kville 28.09.2006 10:42:01 | |
---|
The deep shit effect! http://www.sloganizer.net/en/ |
hemmo 28.09.2006 10:43:54 | |
---|
Elikkästen ei kannata. Munsta. "40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
okoranta 28.09.2006 10:59:33 | |
---|
Mulla ainakin pelittänyt ihan mainiosti. Tosin mikit ja elektroniikka vaihdettu. Elikkäs. Säälittävä nörtti |
Nieby 28.09.2006 11:23:42 | |
---|
mun henkilökohtainen mielipiteeni on, että ei noita sadan euron ritsoja kannata missään nimessä ostaa edes vasta-alkajana. huonompi soitettavuus ja kaikki.. ennemmin säästää enemmän rahaa ja ostaa jokun kunnon pelin. |
4. Mieti kirjoitukseesi hyvä sisältöä kuvaava otsikko, saat enemmän vastauksia kun asiasta kiinnostuneet huomaavat viestisi muiden joukosta. Kirjoita otsikoksi ennemmin "Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy?" kuin vain "Kannattaako ostaa..?". Näin asiasta tietävät (ja samanhenkiset) ihmiset huomaavat viestisi muiden joukosta, eivätkä muut (vaikka kyseistä bändiä inhoavat) "turhaan" kuluta aikaansa lukemalla kirjoitustasi. Elikkäs tällainen kannattaisi ottaa huomioon myös. Alkuperäiseen kysymykseesi viitaten: ei kannata. Kalamies #10 >-)))>. "Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie- |
naigou 28.09.2006 14:12:31 | |
---|
Älä osta. Ei kannata. Möllisty. |
esukki 28.09.2006 14:13:57 | |
---|
Olen kuullut näistä sanottavan että jos aloittaa tälläisellä ritsalla niin soitto innostus voi laantua aivan alkuunsa. Itselläni kävi kyllä ihme tai sitten olen vain niin hemmetin tyhmä etten havainnut mitään vikaa vaan soittelin ilomielin ensimmäiset 2 vuotta tuolla samaisella bassolla Ehkä kumminkin kannattaa miettiä jotain hieman parempaa jos on edes hituC viisaampi kuin minä. http://www.last.fm/user/Esukk1/ |
beissi man 28.09.2006 14:22:23 (muokattu 28.09.2006 14:23:19) | |
---|
Kahta Benttonin sähkistä oon testannu ja huonon kuvan oon saanu. Säätöjä vaikea, tehdä soitettavuus huono,huonot osat puut/rauta ja vaimea akustinen sointi Edit: Ilmeisesti aika paljon laatu heittelee näissä |
P2 28.09.2006 15:34:20 | |
---|
Kasailin tällaisen http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-194896.html avovaimolle ensibassoksi. Ihan laadukas peli hintaisekseen minusta, vireen pitää ja hienovireen saa kohdilleen. Satulassa tietysti on viilaamista vähän ja kaularautaakin sai väännellä, mutta perusjuttujahan noi, ei pitäisi tuottaa isompia ongelmia. Lavan muotoilin ja kaulasta hioin lakat pois ja vaha tilalle, runkoon piti tehdä sama temppu, mutta HB:n filleri ei niin vaan lähtenytkään, joten päädyin ruiskimaan pari kerrosta lakkaa, kun piti pikaisesti kasaan tuo saada. Elektroniikka oli valmiiksi juotettu ja ihan kohtuusoundinen, en nyt 100e bassolta hirveästi odottanut, mutta kyllähän tuo odotukset ylitti. Kaikenkaikkiaan varsin soitettava peli tuosta tuli, ei häpeile soittotatsiltaan 400-500e hintaluokan bassoja, ei edes nauhanpäät törröttäneet. Vielä olisi tarkoituksena routata tuohon j-mikille tila tallaan ja laittaa aktiivieq ja mahdollisesti maalata runko (vaikka onkin kolmesta palasta leppää ilman isompia kosmeettisia vikoja), jolloin koko basson hinnaksi tulee n. 200e. |
pliksu 28.09.2006 15:38:39 | |
---|
Elikkä ei kannata. Elikkä kannattaa kattoa suoraan se 200e rutjake. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
rUSTED 28.09.2006 17:10:42 | |
---|
Ei kannata, meikällä lojuu vielki tuossa nykysen basson vieressä vanha harley benton, vaikka se oliki tuota hituc kalliimpi niin ihan paska on meikästä kyllä. Painava, tönkkö soundi ja muutenki jotenki ei vaan ole hyvä soittaa. Voi tappaa innostuksen jos alottaa liian huonolla, ihme kyllä meikällä niin ei käyny. |
Progbass 29.09.2006 09:03:47 | |
---|
Kannattaa ostaa korkeintaan mallineeksi, mistä sitten piirtää oman basson. heh |
jjylli 29.09.2006 09:12:10 | |
---|
jos oot rikas, niin osta pois. köyhän ei kannata ostaa halpaa. |
leksi-B 29.09.2006 16:12:37 | |
---|
Osta toi jos haluut projektii korjailla ja duunailla ;).. ;REPS |
Tasapaino 29.09.2006 17:36:12 | |
---|
Elikkäs ei varmasti kannata kuunnella näitä ei kannata -miehiä. Kuuntele niitä, joilla on omakohtaista kokemusta Bentoneista. Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille. |
Tasapaino 29.09.2006 17:36:12 (muokattu 29.09.2006 17:36:26) | |
---|
Dübbel. Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille. |
J.Hollström 29.09.2006 17:37:51 | |
---|
Elikkäs ei varmasti kannata kuunnella näitä ei kannata -miehiä. Kuuntele niitä, joilla on omakohtaista kokemusta Bentoneista. Ne joilla on kokemusta ei osta tämmösiä himmeleitä. Eli kuuntele vaan kokemuksen ääniä. Niissä piilee viisaus. Älä osta. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
P2 29.09.2006 17:39:53 | |
---|
Ne joilla on ennakkoluuloja ei osta tämmösiä himmeleitä. Eli kuuntele vaan kokemuksen ääniä. Niissä piilee viisaus. Älä osta. |
J.Hollström 29.09.2006 17:46:58 (muokattu 29.09.2006 17:47:57) | |
---|
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
P2 29.09.2006 17:52:36 | |
---|
Olisiko pitänyt laittaa, että jos et omaa soitinrakentajan taitoja, niin älä osta? E: viitaten tähän: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=6109101 Ei siinä kovin ihmeellinen rakentaja tarvi olla, että satulaa osaa viilata. Voi vaikka vanhoilla kielillä viilata, jos ei satulaviiloja omista, kuten minä en omista. Ja tässä nyt kuitenkin puhuttiin valmiista HB-bassosta, ei rakennussarjasta, viittasin vaan tuohon rakennussarjaan siksi, että olen sellaisen koonnut, ja minulla on siis kokemusta Harley Benton -merkkisistä bassoista, toisin kuin ehkä joillain muilla, jotka perustavat kokemuksensa hintatietoon ja mutuun. |