halodrummer 17.11.2003 17:40:58 | |
---|
Joo, kai tämä tämän palstan otsikon alle menee kun tämän tyylin musiikista pääasiassa on kyse.. Eli, kun nyt sattuneesta syystä olen täällä Ruotsinmaalla niin ajattelin käyttää kunnolla aikaa perehtyäkseni ruotsalaiseen musiikkiin, lähinnä rock, pop, miksei myös metallia.. Antaa siis kuulua erinäisiä bändejä - mieluiten ruotsinkielisiä mutta esim. englanninkielinenkin käy - joihin kannattaa tutustua ja jos voisi vaikka pari must-biisiä heittää niin hyvä olisi.. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
HulluSimo 17.11.2003 17:51:21 | |
---|
Ruotsista tulee monta hyvää bändiä, mutta mulle tuttuja on vaan nämä englanninkielellä laulavat. Ja onhan nää muutenkin aika tunnettuja, mutta ruotsalaisia jokatapauksessa. Mm. Hellacopters, Sahara Hotnights, The Hives, Backyard Babies, Soundtrack of our lives ja vaikka Mensen. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
duluoz 17.11.2003 18:07:35 | |
---|
En oo varma onks noi enää koossa, mut kannattaa muutenkin tutustua Mindjive nimiseen swedubändiin. Loistava sekotus funkkia, punkkia ja kaikkea mahdollista... päihittää rasmuksen 27-0! |
KooAa 17.11.2003 19:03:46 | |
---|
Ruotsiksi: - 80 luvun punkkia, Ebba Grön - melodista ja hyvät sanat omaavaa: Eva Dahlgrenin 3-4 ensimmäistä Englanniksi: - tyylikästä rokkia, Atomic Swing - kovin nykybändi mielestäni, The Hellacopters. Mainitsen vaikka oli mainittu jo aiemminkin. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
JTS 17.11.2003 19:04:49 | |
---|
En oo varma onks noi enää koossa, mut kannattaa muutenkin tutustua Mindjive nimiseen swedubändiin. Loistava sekotus funkkia, punkkia ja kaikkea mahdollista... päihittää rasmuksen 27-0! On muuten todella kova bändi, harmi vaan että hajosivat vuonna -97.. Chemicals löytyy hyllystä ja on tosiaan tutustumisen arvoinen levy. www.burningheart.com Tuolta löytyy tietoa Mindjivestä ja muistakin kovista bändeistä. Hold your head up high because tomorrow you may die 'cause there's no one safe around here..Armstrong/Frederiksen |
Toveri 17.11.2003 19:27:56 (muokattu 17.11.2003 19:28:17) | |
---|
No totta kai Kent. Loisteliasta popmusaa. Ruotsi kielenä nousee aika korkeisiin sfääreihin bändin biiseissä. Isola, Hagnesta Hill ja oikeastaan myös Vapen&Ammunition on levyinä mulle aika läheisiä. "Musik Non Stop", "Sundance Kid", "Duett", "FF", "Livräddaren", "Celsius", "747", "Kungen är död", "Kevlarsjäl", "Ett tidsfördriv att dö för", "Stoppa mig juni (lilla ego)", "Beskyddaren", "Berg&Dalvana", "Insekter" ja "Kräm (så nära får ingen gå)" kappaleista näin ohimennen mainitakseni. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
helmihillo 17.11.2003 19:31:06 | |
---|
Blindside taitaa olla ruotsista. Semmosta nu-metallia se on. kappaleet: - pitiful - sleepwalking |
The Creeps. Tosin ei ole enää aikoihin ollut kasassa. Saatanan tyylikästä kamaa. Suht vauhdikasta rokkia soul-yms. vaikuttein ja sekaan hammond-urkua, psykedeliaa ja ties mitä hörhöilyä. Lowriding appeals to bad dudes. |
Mr. Mustard 17.11.2003 19:55:21 | |
---|
ABBA! Kannattaa tutustua, loistavia pop-sävellyksiä ;) "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Jani The Rock 17.11.2003 20:49:44 | |
---|
ABBA! Kannattaa tutustua, loistavia pop-sävellyksiä ;) Hähää, yrittää perhana hämätä. Abbahan on silliä. Lowriding appeals to bad dudes. |
Negative creep 17.11.2003 21:18:07 | |
---|
eehän millencolin oo ruottalasita, eehän. jos on nii mä saan kohtauksen. mä oon kuunnellu sit ruottalaista mussiikkia. IIIIKKKKkkk... det är på alaliorna skirvade i samhyrå lyårå.
Ruoti = 6+ |
JTS 17.11.2003 21:48:21 | |
---|
eehän millencolin oo ruottalasita, eehän. jos on nii mä saan kohtauksen. mä oon kuunnellu sit ruottalaista mussiikkia. IIIIKKKKkkk... On. Hyvä bändi sekin. Hold your head up high because tomorrow you may die 'cause there's no one safe around here..Armstrong/Frederiksen |
Heavy Metal Machine 17.11.2003 22:24:16 | |
---|
MUSHTASCHiin kannattaa tutustua! ratsafari on loistava levy! friend and enemy of modern music |
Raipe 17.11.2003 23:11:24 | |
---|
Mats/Morgan Meshuggah Fredrik Thordendahl´s Special Defects |
halodrummer 18.11.2003 13:07:15 | |
---|
ABBA! Kannattaa tutustua, loistavia pop-sävellyksiä ;) Mikä, Abba? En ole koskaan kuullutkaan :) Joo, vähän vähäiseksi on jäänyt mutta kiitos kovasti näistäkin, katsotaan löytyykö mitään uutta ja mullistavaa, lähes kaikki näistä olivat kyllä jo ennestään tuttuja mutta kai niihin silti voi tarkemmin perehtyä. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Negative creep 18.11.2003 15:54:05 | |
---|
eehän millencolin oo ruottalasita, eehän. jos on nii mä saan kohtauksen. mä oon kuunnellu sit ruottalaista mussiikkia. IIIIKKKKkkk... On. Hyvä bändi sekin. EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! eikai rancid oo ruottalaine bändi? ku yks mun "kaveri" väittää sillee. eehä oo. eehä. det är på alaliorna skirvade i samhyrå lyårå.
Ruoti = 6+ |
Medication 18.11.2003 16:45:26 | |
---|
The Ark ja Mando Diao. |
Gronsbyk 18.11.2003 17:01:52 | |
---|
Ruotsinkielisiä myös Lok, tosin bändi lopetti toimintansa äskettäin vain neljän levyn jälkeen, rähinärokkia. http://www.lokpest.nu |
Kholistelija 18.11.2003 17:44:08 | |
---|
Raised Fist |
Charger 18.11.2003 17:49:34 | |
---|
...ja vaikka Mensen. Eikös Mensenin tytöt(ja poika) tule tuolta Norjan suunnalta? |