Aihe: Deanin Dimebag signaturet? Omistaako kukaan?
1 2
BMF
20.09.2006 16:48:48
thomannille on deaneja tullut

Joo, tuon on aika ärhäkän näköinen. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-196188.html
M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!!
Räbbänä
20.09.2006 20:38:51
Joo, tuon on aika ärhäkän näköinen. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-196188.html

Vau! Nyt taidan tietää mitä haluankin sitten jos valkolakin saan. Saa se Opel tai muu pörisijä jäädä kauppaan.
"Hattu pois päästä!"
BMF
20.09.2006 21:11:25
Vau! Nyt taidan tietää mitä haluankin sitten jos valkolakin saan. Saa se Opel tai muu pörisijä jäädä kauppaan.

Mua ahistaa noissa lähinnä ulkomuodon perusteella, että toi lapa on aika luonnottoman iso. :-/
M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!!
Hiku
20.09.2006 22:04:48
Mua ahistaa noissa lähinnä ulkomuodon perusteella, että toi lapa on aika luonnottoman iso. :-/

Kertokaas muuten näillä Razorbackeilla soittaneet, että onko nuo kaulapainoisia, lähinnä tuon lavan takia? Ja onkos kukaan päässyt tuollaista Razorback V:tä testimään?
Minu pea on nûrimeelne ja sin pea on vihmauss.
Progressiveland
21.09.2006 11:23:30

lapa on just helmi!kunnon mela :D
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php
McNulty
21.09.2006 11:25:06
Kertokaas muuten näillä Razorbackeilla soittaneet, että onko nuo kaulapainoisia, lähinnä tuon lavan takia? Ja onkos kukaan päässyt tuollaista Razorback V:tä testimään?

Kyllä se mahonkirunko painaa ihan riittävästi "vastapainoksi". Monelle yllärinä saattaa tulla kaulan V-profiili joissain malleissa, sellaisella kun Dimekin soitteli. Ei se onneksi ole kovin jyrkkä, mutta ensikertalaiselle hieman omituinen ja totuttelua vaativa.
These pretzels are making me thirsty!
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
hullu_ukko
21.09.2006 12:00:47 (muokattu 21.09.2006 12:01:08)
Monelle yllärinä saattaa tulla kaulan V-profiili joissain malleissa, sellaisella kun Dimekin soitteli.

Tuo V-profiili taitaa olla ainakin tuossa Dean from Hell-kopiossa, kun taas esim. Far Beyond Drivenissä tuota ei muistaakseni ole.. Tälläistä on Deanin foorumeilta joskus tullut luettua.. Nyt alkoi sitten taas GASittaa tuo Far Beyond Driven ML..
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
Mrezzye
21.09.2006 14:21:41

Tuo V-profiili taitaa olla ainakin tuossa Dean from Hell-kopiossa, kun taas esim. Far Beyond Drivenissä tuota ei muistaakseni ole.. Tälläistä on Deanin foorumeilta joskus tullut luettua.. Nyt alkoi sitten taas GASittaa tuo Far Beyond Driven ML..

Kuinkahan V tuo DFH kaula on, kunnon vene vai lievempi versio.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

McNulty
22.09.2006 00:29:37
Kuinkahan V tuo DFH kaula on, kunnon vene vai lievempi versio.

Soft V minun mielestäni. Ei siis mikään maailman *ittumaisin V-profiili.
These pretzels are making me thirsty!
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
mika17
22.09.2006 07:59:47
Soft V pitää paikkansa, on erittäin miellyttävä soittaa.
Dean DFH CFH Dean FBD ML Dean White/Gold V Dean Dimeslime (tulossa) Charvel puoliakustinen
Mrezzye
27.09.2006 20:51:29

Päädyin DFH:n sijaan ML79F:ään, siis Floikalla varustettuun Trans-Braziliaburst -värityksellä (loimukansi) olevaan malliin. Lisäksi ostin Bill Lawrencen XL500-L mikin ja kovan keissin. Ja mitä maksaa? Rahteineen vain 797 (veroineen ja tulleineen suurin piirtein saman verran euroina) taalaa Funky Munky Musicista (Shawnee, KS). Palvelu on loistavaa. Maksu hoitui helposti MasterCardilla, tyyppi valitsee kitaran tarkkaan (ei ollut itse tyytyväinen varastossa olleen kitaran viimeistelyyn, joten hommasi mulle uuden), vaihtavat mikin ja säätävät kitaran kuntoon. Näillä näkymin soitin tulee ensi viikolla. Jännityksellä ja innolla odotan...
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Hiku
27.09.2006 22:10:34
Jaahas, onnittelut uudesta kepistä. Ja heti sitten kuvia. :)
Minu pea on nûrimeelne ja sin pea on vihmauss.
CanYouStayStill
27.09.2006 23:28:21 (muokattu 27.09.2006 23:30:00)

Joku kysyi saako Deaneja Suomesta. Itse olin näkevinäni Tammerpianossa Tampereella jonkun Deanin. Eli kyllä niitä varmaan saa.

ja eikös tuossa kuvassa ole Deaneja?
http://www.dlxmusic.fi/images/tuotteiden_saatavuus.html
mika17
28.09.2006 08:14:59
Onnea uudelle kitaralle.
Dean DFH CFH Dean FBD ML Dean White/Gold V Dean Dimeslime (tulossa) Charvel puoliakustinen
Mrezzye
29.09.2006 11:31:07

Mrezzye... vissiin L-500XL kyseessä?
Dimellähän oli flipattuna tuo L-500XL tallassa.

-Aivan, meni äxät ja ällät ristiin...

Onnea uutukaisen johdosta. Näköjään ovat Musik Produktivilla nostaneet Deanin hintaa, sieltä kun sai yhden puhdin tuota ML79F-mallia n. 500e.

Oisko noin, ja myös nuo burstit? Mustahan on halvempi. Anyway... aika huonosti pystyvät niitä tuolta toimittamaan. Mulla oli n. 1 1/2 - 2 vuotta sitten ML79F tilauksessa, mutta ei alkanut reiluun kolmeen kuukauteen kuulumaan, niin peruin kaupat. Eikä tiedä nytkään mikä on toimitusaika. Jenkkilästä onnistuu huomattavasti nopsemmin.

‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)