Aihe: Maksaisitko 3 euroa soittoäänestä?
1 2 3 4 5 6
gorgonoidi
12.03.2006 14:31:58

Hiiteen kaikki crazy frogit ja sun muut soitto äänet.
xrayeyes
12.03.2006 17:47:29
ei prkl mitä soittoääniä nykyään useilla henkilöillä, voisi käydä ehkä jostain ydinsota-hälytyksestä, ja volumet tietty täpöllä :P
"Drums are too noisy, you've got no corners to hide in!"
Lennu
12.03.2006 18:50:03

Mä ostin sen vanhan pöytäpuhelimen pirinän, 126 euroa. Mukaan tuli läppämallinen Nokia ja laturi (niitä on ehkä noin 7 pitkin kämppää). Ensimmäinen kaupasta ostettu puhelin vuoden 1998 jälkeen.
Olanov
27.09.2006 20:50:52 (muokattu 30.09.2006 17:42:53)
En. Enkä maksaisi ikinä.
Jormaz
27.09.2006 20:53:58
Jambalta saa sikamakeita soittareita VAIN neljällä eurolla kuukaudessa. Tilaa heti.
Jetzt gehts wieder aufwärts
THE RIPPER
27.09.2006 21:11:34
eipä pahemmin kiinnosta, kuluttakoon nuoret perkele saldonsa loppuun soittoääniä tilatessa. ite pistin infrapunan kautta omaan puhelimeen mortal kombatin soittariks
ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi
sikanaama
27.09.2006 21:22:10
Vois tehä itte soittoääniä ja laittaa huuto.nettiin myyntiin 3 eurolla. Omia sävellyksiä. Kun rahat näkyvät tililläni lähetän soittoäänen sinulle. Postikulut sisältyvät hintaan.
Kaivan pyllyä ja kiroilen!
ejhfi
28.09.2006 07:27:19

No en. Tyhmäähän se on.
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
Roku
28.09.2006 09:28:22
Asian vierestä;

Kamerakännykät osaksi koulutyötä

Brieftec Oy tuo markkinoille kouluympäristöille suunnatun Brieftec Binder -sovelluksen. Yhtiön mukaan Brieftec Binder on tutkivan oppimisen mobiili- ja verkko-oppimisympäristö, jonka avulla kamerapuhelimet ja uudet viestintävälineet sidotaan osaksi oppimisprosessia ja jokapäiväistä koulutyötä.

Oulun koululaiset ovat muutaman vuoden ajan saaneet kokeilla Brieftec Binderia suunnistamisen, kierrätyksen tutkimisen ja kasvioiden rakentamisen apuna. Sovelluksen vastaanotto koululaisten keskuudessa on ollut positiivinen, ja opettajat ovat nähneet järjestelmän mielekkäänä opetusmenetelmänä, yhtiö mainitsee.

Brieftec Binder on käytettävissä joko koulun tai oppilaan omalla matkapuhelimella - "siellä missä jotakin mielenkiintoista tapahtuu".

Sovelluksen avulla oppilaat tekevät havaintoja opettajan asettamien turvallisten rajojen sisällä. Havainnot voivat olla tekstiä, kuvia, äänitallenteita videokatkelmia tai haastatteluja. Havaintoihin yhdistetään automaattisesti paikkatieto.

Havainnot tallentuvat verkko-oppimisjärjestelmään, jonka avulla oppilas rakentaa oppimiskokonaisuudet muille oppilaille jaettavaan ja esitettävään muotoon. Itse hankkimaansa tietoa oppilas käyttää opettajan johdolla verkko-oppimistyökaluja hyödyntäen.

Sovellus on kehitetty yhdessä opettajien ja oppilaiden kanssa Moop-projektissa ja se perustuu opettajien luomaan pedagogiseen oppimismalliin, joka integroituu luonnolliseksi osaksi jokapäiväistä koulutyötä.
Se on fifty-sixty
kivi
28.09.2006 10:08:24
Olen laittanut omaani sellaisen perinteisen pirrr äänen.

Samoin. Siitä olisin ollut valmis maksamaan vaikka 20 euroa, mutta sepä olikin puhelimessa valmiiksi, kun ostin käytetyn.

En ole koskaan ostanut soittoääniä tai taustakuvia, joten mulle on aivan samantekevää vaikka ne maksaisivat 100 euroa. Eiköhän ne silloin olis sen arvoisia, jos joku niistä sen maksaisi, voinhan minäkin maksaa 100 euroa käsintehdyistä bootseista vaikka kenkäkaupasta sais tehdastekoiset ...tota... samaan hintaan.
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
DVD-SOITIN
28.09.2006 10:27:06
Samana päivänä kun sain nykyisen puhelimeni melk. pari vuotta sitten, valitsin puhelimen omista yhden soittoäänen, enkä ole kertaakaan vaihtanut.
Nieby
28.09.2006 10:50:40
ite tilasin tasan yhden soittarin tähän puhelimeen: Number Of The Beast. ja hintaa oli 4€, mutta koska puhelimeni GPRS-yhteys oli hidas, lautaus kesti monta minuuttia, tuli yhteishinnaksi 9€. varmasti en enää toista tilaa.
mie
28.09.2006 13:21:40

Minä maksoin mielelläni 80 centtiä jotta sain puhelimeeni Loonie Tonesin tunnarin. Mutta jälkeen päin mietin, että enkö nyt olisi sittenkin selvinnyt pirinällä, mikä puhelimessa vakioasetuksena oli.

Toisaalta onhan se kiva että soittoääni on jossain määrin "persoonallinen" ettei kaikilla ole sitä samaa Nokia Tunea. Ja onhan se kiva nähdä miten ihmiset reagoivat kun puhelimestä pääseekin ilmoille joku ihme pörähdys. Esimerkkinä isäpuoleni, jonka soittoäänenä on riekon päkätys.
Mr.Babbit
28.09.2006 13:54:31
Multa lähti kännykästä soittoäänet kun tipautin sen kesällä mereen. Hyvin oon pärjännyt ilmankin, eikä tarvi julkisella paikalla hävetä pölöä soittoääntä jos joku sattuu pirauttamaan. Eikä tarvi miettiä tällaisia kysymyksiä.

Yhden soittoäänen olen muistaakseni joskus tilannut, ilmaiseksi.
päänahka
28.09.2006 17:23:12
Ihan hölmöä kun noissa moniäänipuhelimissa ei saa valittua sitä tavallista piipitystä. Ikään kuin kaikki kännykän omistajat haluais kuunnella jotain sambaa aina kun joku soittaa. Onneksi mulla on sentään vielä kunnon piippaukset, niin kuuleekin kun puhelin soi. Pelottaa vaan että kun toi leviää niin joutuu ostamaan jonkun multimediakeskuksen sen tilalle.

Vastaukseni otsikon kysymykseen lienee luettavissa rivien välistä.
Up and down, that's how energy stays alive.
-Aleksi-
28.09.2006 17:31:16
Hankkikaa puhelin joka toistaa aitoa musaa, sit heitätte koneelta kännyyn, ei muittenkaan tarvi kuunnella sitä saatanallista nokia tunea täydessä bussissa! kiitos!
Milkop
28.09.2006 17:44:31

Mulla on puhelin, josta kuuluu "piip" kun se soi. Joskus harvoin, kun on äänet päällä niin se soittaa Bunglea. Ei mitään midinräyhkää, vaan aitoa asiaa. En kyllä maksais soittareista senttiäkään, turhuutta ovat.
lapio
28.09.2006 17:59:44

Hankkikaa puhelin joka toistaa aitoa musaa, sit heitätte koneelta kännyyn, ei muittenkaan tarvi kuunnella sitä saatanallista nokia tunea täydessä bussissa! kiitos!

On muuten harvinaisen vammaisen kuuloista, kun jostain puhelimesta alkaa kuulua oikeaa musiikkia tai jotain "hassuja" puheklippejä. En tiedä ärsyttääkö tuo ketään muuta. Minusta puhelimen tulee kuulostaa puhelimelta.
arancia
28.09.2006 18:14:04
En kyllä varmasti maksaisi. En ole viimeiseen kolmeen vuoteen hankkinut puhelimeeni yhtäkään soittoääntä, enkä maksullisia hankikaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)