Härski 27.09.2006 18:06:45 | |
---|
En nauranut kertaakaan. Paskin "koomikko" mitä nyt äkkiseltään mieleen tulee. Aika paska koomikko, ku herra on kuitenkin jokusen kerran valittu vuoden viihdetaitelijaksi. Mun mielestä se Vissymiäs on ihan kipeen hyvä. Samoin "tä" uutisten lukija. Kaikkonen, Ääneen ajattelija sekä Remu ovat ihan parhaita myös. |
85423321 27.09.2006 18:25:38 (muokattu 27.09.2006 18:26:20) | |
---|
Näyttäisi siltä, että sketsejä on jopa harjoiteltu ennen kuvaamista, toisin kuin jossain Pulttiboississa, jossa improvisoidaan vuorosanoja ja sönkötetään yhteen ääneen. |
JOO100 27.09.2006 18:39:03 | |
---|
Juu mun mielestä pulttibois ei yllä lähellekään Jopen tasoa. Ei tää tietenkään Kummelin ja Studiojulmahuvin edelle mene millään, mutta on oikeesti hyvä ohjelma. Varsinkin ne musiikkiesitykset yms imitaatiot Jope osaa. Romantikkoitkijät #44 |
Bonesaw 27.09.2006 20:50:22 | |
---|
Sivupersoonamies ja Automyyjä on hyviä. |
Thet 27.09.2006 20:57:15 | |
---|
Mun mielestä se Vissymiäs on ihan kipeen hyvä. Samoin "tä" uutisten lukija. Kaikkonen, Ääneen ajattelija sekä Remu ovat ihan parhaita myös. Mä en tykkää vissymiehestä, alko rasittamaan. Noi muut on kyl loistavia.
motherfucker die |
HungryFD 27.09.2006 22:13:01 | |
---|
Nää uudet jaksothan on ihan loistavia. Parhaat on "ääneen ajattelija" ja "Tä". Vissymies ja se xätti(se "aivan sama" on kyl niistä parempi) on vähä menettäny hohtoaan. M.A.C.H.O. # 16 "You know when I was a boy and rock'n'roll came to East Germany, the communists said it was subversive." THV-klubi #51 |
Rotuvaari 27.09.2006 22:49:10 | |
---|
Jope on aika kova jätkä. Kaverilla ollut jos jonkinmoista vastoinkäymistä elämässään lapsesta lähtien ja silti jaksaa yrittää naurattaa muita. Nostan hattustani, vaikka kyseinen sarja, Jopet Show ei minuun täysiä uppoakaan. Uutistenlukija saa nauramaan kyllä. Sivupersoonamies on sekin klassikko, mutta moni muu hahmo jää vähän taka-alalle. Sitten ovat aivan omassa arvossaan Jopen radiohupailut ja kasetit, joita tuli aikanaan kuunneltua paljon. Ne ovat sitä 'oikeaa' Jopea. Kaverilistasi on tyhjä! |
kiriminni 27.09.2006 23:05:53 | |
---|
Jope on hyvä jätkä.Jos koulukiusattu pääsee näin pitkälle elämässään niin jo se on hyvä asia.Jope kertoi dokumentissaan ,että moni niistäkin koulukiusaajista on densona tai kuollut ja hyvä niin.Ihmiset yleensäkin jotka yrittää saada ihmiset hyvälle tuulelleei voi olla kusipäitä.Huonokin huumori on parempi ,kuin ei huumoria ollenkaan. Näitä tä-ihmisiä on oikeasti olemassa,vaimokin tiesi heti yhden rouvan. |
Kukkis 77 28.09.2006 00:49:19 | |
---|
Aika paska koomikko, ku herra on kuitenkin jokusen kerran valittu vuoden viihdetaitelijaksi. Niin, kerran vuonna 1998. Vuoden viihdetaitelijaksi on myös valittu Timo "Pekko poikamiesajan aikamiespoika" Koivusalo. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
Härski 28.09.2006 01:19:23 | |
---|
Niin, kerran vuonna 1998. Vuoden viihdetaitelijaksi on myös valittu Timo "Pekko poikamiesajan aikamiespoika" Koivusalo. Kas, niinpä olikin. Noita muita palkintojahan se on voittanut viimeaikoina enempi. |
Bee-äf 28.09.2006 08:43:55 | |
---|
Näyttäisi siltä, että sketsejä on jopa harjoiteltu ennen kuvaamista, toisin kuin jossain Pulttiboississa, jossa improvisoidaan vuorosanoja ja sönkötetään yhteen ääneen. Ku vanhenee, niin huumorimaku huononee. Kun olin näsäviisas pentu, arvostin ylettömästi näitä ryhmiksen tabua ja mutapainin ystäviä yms. Kun taas pulttiboisit olivat sietämätöntä kuraa. Nyt kun on uudelleen kattonut, niin edellämainitut tuntuvat hirveän kankeilta ja teennäiseltä "kulttuurihauskalta", kun taas pulttiboisin rimanalitushöpötys naurattaa oikeasti. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
sauhusanttu 28.09.2006 12:23:38 | |
---|
Ja nyt kahville " kaljalle" -kahville- " kaljalle " |
Qsysi 28.09.2006 12:35:48 | |
---|
Kolmesataa tonnia voittoa?! Voi maksa parka mahottoman hienoa! Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika! |
Spawn 28.09.2006 14:01:49 | |
---|
Minulta Jopet Shown huumori on mennyt aivan ohi. Johtunee siitä, että Julmahuvi ja jenkkien poliittiset satiirit (The Daily Show ja The Colbert Report) ovat minulle "se-juttu". Tosin se Aulis Gerlander -kappale aiheutti putoamisen. Pikkupoikana Jopen huumori tosin tuntui mitä mainioimmalta. Jopehan säikäytti aikoinaan Someroharjulla intissä ollessaan monia imitoimalla piilosta mm. aliupseereita. "ASENTTOOO!" "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Qsysi 28.09.2006 15:19:25 | |
---|
Minulta Jopet Shown huumori on mennyt aivan ohi. Johtunee siitä, että Julmahuvi ja jenkkien poliittiset satiirit (The Daily Show ja The Colbert Report) ovat minulle "se-juttu". Tosin se Aulis Gerlander -kappale aiheutti putoamisen. Pikkupoikana Jopen huumori tosin tuntui mitä mainioimmalta. Jopehan säikäytti aikoinaan Someroharjulla intissä ollessaan monia imitoimalla piilosta mm. aliupseereita. "ASENTTOOO!" Niinno, munkin mielestä Jon Stewartin show on täysin omaa luokkaansa, mutta jope naurattaa silti. Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika! |
Krice 28.09.2006 15:22:18 | |
---|
Lääkäri on paras. |
Nieby 28.09.2006 15:28:32 | |
---|
Lääkäri on paras. selkee voittaja. "pepantteeni" toimii joka vaivaan. se lekurin ääni on loistava ja tarinat toki myös kun hätätilanteessa pukkaa ihan eri asiohin liittyvää kamaa.. |
Keppis 29.09.2006 09:36:19 | |
---|
Lääkäri on paras. Ainoo, joka on joka kerta hyvä. Toi ääneenajattelija on alkanu käymään vähän itteensä toistavaks. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
MaD PiAnIsT 29.09.2006 09:48:00 | |
---|
Lääkäri on paras. Minäpä osaankin imitoida sitä;) koulussa tulee aina sillä nauratettua porukkaa jos ei muutakaan keksi. Myös Star Warsin Yoda kuuluu arsenaaliini. Imitointi on hauskaa. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Tänään tulee taas klo 20.30 kakkoselta. Katson varmasti, kun jäi keskiviikolta näkemättä. |