drlecter 23.09.2006 10:11:19 | |
---|
Kuinkas te järkkäätte työpöydän kahden näytön välillä? Plugarit saan siirrettyä toiselle näytölle, mutta siihen se ilo loppuukin. Olisi makoista saada esim. console wiev/piano roll jne. toiselle näytölle kun ykkösnäytössä olisi se perusnäkymä. Onkos kukaan päässyt käpistelemään Sonar6:sta vielä? Lieko mitään ihmeempia mullisuksia vitoseen verrattuna..? |
drlecter 23.09.2006 10:15:36 | |
---|
Jännä homma! Näin aamuisin korvat tuntuvat pelaavan tosi tarkasti. Kuulen selvästi jonkin korkean taajuuden kunnes biisissä lähtee laulu. Elikkäs kuulen tavallaan kohdan jolloin lauluraidalla lähtee wav-klippi soimaan. Porcupine treen Lazarus-biisi kyseessä. Tai sitten mulla on väärä lääkitys.. |
Puavali 23.09.2006 11:03:41 | |
---|
Raahaan ne ikkunat näytöstä toiseen. Sitten onkin kiva, kun myöhemmin avaan ohjelman ilman toista näyttöä, ja ne muut ikkunat ovat siellä puuttuvan näytön puolella. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
drlecter 23.09.2006 12:24:01 | |
---|
Raahaan ne ikkunat näytöstä toiseen. Sitten onkin kiva, kun myöhemmin avaan ohjelman ilman toista näyttöä, ja ne muut ikkunat ovat siellä puuttuvan näytön puolella. Jostain syystä ne ikkunat ei tule sieltä sonarista toiseen näyttöön vaan ne pysyy sielä sonarin sisällä. Vaikea selittää.. |
d-iivil 23.09.2006 12:44:19 | |
---|
Jostain syystä ne ikkunat ei tule sieltä sonarista toiseen näyttöön vaan ne pysyy sielä sonarin sisällä. Vaikea selittää.. Venytä se sonar kahden näytön kokoiseksi, niin helpottaa ;) Jos ei veny, niin klikkaa oikealta yläkulmasta sitä neliötä ruksin vasemmalta puolen, niin johan venyy. |
mr_m 23.09.2006 13:07:14 | |
---|
Venytä se sonar kahden näytön kokoiseksi, niin helpottaa ;) Jos ei veny, niin klikkaa oikealta yläkulmasta sitä neliötä ruksin vasemmalta puolen, niin johan venyy. Mulla sonar 5 toimii kivasti kahden näytön kanssa. Toisessa ikkunassa on perusnäkymä eli trackview ja toiseen voikin laittaa mitä haluaa, esim mikserin. Ne ikkunat piti saada jotenkin kellumaan ennen kuin homma onnistui. Jos oikein muistain, niin se oli ikkunan vasemmasta yläkulmasta mistä piti valita jotain. M. |
d-iivil 26.09.2006 11:10:52 (muokattu 26.09.2006 11:11:04) | |
---|
Mulla sonar 5 toimii kivasti kahden näytön kanssa. Toisessa ikkunassa on perusnäkymä eli trackview ja toiseen voikin laittaa mitä haluaa, esim mikserin. Ne ikkunat piti saada jotenkin kellumaan ennen kuin homma onnistui. Jos oikein muistain, niin se oli ikkunan vasemmasta yläkulmasta mistä piti valita jotain. M. Jaa siihen on joku tommoinenkin... itse olen aina vaan venyttänyt käytettävän ohjelman (Cubase, Nuendo, Photoshop, Sonar jne) kahden näytön kokoiseksi, niin on voinut softassa kuin softassa sijoitella sen ohjelman palikoita vapautuneesti. |
Der Nahcbar 26.09.2006 18:51:24 | |
---|
|
aantila 28.09.2006 10:08:27 | |
---|
Siltä ko. ikkunan vasemmasta yläkulmasta aukeaa valikko, valitse sieltä "Enable Floating" -AA- Jostain syystä ne ikkunat ei tule sieltä sonarista toiseen näyttöön vaan ne pysyy sielä sonarin sisällä. Vaikea selittää.. |
aantila 28.09.2006 10:17:13 | |
---|
|
drlecter 28.09.2006 10:19:48 | |
---|
Siltä ko. ikkunan vasemmasta yläkulmasta aukeaa valikko, valitse sieltä "Enable Floating" -AA- Kiitos, tämä oli se juttu! |
Eipä viitti omaa threadiaan avata, toivottavasti joku asiantuntija lukee tämän: Onko kukaan pelaillu kolmen näytön kans musahommissa. Tarkotust olis ostaa seuraavasta tilistä 2 X 19" tft:tä työpöydälle (työpöytätilaa ei oo koskaan liikaa). Käytän Cubasea ja FL-studiota. FL:n rewiretän cubaseen. Haave oiskin, että saisin keskinäytöön cubasen projectviewin ja FL:n oikeaan. Vasempaan sitte Cubasen plugareita ja mikserin... onko kokemuksia? tuleeko joku juttu olemaan ongelma? Teknisenä toteutuksena on laittaa nyk näytönohjaimeen (7900gt) kaks näyttöä ja ostaa PCI näytönohjain kolmatta varten (about 2e sijoitus). - Janne Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
koopop 28.09.2006 13:54:40 (muokattu 28.09.2006 13:55:16) | |
---|
Onko kukaan pelaillu kolmen näytön kans musahommissa. Täällä mennään kolmella 19" TFT:llä. Ja on helmee. Keskimmäisessä näytössä project- view, oikealla kaksi mikseriä (kanavat ja ulostulot) ja vasemmalle aukee kaikki plugarit ja RME:n Totalyser, vaihtoehtoisesti Pool. e: jaahas, siinähän nuo näytöt näkyy mun kuvakkeessa :) "Your ears will tell you all you need to know about polarity or proper phase in sound. Tune in to your instincts..." -Bruce Swedien |
CryptoFib 28.09.2006 13:57:09 | |
---|
Täällä mennään kolmella 19" TFT:llä. Ja on helmee. Keskimmäisessä näytössä project- view, oikealla kaksi mikseriä (kanavat ja ulostulot) ja vasemmalle aukee kaikki plugarit ja RME:n Totalyser, vaihtoehtoisesti Pool. e: jaahas, siinähän nuo näytöt näkyy mun kuvakkeessa :) Helmeä tässä vähän haetaanki. :D Miten projektit tallentuu? Meneekö mikserit ojennukseen ku avaat projektin, vai pitääkö ne raahailla joka kerta erikseen? Entä _jos_ kävis niin hullusti, että avaan projektin toisella koneella, jossa 1 näyttö, niin jääkö plugarit jonnekin näkymättömiin? saako niitä sieltä millään ilveellä pois? Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
koopop 28.09.2006 14:20:08 (muokattu 28.09.2006 14:20:54) | |
---|
Helmeä tässä vähän haetaanki. :D Miten projektit tallentuu? Meneekö mikserit ojennukseen ku avaat projektin, vai pitääkö ne raahailla joka kerta erikseen? Entä _jos_ kävis niin hullusti, että avaan projektin toisella koneella, jossa 1 näyttö, niin jääkö plugarit jonnekin näkymättömiin? saako niitä sieltä millään ilveellä pois? Mikserinäkymä tallentuu automaattisesti ilman mitään ongelmia, katsos kun Nuendon pohja on vaan venytetty kolmen näytön mittaiseksi. Ja näyttöjen sivupilaritkin oli ostohetkellä markkinoiden kapeimmat :) Jos prokkiksen avaa yhdellä näytöllä, kaikki ikkunat kasautuu vaan päällekkäin , ei häviä mihinkään. Siksi koska kaikki ikkunat on aina peruspohjaikkunan sisäpuolella. Se toimii niinku stretchaus sivusuunnassa. nou ropleemo. "Your ears will tell you all you need to know about polarity or proper phase in sound. Tune in to your instincts..." -Bruce Swedien |
drlecter 28.09.2006 20:11:02 | |
---|
Mulla katos winampin playlist jonnekkin hornaan.. |
d-iivil 29.09.2006 10:07:54 | |
---|
Mulla katos winampin playlist jonnekkin hornaan.. Winampin asennushakemistosta löytyy winamp.ini - tiedosto, sitä puukottamaan. Sieltä löytyy tuon playlistin sijainti näytöllä pikseileissä. |
koopop 29.09.2006 10:27:53 | |
---|
Winampin asennushakemistosta löytyy winamp.ini - tiedosto, sitä puukottamaan. Sieltä löytyy tuon playlistin sijainti näytöllä pikseileissä. Päteeköhän tämä myös muihin softiin? Mulla aukee Powercoren yksi työkalu -ikkuna puoliksi piiloon.. "Your ears will tell you all you need to know about polarity or proper phase in sound. Tune in to your instincts..." -Bruce Swedien |
d-iivil 29.09.2006 20:09:08 | |
---|
Päteeköhän tämä myös muihin softiin? Mulla aukee Powercoren yksi työkalu -ikkuna puoliksi piiloon.. Johonkin jokainen softa sen tiedon tallentaa missä ikkunat sijaitsevat. Mutta minne - se riippuu ohjelmasta. Se voipi olla piilossa jossakin päin rekisteriä tai sitten simppelisti tekstitiedostossa kuten Winampissa. Ei ole kokemusta PowerCoren softista tahikka niiden konfiguroinnista, sorry :| |