Kirk_Hammett 29.09.2006 17:04:46 (muokattu 29.09.2006 17:05:04) | |
---|
elikkäs, olen ajatellut vaihtaa kitaraani mikit, koska alkuperäiset ovat aika paskat. Ajattelin kysäistä että onko mikit kovinkin vaikea vaihtaa jos ei tajua elektroniikasta mitään? vai kannattaako suoraan jättää kitara ja mikit soitinkaupan tiskille ja sanoa että vaihtakaa kun itse en osaa? PS: en nyt tiedä kuuluuko tämä taas tänne otsikkoon, mutta modet siirtää jos parhaakseen näkee :) You know it's sad but true... |
Ei tarvitse mikkien vaihto käsitystä elektroniikasta. Riittää, että osaat kolvata, ja katsoa oikeat kohdat kuvasta. |
Murgo 30.09.2006 10:39:42 | |
---|
Ei kovin vaikeaa jos mikkien tyyppi pysyy samana. Huomioitava myös että kuumat ja maat tulee samalla tavalla kuin ennenkin ettei tule vaihevirheitä. Olis kiva kun osais soittaa mutta asenteellakin pärjää. |
Kirk_Hammett 30.09.2006 12:45:37 | |
---|
joo eli kannatta viedä soitinkauppaan vaihdettavaksi :) paljonkos tuollainen mikkien vaihto maksaisi musaliikkeessä? varmaan jonkinlaisen arvion voitte heittää? You know it's sad but true... |
Thule 30.09.2006 12:52:16 | |
---|
joo eli kannatta viedä soitinkauppaan vaihdettavaksi :) paljonkos tuollainen mikkien vaihto maksaisi musaliikkeessä? varmaan jonkinlaisen arvion voitte heittää? Varmasti enemmän kuin kolvi ja tinaa. Oikeasti, kannattaa opetella tuo homma. |
oiva tumpeloinen 30.09.2006 12:54:22 | |
---|
joo eli kannatta viedä soitinkauppaan vaihdettavaksi :) Jos et osaa kolvata, niin kyllä. Mun mielestä kyllä kannattaisi sen verran opetella, että tuon saa hoidettua. Lyötte vaikka jonkun kaverin kanssa viisaat päänne yhteen. =) Mikkien vaihto on sinänsä helppoa, että saa olla aika kovakourainen, ennen kuin saa mitään rikki. Jos kytkentä ei toimi, niin sen voi aina tehdä uudelleen. paljonkos tuollainen mikkien vaihto maksaisi musaliikkeessä? varmaan jonkinlaisen arvion voitte heittää? Mikkien vaihto maksanee 20-40 euroa riippuen paikasta, missä vaihdetaan. En mä kitaraani veisi mihinkään liikkeeseen, jos en kaipaisi jotain niin ihmeellistä kytkyä, etten sitä mistään netistä löytäisi. Siltikin kysyisin sitä ensin täältä. |
Kirk_Hammett 30.09.2006 15:26:35 | |
---|
Siltikin kysyisin sitä ensin täältä. ai tarkotatko että joku täällä vaihtaisi ne mikit mulle, vai? You know it's sad but true... |
Lego 30.09.2006 15:46:49 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 30.09.2006 16:28:28 (muokattu 30.09.2006 16:30:02) | |
---|
ai tarkotatko että joku täällä vaihtaisi ne mikit mulle, vai? En tarkoittanut sitä, kun kolvi jotenkin pysyy kätösessä. Mutta piirustusta jostain tietystä kytkennästä voin täältä kysyä, jos en mistään netistä moista löydä. E: mutta eihän mikään estä sua kysäseimästä täältä, jos joku ne mikit sulle vaihtaisikin. Tuskinpa ilmaiseksi sitä kukaan tekee, mutta varmastikin ihan sopuhinnalla. |
Kirk_Hammett 30.09.2006 18:00:34 | |
---|
aah, okei :D entäs onko kellään mitään hyviä mikki vinkkejä mitä kannattas ostaa? itselläni halpis les paul kopio jossa surkeet humpparit ja parempia tarvittais. You know it's sad but true... |
Kirk_Hammett 30.09.2006 18:34:31 | |
---|
yks kyssä vielä... kannattaako säästää rahaa uuteen kitaraa vai laittaakko joku 100€ mikkeihin? ja uus kitarakin maksais varmaan tietty sen 700-800 euroo ja rahaa on joku 240€... You know it's sad but true... |