Aihe: Radio Nova
1 2
volvo740
15.11.2003 02:15:58
Voi PRKL. Oon juuri nyt kuunnellut Radio Novaa 22.00 lähtien ja kun työmaalla ei poikkeuksellisesti kuulu kuin Nova ja Mafia (Ylex), niin valitsinpa sitten Novan kun Yle äksältä tulee vain hillitöntä teknohumppaa.

Tällä hetkellä kello on 02.15 ja seuraavat biisit ovat soineet jo KOLME kertaa:

- Celine Dion: uus ranskankielinen värssy
- Eros Ramazzotti: en muista biisiä
- Nylon Beat: Psykedeliaa

EI PERKELE! Miksi täytyy soittaa vähä väliä samoja. Nyt meni radio kiinni.
Lennu
15.11.2003 03:21:52

Nyt sieltä tulee jotain vinkumista. Aiiai aaiai, you miss me like a hole in the head... whatever. Huoh.

Onneksi duuni on ainoa paikka, missä moiselle mölysaasteelle altistuu
Ces chaussettes sont ã vous?
leka
15.11.2003 10:57:49
Ota ensi kerralla ajanvietteeksi Novabingo:

Kirjoitat 4x4 ruudukkoon suurlähettiläät, eput, mikko kuustosen ja ne muut niistä kuudestatoista artistista jota nova soittaa. Sitten vaan rastia aina kun biisi tulee, ja ekana suoran saanut voittaa.
Kign of Tarttila
15.11.2003 21:19:22
Ihmeen harvoin soittavat noita. Joskus intissä joutui
taipumaan novan armoille, ja sieltä tuli kyllä huomattavasti
tiuhemmassa tahdissa mm. Mamban teille vai meille,
"..nyt palaa liekit rovion"-biisi, ja TATU:n not gonna get us.

Selvisin.
Oz
15.11.2003 22:47:07

kesällä töissä ollessa pakosta joutu kuunnella novaa, laskin että mamban vielä on kesää jäljellä-biisi tuli 6 tunnin aikana 7kertaa
Kätkijän tiet ovat sumuiset...
halodrummer
16.11.2003 14:07:26
kesällä töissä ollessa pakosta joutu kuunnella novaa, laskin että mamban vielä on kesää jäljellä-biisi tuli 6 tunnin aikana 7kertaa

Joo, mulla oli kesäduunipaikalla sama homma, postimiehet tykkäs kuunnella Novaa ja aina aika ajoin meinasi lähteä järki niihin samoihin biiseihin... Vielä on kesää jäljellä - biisin jälkeen tuli Taikalaatikon arvoitus vai mikä liekään ollut, sen jälkeen pari kipaletta ja sitten taas se sama Mamba... Parhaiten asian tiivisti Toni Wirtanen tämän vuoden Ankkarockissa (miksi mä jauhan tänään koko ajan Wirtasesta, joka topiciin täytyy kirjoittaa Tonista, on kai vaan sattunut sellainen päivä...): Kahden biisin välissä nappasi kitarasta akustisen soundin ja rupesi rämpyttämään paria sointua ja laulamaan että "Vielä on kesää jäljellä" tokaisten tämän jälkeen jotenkin tähän tyyliin: "Jos olisi pakko valita kaikkien aikojen kolme huonointa biisiä niin tuo olisi kyllä ehdottomasti niiden joukossa." (ei sana sanalta mutta viesti tuli kai selväksi) Kai se on nyt pakko myöntää minunkin että on se Wirtanen kova äijä! Heti kun pääsen Suomeen niin mars levykauppaan! :)
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
J.Granö
16.11.2003 14:40:39
Minäkin kuuntelin ennen Novaa, mutta samojen biisien hierominen ja jumittaminen rupesi kyllästyttää.
-J
16.11.2003 22:03:47
Onneksi on tuo Radio City. Sieltä tulee sangen kuunneltavaa musiikkia.
Sisko tahtoisin näädän, mutta maailma on rotta!
Imper
16.11.2003 22:17:59

Kesällä kun poljin aamulla töihin ja kuuntelin nappikuulokkeista radiota, sattui olemaan Radio Nova, tuli neljä nimeltämainitsematonta biisiä. Kello 16.00 kun lähdin töistä polkemaan takaisin kotiin, kuuntelin taas nappikuulokkeista Radio Novaa, tuli neljä SAMAA nimeltämainitsematonta biisiä SAMASSA JÄRJESTYKSESSÄ. Silloin ei tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa :)

..Ja niin, työmatka olis siis vielä ~neljän biisin pituinen. Lie vaikka olisi tullut kymmenenkin samaa biisiä peräkkäin jos olisi ollut pidempi työmatka/olisin polkenut hitaampaa.. Nykyään olen vaikka kuuntelematta, kuin tuen jotain kaupallista paskaradiota.
Everyone is a per-son
Tupuna
17.11.2003 01:20:17
Kesällä kun poljin aamulla töihin ja kuuntelin nappikuulokkeista radiota, sattui olemaan Radio Nova, tuli neljä nimeltämainitsematonta biisiä. Kello 16.00 kun lähdin töistä polkemaan takaisin kotiin, kuuntelin taas nappikuulokkeista Radio Novaa, tuli neljä SAMAA nimeltämainitsematonta biisiä SAMASSA JÄRJESTYKSESSÄ. Silloin ei tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa :)

..Ja niin, työmatka olis siis vielä ~neljän biisin pituinen. Lie vaikka olisi tullut kymmenenkin samaa biisiä peräkkäin jos olisi ollut pidempi työmatka/olisin polkenut hitaampaa.. Nykyään olen vaikka kuuntelematta, kuin tuen jotain kaupallista paskaradiota.

Sain ansiostasi kovat naurut.

Radio Nova yksinkertaisesti tappaa kaikki biisit. Biisintekijälle/esittäjälle on yksinkertaisesti levymyynnin suhteen haittaa tollasesta samoja biisejä paukuttavasta formaattiradiosta - kyllästymiskynnys tulee äkkiä, kun jotain biisiä kuulee tuhannetta kertaa. Mutta ottakaamme huomioon, että niille ihmisille, kenelle musiikki on vain taustahälinää, on oltava myös oma kanavansa. Ei kaikkia kiinnosta kuunnella musiikkia musiikkina.

Mutta jos joku sanoo kuuntelevansa Radio Novaa, niin minä en ole sen kaveri :) EN! Nova on persoonattomille ihmisille ja keski-ikää lähestyville sihteerikkönaisille. Sellasta just sopivaa taustamusiikkia, kun jakkupuvut päällä nostalgisoidaan 80-lukua ja vähän nappaillaan tyttöjen kanssa siideriä hihitellen. Ainiin. "Tyttöjen kanssa tuulettumaan" on yksi vittumaisimmista kliseistä tässä maailmassa. Kiteyttää Radio Novan kohdeyleisön täydellisesti.

anteeksi paatos...
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
halodrummer
17.11.2003 01:34:23

Jos sieltä tuli jotain listaa ja sitten uusintana... Ai niin, ei Novalla ole sellaista, vai onko? En ole pahemmin kuunnellut...
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
waskikaarme
17.11.2003 12:16:47
kysymys: Mikä ei surise eikä mahdu perseeseen

vastaus: Radio Nova

http://www.cmx.fi :n Kysy-palstan helmiä mielestäni
Notefix
17.11.2003 12:22:32

keski-ikää lähestyville sihteerikkönaisille.

Mitä vikaa on keski-ikäisissä sihteerikkönaisissa? Pitääkö kaikkien olla teini-ikäisiä rokkareita? Mikä tekee teinirokkareille formatoidun musiikin paremmaksi kuin keski-ikäisille formatoidun musan?

Yleensä voimasoitot näkyy soivan Novalla about 5-6 kertaa/päivä. Niiden ohjelmointi on yleensä aika tiukkaa, joten samalla tunnilla ei pääsääntöisesti soi saman artistin tai samaan grouppiin kuuluvien artistien musiikki.
kassper
17.11.2003 12:28:59

Kysymys:Mikä ei mahdu perseeseen eikä surise?
Vastaus:Radio Nova

hoho! Repesin.

Joskus muinoin pelireissulla kun oltiin, niin Celine Dionin My Heart Will Go On tuli kaks kertaa kymmenen minsan sisään Novalta. Oltiin hävitty peli kuus-käpy ja muutenkin vitutti ja sit tulee vielä tommonen renkutus pari kertaa peräkkäin. On se niin väärin...
Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista.
Gamo
17.11.2003 12:32:02
Vaimo kuuntelee Novaa autossa, onneksi kotona ei ole laitetta, jolla kuunnella... Samat höröttävät juontajat ja teinipoppi koko ajan. Palautetta saa lähettää, mutta vain positiivinen otataan vastaan. Kappaleita saa toivoa, mutta vain soittolistalla olevat tai muuten tyyliin sopivat huomioidaan.
Uforomeo
18.11.2003 08:46:52
Mulla on Nova radioherätyksen kanavana. Tähän on sellainen selitys, että sitä paskaa, mitä sieltä tulee kello 6:40 aamulla ei mitenkään pysty kuuntelemaan minuuttia kauempaa -> Pakko herätä ja mennä sammuttamaan se radio. Nerokasta.
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
Tupuna
18.11.2003 09:11:13
Mitä vikaa on keski-ikäisissä sihteerikkönaisissa? Pitääkö kaikkien olla teini-ikäisiä rokkareita? Mikä tekee teinirokkareille formatoidun musiikin paremmaksi kuin keski-ikäisille formatoidun musan?

Noh noh, poika. Ja en mä keski-ikäisiä sihteerikkönaisia syytä, mutta ovat yleensä sellaista kansaa, joka ei hirviästi musiikkia muuna kuin taustamusiikkina käytä. Ja en mä ole sanonu, että teinirokkareille formatoitu musiikki olisi parempaa. Mutta hei halloota, koska keski-ikäiset naiset eivät itse jaksa paneutua musiikkiin tai valita musiikkiaan, heille tehdään tuollainen Radio Novan kaltainen kanava, josta on hiottu kaikki särmä pois sekä puheesta että musiikista. Loistava kanava mainostukselle! Pelkkää kaupallista ideologiaa edustaa siis koko Nova. Eeeeei. Minä en voi ymmärtää. Okei... sen ymmärrän, että kaikille ihmisille ei musiikki ole itseisarvo niinkuin minulle, mutta silti - minulla on oikeus kritisoida Radio Novaa.

Mutta joo. Niinhän se on, että musiikin suurkuluttajat löytyvät aina pääsääntöisesti nuorista. Vanhemmat sukupolvet lopettavat tilastojen mukaan keskimäärin tietyssä iässä levyjen systemaattisen ostamisen, porukka ns. jämähtää nuoruutensa musiikkiin tms. :) Sen takia esim. Ylex tekee kovasti musiikkiohjelmaa (mainiosta Mafiasta puhumattakaan), vanhemmalle kohdeyleisölle suunnatut radiot aika pitkälle soittavat sitä pullamössöä.

Hei muutes! Olettehan kuunnelleet loistavan Jake Nymanin Onnenpäiviä Radio Suomelta? Mieletöntä musiikkijournalismia! Eräskin viikonloppu kesällä kuuntelin haltioituneena, kun Nyman tarinoi suomiprogen historiasta ja soitti kaikkea Tasavallan pressasta Pekka Strengiin. Olisi tehnyt mieli mennä halaamaan Jake-kultaa! Siinäpä mies, joka oikeasti on ansainnut paikkansa suomalaisessa musiikkimediassa!

Yleensä voimasoitot näkyy soivan Novalla about 5-6 kertaa/päivä. Niiden ohjelmointi on yleensä aika tiukkaa, joten samalla tunnilla ei pääsääntöisesti soi saman artistin tai samaan grouppiin kuuluvien artistien musiikki.

Olisi varmasti ahdistavaa olla Novalla "deejiinä", käytännössä varmaan helkkarin ahdistavaa duunia.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Nimismies
18.11.2003 11:28:46
- Tervetuloa Kiss Novan taajuudelle! Minä olen Kimmo-Nanna Ripattila-Jokinen ja tarinoin teille ärsyttävän tekopirteällä äänelläni joitain ympäripyöreitä mukahauskoja juttuja, jotka eivät oikeasti kiinnosta ketään. Minun aikani alkaa olla loppumaisillaan, mutta otetaan sitä ennen vielä yksi puhelu. Täällä Kimmo-Nanna, oletko sukua julkkikselle?
- Kyllä, minun enoni raiskasi Saija Varjuksen koiran!
- No olipas hassu yhteensattuma. Haluaisitteko kenties toivoa jotain kappaletta?
- Voisitteko soittaa kenties Ismo Alangon Kun Suomi putos puusta - kappaleen?
- Emme voi, koska kappale on niin harvinainen, ettei sitä levykokoelmistamme löydy. Sen sijaan voimme soittaa teille Mamban "Vielä on kesää jäljellä" - hitin, joka mukavasti palauttaa mieleen suven suloisuuden näin marraskuun loskan keskellä.
- Kiitos.

----

- Kas niin, siinä oli Mamban iki-ihana "Vielä on kesää jäljellä" - hitti, jonka jälkeen soi jokin Suurlähettiläiden biisi, jonka nimeä kukaan ei muista. Minä olen Nanna-Ripattila Kimmo-Vehviläinen, ja minun vuoroni alkaa olla loppumaisillaan. Tästä jatkaa Sirkku-Timbe Suursalmi aamushowllaan. Hymyilkää ja olkaa pirteitä! Ennen kuin Sirkku-Timbe päästetään irti, soitetaan hieman Suomen suosituinta musiikkia ja parhaita uutuuksia. Eli Mamban "Vielä on kesää jäljellä". Olkaa hyvä.

----

- Hei hei hei, me olemme Sirkku-Timbbe Suursalmi ja tämä on Kiss Novan aamushow. Siinä lauloi siis Mamba Tero Vaaran johdolla. Tiesittekö muuten, että harrastin Teron kanssa seksiä viime vuoden Ankkarockissa nokkospusikossa? Mekin olemme siis melkein sukua julkkikselle. Mutta menkäämme nyt pitemmittä puheitta aamun pilapuhelun pariin.
*TUUT*
- Mähönen.
- Tämä on Markku Karjalainen teidän naapuristanne. Näin juuri kun teidän lapsenne otettiin jonkun auton kyytiin teidän pihatiellänne.
- MITÄ? MILLOIN?
- Aivan äskettäin. Ratissa istui kovasti tutunnäköinen kaveri.
- Tunnistitteko hänet?
- En, mutta auton kyljessä oli tuttu nimi...joku Jammu Siltavuo tai sellainen.
- VOI HERRAN JUMALA! LAPSENI!! MIKSI TÄMÄ TAPAHTUU JUURI MINULLE! AUTA, JUMALA, AUTA!
- HÄHÄÄ, tämä on Sirkku-Timbbe Kiss Novan aamusta, hyvää huomenta.
- VOI JUMALAUTA! MINÄ HAASTAN TEIDÄT OIKEUTEEN!! *klik*
- Olipas siinä kerrassaan huumorintajuton ihminen. Onneksi meillä täällä Kiss Novan taajuudella ei ole moisia mörrimöykkyjä, vaan meillä paistaa aina aurinko ja hymyä riittää! Ja jotta se aurinko pysyisi ylhäällä, soitetaan hieman Suomen suosituinta musiikkia ja tyylikkäimpiä uutuuksia, eli Mamban "Vielä on kesää jäljellä". Olkaa hyvä!

Kyllä, minä vihaan noita kanavia hyvin suuresti.
Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot.
halodrummer
18.11.2003 13:58:42 (muokattu 18.11.2003 13:59:35)
Hahhah! Repesin! Lääkäri... V***u kun 112 ei toimi täällä, tietääkö kukaan Ruotsin hätänumeroa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)