Super-Jari 28.09.2006 17:34:06 | |
---|
Eipä ihme. HIM on ns. vitun kova bändi. Jee. |
Veikko 28.09.2006 18:04:02 | |
---|
Hieno homma. Mahtava itse asiassa. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Ukko 28.09.2006 18:19:34 | |
---|
Hm, tulipa varmaan epäselvin kirjoitus multa ikinä, mutta toivottavasti ymmärrätte. Osapuilleen. Toisaalta aika hämmentävää. Olla varakas mutta rahaton. Tai siis varakas mikäli skenaariot tulevaisuudesta pitävät paikkansa ~: |
Härski 28.09.2006 18:21:05 | |
---|
Ja hattu nousee. Erittäin hyvä. |
FrankComa 28.09.2006 18:38:38 | |
---|
Hyvä pojat. ( selkään taputus ) Give The Mule What He Wants! |
Kitarajeesus 28.09.2006 19:40:10 | |
---|
Erittäin hieno homma. Kyllähän tuommosta pimpinkostuttelua kelpais vetää jos tulis noin raivona massia :).. No joo, kovan päivätyön on pojat tehneet ja mulle HIM on ollu mulle kevyen musiikin parissa se suurin innoittaja ja kaikki levyt löytyy hyllystä. Diggailtuani sieltä ensimmäisestä sinkusta lähtien ja HIMin lyödessä toden teolla läpi koin vitosluokkalaisena ensimmäisen ja ainoan kerran sen "eihän tästä nyt enää voin niin kovasti tykätä ku kaikki muutkin on löytäny tämän bändin"-fiiliksen :)... Hienoa joka tapauksessa että työ on tuottanut tulosta ja HIM on varmasti tasoittanut tietä monen muun yrittäjän polulla. Olipa kerran mies joka ei kunnioittanut Uusista. Ei ole enää. |
masterhat 28.09.2006 19:48:34 | |
---|
kyl mä veikkaan et valolla on pätäkkää ihan riittämiin, vaikkei enää musa hommia jaksaiskaan tehä. ja hienoa että him menestyy, onhan se kuitenkin yksi tämänhetken parhaita kotimaisia rock-bändejä. Tehotyttö95 |
stickyfinger 28.09.2006 21:29:05 | |
---|
Todella siisti juttu!! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Sertzo S 28.09.2006 21:44:41 | |
---|
Suuri kunnioitukseni ja onnitteluni HIM-hepuille, vaikka genre ei minua suuresti viehätäkkään. |
Qsysi 28.09.2006 22:06:35 | |
---|
Mutta samapa tuo, ei se oo rahaa. Englanniksi sanotaan 'liquid assets', en nyt tällä hetkellä osaa kääntää mitä se on suomeksi, mutta kyse on siis siitä, että vaikka rahaa ei olisikaan taskussa penniäkään, sitä on silti paperilla, ja jos tarvitaan, sitä on saatavissa, niinpä on täysin mahdollista ostaa taloja tai autoja, lentää minne huvittaa, eikä silti pysty ostamaan ruokaa. Eikös likviditeetti oo vissiin joku sana? Anteeksi, piti päästä pätemään. Mutta tosiaan, loistavaa, onnea älyttömästi HIMille. Siitä se maailmanmaine alkaa levitä, kohta niistä tehdään dokumentti missä Kaasu itkee Villen sanoituksista yms yms. Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika! |
Notefix 28.09.2006 22:10:31 | |
---|
Todella hieno juttu. Jenkit on perinteisesti hyvin vaikea markkina-alue eurooppalaisille!! "Layers of layers of shit!" |
Eikös likviditeetti oo vissiin joku sana? Anteeksi, piti päästä pätemään. Joo, hyvä. En mä nyt muistanutkaan, että juuri tuollai anglismina se on suomeen omaksuttu. Maksukyky on suomalainen vastine. Jos todistettavasti kykenee maksamaan heti kun pyydetään, ei välttämättä tarvi. Näinhän se on luottokorttienkin kanssa. |
fenderisti 28.09.2006 22:13:44 | |
---|
Hyvä hyvä! Ja onhan se him kovin kotimainen bändi (itse asiassa ulkomailtakaan ei löydy parempaa). |
M-Juhana 28.09.2006 22:27:56 | |
---|
Jenkki-markkina on todella "sisään-päin-lämpiävä". Pyyhitään kaikki Country levyt pois tilastoista, niin tää on todella kova juttu. Hieno homma !! It ain't Country Music you've been listenin' to. |
Jani The Rock 28.09.2006 22:36:11 | |
---|
Noni, jee! Sinne vaan Bam Margeran naapuriin asumaan sitten. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Heartwood 28.09.2006 23:42:28 | |
---|
Noni, jee! Sinne vaan Bam Margeran naapuriin asumaan sitten. Kuulostaa aika paljon Danten näkemykseltä Helvetistä. "Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind"
Romantikkoitkijät #42 |
McNulty 28.09.2006 23:53:58 | |
---|
On kyllä hieno saavutus! *nostaa kuviteltua hattua* Pakko kyllä kuitata... että miten tällainen on mahdollista waretuksen ja piratismin aikaan? :) Eikö se syönytkään myyntiä ja tappanut musabisnestä? These pretzels are making me thirsty! Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
jannu 29.09.2006 00:41:44 (muokattu 29.09.2006 00:45:27) | |
---|
Hienoa ja mahtavaa! Onnittelut Valon retkueelle! Allekirjoitusainesta. |
Hargon 29.09.2006 08:19:52 | |
---|
Hianua! First they took Berlin, then they took Manhattan. She's dead! Wrapped in plastic. |
tony.wirtanen 29.09.2006 09:20:03 | |
---|
Englanniksi sanotaan 'liquid assets', en nyt tällä hetkellä osaa kääntää mitä se on suomeksi, mutta kyse on siis siitä, että vaikka rahaa ei olisikaan taskussa penniäkään, sitä on silti paperilla, ja jos tarvitaan, sitä on saatavissa, niinpä on täysin mahdollista ostaa taloja tai autoja, lentää minne huvittaa, eikä silti pysty ostamaan ruokaa. Toivotaan nyt, että HIM:n Euroopan myynnit pojat sentään leivänreunaan on kiinni saanut. ;) Kyllä siitä varmasti jotain taskussa jo on, jos se tyyliin 3,5 miljoonaa levyä on myyty Euroopassa - missä se asema on kuitenkin saavutettu jo aiemmin. Perkuleen magiaa silti, että Suomea viedään taas kartalle näissä merkeissä. :) - Tony - P.S. Ville, anna mullekki vähän! Ihan pikkusen vaan. :D Ei keikkailu oikeesti oo niin vakavaa. Ei tehdä kivistä tiedettä. Ehkä mokaat, ehkä et. So not. Tsänssit on kuitenki fifti-sixti. ;) |