kuvia Horo, ovat kuitenkin jotain paskakopioita..

Vitut, niin paskoista kopioista kehtaa. Mulla on sentään jotain häpyä, TOISIN KUN SULLARAAGAHAGAHagaARÖroreorleoroeleo!11
Lego
29.09.2006 18:30:39
Vitut, niin paskoista kopioista kehtaa. Mulla on sentään jotain häpyä, TOISIN KUN SULLARAAGAHAGAHagaARÖroreorleoroeleo!11

Taitaa olvi maistua sullekin, itsellä 7 rallikalja (karjala) menossa. Nojuu, kai sitä vois tehdä syväluotaavan vertailun "aidon" asian (Gibson Les Paul Custom) ja kopsun (Tokai LS-70) välillä kun molemmat omistan.. Kiinnostaisiko ketään objektiivinen tutkiskelu näiden kahden kaverusten välillä?

Ja Härde, niitä kuvia odotellessa. Narttu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)