-Cale 22.09.2006 13:45:03 | |
---|
Wig Wamin versio Mel C:n I Turn To You:sta. |
HaloOfFlies 22.09.2006 19:09:53 | |
---|
WASP teki jollekin kokoelmalevylle aivan mahtavan version Elton Johnin Saturday Night's Alright For Fightingista, myös Somebody To Lovesta ovat tehneet hyvän version. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Halenism 22.09.2006 22:24:25 (muokattu 22.09.2006 22:28:57) | |
---|
Nyt en muuten edes vitsaile, mutta Eläkeläisten Hate Me coveri on kyllä pirun tiukka. Jostain syystä en Bodomin alkuperäisestä ole ikinä hirveästi tykänny, mutta tuo "Vihaan humppaa" on kyllä piisi josta ei piisi enää paljoa voi tiukemmaksi muuttua. "leirintäalueella juntit - kuunteli humppaveikkoja. Voit uskoa jotta sapetti, mä kato vihaan humppaa!" http://www.humppa.com/news/suomi_uu … ve=&start_from=&ucat=2&Pah... |
zuppermuhle 22.09.2006 22:59:38 | |
---|
Nyt en muuten edes vitsaile, mutta Eläkeläisten Hate Me coveri on kyllä pirun tiukka. Jostain syystä en Bodomin alkuperäisestä ole ikinä hirveästi tykänny, mutta tuo "Vihaan humppaa" on kyllä piisi josta ei piisi enää paljoa voi tiukemmaksi muuttua. "leirintäalueella juntit - kuunteli humppaveikkoja. Voit uskoa jotta sapetti, mä kato vihaan humppaa!" http://www.humppa.com/news/suomi_uu … ve=&start_from=&ucat=2& Aamen sille. M.A.C.H.O #18 "AI LAID!" |
Heartwood 22.09.2006 23:01:39 | |
---|
RATM - Maggies farm on mulle parhaiten kolahtanu coveri ikänä (Dylan). Tuo on kyllä oiva, kenties paras Dylan-laina koskaan. Jotkut Hendrixin ja Guns 'n' Rosesin räpellykset jäävät mailitolkulla tuosta. Ja lol, Carcassin Corporal Jigsore Quandaryssa ei ole mitään löysää. "Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind"
Romantikkoitkijät #42 |
Tyfon 25.09.2006 12:41:50 | |
---|
Mun mielestä Nightwishin cover tästä Over the Hills and far Awaysta on parempi kuin se alkuperäinen. Vittu jee |
Milkop 25.09.2006 15:52:44 | |
---|
No heti tuli mieleen Hendrixin versio Dylanin All Along The Watchtowerista, joka on minusta suunnilleen miljardi kertaa alkuperäistä parempi. |
HaloOfFlies 25.09.2006 20:49:01 | |
---|
Nyt saan kyllä varmasti joidenkin vihat niskaani mutta olkoon: The Ramones - Substitute. Toinen hieno cover on Beautiful Southin Everybody's Talkin' Löytyyhän Ramonesilta muitakin hienoja covereita, kuten Doorsin Take It As It Comes ja Tom Waitsin I Don't Want To Grow Up. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Loijaa 26.09.2006 00:44:23 | |
---|
No heti tuli mieleen Hendrixin versio Dylanin All Along The Watchtowerista, joka on minusta suunnilleen miljardi kertaa alkuperäistä parempi. Samoilla linjoilla oon. "Saattaa olla, että riipasen kovan kännin tänään" - Mies MTV3:n uutisista |
jjylli 26.09.2006 00:46:23 (muokattu 26.09.2006 00:47:49) | |
---|
Mun mielestä Nightwishin cover tästä Over the Hills and far Awaysta on parempi kuin se alkuperäinen. on muuten mun mielestä kevyenmusiikin historian karmein versio kevyenmusiikin historian karmeimmasta biisistä. |
Tenho 26.09.2006 01:18:01 | |
---|
En tiedä olenko jo tämän tässä ketjussa sanonut, mutta Nirvanan The Man Who Sold The World on kyllä paljon parempi kuin alkuperäinen. Jokin muukin oli mielessä mutta unohtui. |
vosu 26.09.2006 11:55:39 | |
---|
Failure - Enjoy the Silence (Depeche Mode cover) Rutkasti parempi ku alkuperänen. Failuren Ken Andrewsin lauluäänikin on miellyttävämpi. |
doom crew 27.09.2006 11:39:50 | |
---|
Metallica: koko Garace inc Motörhead: Hellraiser Pantera: Cat scratch fever Black label society: No more tears, I never dreamed, FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |
rainmaker 27.09.2006 12:24:19 | |
---|
Yellow matter custardin versiot Beatlesin kappaleista on miusta melkeimpä järjestäin parempia kuin alkuperäiset. Tosin ei alkuperäisetkään mitenkään huonoja ole, mut nää Yellow matterin versiot jostain syystä kolahtaa paremmin. http://www.youtube.com/results?sear … ow+matter+custard&search=Search tuossa on vaan I am the walrus, While my guitar gently weeps ja ehkä parhaimpana A day in the life. Bändi on myös julkaissut bootleg-hengessä tehdyn keikkatallenteen, jolla on sitten enemmän tuotantoa. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Rammstein - Das Model orginaali Kraftwerkin No ei helvetissä, kuullostaahan se Ramsteinin versiolta mutta ei ne siihen mitään uutta ja mullistavaa ole pystyneet tuomaan. |
fenderisti 28.09.2006 22:16:05 (muokattu 28.09.2006 22:16:18) | |
---|
Mun mielestä himin wicked game on parempi kuin alkuperäinen versio. |
JivE 30.09.2006 15:03:03 | |
---|
Mun mielestä himin wicked game on parempi kuin alkuperäinen versio. BLASPHEMY!!!!!! |
MrQ 30.09.2006 16:05:56 | |
---|
Mun mielestä himin wicked game on parempi kuin alkuperäinen versio. totta. alkuperäinen on aivan vitusta. himin lähinnä vitun koominen. Mutta. Tämä on Kovereiden kuningas ja sata miljardia kertaa parempi kuin alkuperäinen: DEICIDE - Black Night (Deep Purple) Eli KYLLÄ!!!! Maailman paras bändi on ottanut vitun tylsän mutta legendaarisen heviklassikon uusintakäittelyyn. Lopputulos on loistava. Alkuperäinen vitun kamala. |
Loijaa 01.10.2006 00:03:33 | |
---|
DEICIDE - Black Night (Deep Purple) Eli KYLLÄ!!!! Maailman paras bändi on ottanut vitun tylsän mutta legendaarisen heviklassikon uusintakäittelyyn. Lopputulos on loistava. Harvinaisen paska versio oli. Soilworkin Burn- cover on parempi, vaikka sekin on syvältä. "Saattaa olla, että riipasen kovan kännin tänään" - Mies MTV3:n uutisista |
MrQ 01.10.2006 12:39:12 | |
---|
Harvinaisen paska versio oli. Soilworkin Burn- cover on parempi, vaikka sekin on syvältä. et vain ymmärrä. jo se että miellät Soilworkin kuuntelun arvoiseksi ja tohdit väittää että tekisi mitään niin hyvin saatika paremmin kuin deicide tarkoittaa että musiikkimakusi on puutteellinen ja huono. tätä väitettä ei voi kumota missään oikeusasteessa, se on täysin objektiivinen totuus. |