Johnny Buzz 27.09.2006 10:34:59 | |
---|
Sympaattinen mukiloija! Alkaa tosiaan pikkuhiljaa meno parantua. Ja siitähän tulee sitten todella mieletöntä. Katsojaluvut on vaan olleet vissiin aika pienet. Sen sijaan kokoperheen vankilaseikkailu Pako kerää ilmeisesti edelleen hirveitä määriä. Nelonen sais näyttää Oz:sia vaikka tuntia aiemmin. Lähetysaika nyt ei oo mikään ihan paras mahdollinen. Jos toi tulis perjantaina tai lauantaina vastaavaan aikaan, niin vois olla eri meininki. Tän viikon jakso keräs 98 000 katsojaa, joka on ihan hyvin ottaen huomioon lähetysajan. |
aikavaikea 27.09.2006 10:46:39 | |
---|
Lähetysaika nyt ei oo mikään ihan paras mahdollinen. Eipä, vaan ei se ollut silloin eka kierroksellakaan. Ihan muutaman jakson olen "livenä" koskaan katsonut. Yleensä nauhalta seuraavana päivänä. Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight |
Osmo 27.09.2006 12:20:10 | |
---|
Tän viikon jakso keräs 98 000 katsojaa, joka on ihan hyvin ottaen huomioon lähetysajan. Mistäs näitä katsojamääria saa tietää? Joulupukilta? Pixies. |
Johnny Buzz 27.09.2006 13:33:04 | |
---|
Mistäs näitä katsojamääria saa tietää? Joulupukilta? No ei sentään sieltä. Tiedot saa olemalla töissä firmassa, jossa tieto on saatavilla. Lähteenä on käytetty Finnpanelin totetuttaman tv-mittaritutkimuksen yliyönraporttia. Niin, ja en ole töissä kummassakaan tv-talossa. |
riimu 27.09.2006 13:47:49 | |
---|
Mistäs näitä katsojamääria saa tietää? Joulupukilta? Ihan normaaleissa lehdissäkin yleensä lukevat. Se mikä ei tapa, vituttaa. |
carnation 27.09.2006 16:35:34 | |
---|
Tasaisen hyviä ovat olleet nämä kolme esitettyä jaksoa. Ei valittamista, mutta ei ole vielä ns. lyönyt lekalla kasvoihin. Tämä paljon puhuttu Adebisi saisi nyt kunnolla reväyttää ja hakata/raiskata jonkun, kun näiden kolmen episodin perusteella miehestä on jäänyt liian leppoisa kuva. Tai sitten olen vain tottunut näkemään kyseisen näyttelijän Lostin Mr. Ekona. No, eiköhän se kohta ala riehumaan, onhan tässä näitä jaksoja jäljellä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Chips 27.09.2006 16:58:39 (muokattu 27.09.2006 16:58:59) | |
---|
No, eiköhän se kohta ala riehumaan, onhan tässä näitä jaksoja jäljellä. Odota vaan, ei se kauaa pysy rauhallisena ;) |
Joees 27.09.2006 20:56:36 | |
---|
Kaikki oottaa et heti alus pitäs tapahtua tai et joka jaksossa pitäis tapahtua jotain. Must on aivan helvetin hyvä et välillä on vähän hengähdystä välissä. Ja must on muutenkin hyvä että alku lähtee tällee hitaammin. Kerkeää pääsemään mukaan touhuun ja tutustuu hyypiöihin. Mä oon kaikki jaksot kertaalleen jo nähnyt mutta ei näitä alkupään jaksoja niin hyvin ulkoa muista. Kyllä se Adebisi alkaa meuhkaamaan vielä ja kyllä sen sekoilua riittää ihan hyvin ;-) Samaten monien muidenkin. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Dezel 28.09.2006 13:53:57 | |
---|
4 jaksoa on tullut. Ja edelleen on esittelyt käynnissä. Sarjassa on niin hirveästi hahmoja, että kestää hetken ennenkuin pakka sekoitetaan. Nii! |
aivokuolio 28.09.2006 14:10:16 | |
---|
Kaikki oottaa et heti alus pitäs tapahtua tai et joka jaksossa pitäis tapahtua jotain. Must on aivan helvetin hyvä et välillä on vähän hengähdystä välissä. Jooh. Meikälle ei nyt ainakaan Ozissa ole pääasia se äksöni, että joka jaksossa tarvi olla kuolettavia mortal kombateja ja raiskauksia. Parasta sarjassa on nimenomaan tuo dialogi, sekä nuo Augustuksen välipuheet. Väkivaltaa käytetään sopivissa määrin, ja se on aina suhteellisen brutaalia. Jos haluaa pelkkää äksöniä niin sitten lienee parasta siirtyä Vin Diesel-henkisen tuotannon äärelle. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
carnation 28.09.2006 16:12:34 | |
---|
4 jaksoa on tullut. Ja edelleen on esittelyt käynnissä. Sarjassa on niin hirveästi hahmoja, että kestää hetken ennenkuin pakka sekoitetaan. Eipäs kun 3 jaksoa on tullut. Enkä nyt ala morkkaamaan Ozia mistään actionin puutteesta, koska useimmin ihmissuhteiden kiristyminen pelkästään psykologisella tasolla voi olla ahdistavaa seurattavaa. Beecheria käy sääliksi jo nyt. Kuitenkin aika paljon Ozin kohdalla puhutaan siitä että vähänkö tässä kuolee ja raiskataan ihan vitusti porukkaa, tosi rankka ohjelma. Hyvä startti sarjalle kuitenkin tämä ja kolmen jakson perusteella voi tuskin mitään sarjaa kohottaa sen kummemmalle jalustalle. Ensi maanantaita kuitenkin odotan innolla. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Dezel 28.09.2006 20:03:05 | |
---|
Eipäs kun 3 jaksoa on tullut. Enkä nyt ala morkkaamaan Ozia mistään actionin puutteesta, koska useimmin ihmissuhteiden kiristyminen pelkästään psykologisella tasolla voi olla ahdistavaa seurattavaa. Beecheria käy sääliksi jo nyt. Kuitenkin aika paljon Ozin kohdalla puhutaan siitä että vähänkö tässä kuolee ja raiskataan ihan vitusti porukkaa, tosi rankka ohjelma. Hyvä startti sarjalle kuitenkin tämä ja kolmen jakson perusteella voi tuskin mitään sarjaa kohottaa sen kummemmalle jalustalle. Ensi maanantaita kuitenkin odotan innolla. Sori niinpäs olikin vasta kolme. Ja Oz ei tosiaan ole mikään action mättö -sarja. Niinkun tossa joku kirjoittikin niin dialogi on erittäin hyvää. Vastapainoksi tulee sitten brutaalia väkivaltaa. Tuo väkivalta käynnistyy yleensä täysin arvaamatta. Juuri tuo hienon dialogin ja yhtäkkisen tappamisen suhde tekee sarjasta huikean. Nii! |
Mun mielestä tää koko eka kausi on vielä vähän muniin puhaltelua. Hyviähän nämä ekat jaksot ovat, mutta esim. toinen kausi on sitten jo todella paljon parempi. Jefferson Keenea tulee kyllä ikävä. En muistanutkaan että noin kova hahmo oli tässä sarjassa. En myy seksiä. |
sirdickyj 28.09.2006 23:24:30 (muokattu 28.09.2006 23:24:42) | |
---|
Lostissa oli tänään Augustus Hill ja Adebisi samassa scenessä. Pataan! |
Joees 29.09.2006 00:23:55 | |
---|
Lostissa oli tänään Augustus Hill ja Adebisi samassa scenessä. Niin teki. Heh. Mun mielestä Ozissa on oikeesti tosi lahjakkaita näyttelijöitä. Kun sit taas moni noista oikeesti staroista hollywood nilkeistä on joka helvetin leffassa samanlaisia. Aina ne samat ilmeet ja samat jutut. Toki siis joo, en mä nyt kaikkia tarkota. Kuitenkin... Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Chips 29.09.2006 09:12:27 | |
---|
Lee Tergesen oli hauska näky Desperate Housewivesissa. Alkoholistin/seksiaddiktin rooli sopi hänelle kuin Christopher Melonin muna suuhun. ;D |
sirdickyj 29.09.2006 10:31:32 | |
---|
Niin teki. Heh. Mun mielestä Ozissa on oikeesti tosi lahjakkaita näyttelijöitä. Kun sit taas moni noista oikeesti staroista hollywood nilkeistä on joka helvetin leffassa samanlaisia. Aina ne samat ilmeet ja samat jutut. Toki siis joo, en mä nyt kaikkia tarkota. Kuitenkin... No esim. Eamonn Walker, mikä esittää Saidia (vai olikse sen niminen) on brittiukko, helvetin hyvä näyttelijä, ja onhan noista moni ansioitunu vaikka missä. Ohjauksestakin pitkälti kiinni. McManusin esittäjä on muuten ohjannut sen uusintaversion "Hiiriä ja ihmisiä"-elokuvasta, sen mis oli Gary Sinise ja John Malkovich. Hyvin oliki ohjannu. Pataan! |
carnation 29.09.2006 11:10:49 | |
---|
McManusin esittäjä on muuten ohjannut sen uusintaversion "Hiiriä ja ihmisiä"-elokuvasta, sen mis oli Gary Sinise ja John Malkovich. Hyvin oliki ohjannu. Eeeihän ole. Gary Sinise itse ohjasi "Hiiriä ja ihmisiä" -elokuvan. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
sirdickyj 29.09.2006 11:36:25 | |
---|
Eeeihän ole. Gary Sinise itse ohjasi "Hiiriä ja ihmisiä" -elokuvan. eipäs kylläkään... Pataan! |
Toveri 29.09.2006 11:40:02 | |
---|
Romantikkoitkijät #2
100¤ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |