Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pitkien hiusten hoidosta
1 2 3 4 5
Nieby
26.09.2006 20:50:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs päätin tälläsen topicin tänne nyt tempasta, kun ei muu enää auta.
 
Tänne voi kaikki sitten kirjotella hiustenhoito-ongelmistaan ja mikä parasta, asiasta jotain tietävä voi kertoa neuvoja ja faktoja asiaan liittyen.
 
Oma ongelmani johon haluan pikaisesti apua:
 
Hiukseni ovat jotakuinkin hieman yli hartioiden ja.. Tämä on erittäin vaikea selittää, niin että jopa m.netin väki sen ymmärtää.
Siis hiusteni "päälimmäinnen ohut kerros" on silleen "täysin kiehkuralla" ikäänkuin olisi permanentti siinä päällä. se häiritsee minua suuresti, ja olen huomannut, että se on yleinen ongelma. Käytän Matrixin sleek.lookia shampoota ja hoitoainetta siis(siloittavaa). Aineet ovat jonkun verran suoristaneet kutrejani, mutta eivät toimi todelliseen ongelmaan.
 
Yrittäkää ymmärtää ja auttaa.
 
Noita
26.09.2006 21:30:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko kyse siitä, kun jostain syystä sinulle kasvaa uutta hiusta, joka on tietysti ihan "haituvaista" ja lyhyttä ja tunkee siksi päällimmäisen kerroksen läpi ärsyttäviksi kiehkuroiksi? Mulla on ainakin näin, mutta ongelma parani kun aloin käyttää hiuksiin jätettävää, suihkutettavaa hoitoainetta, vettä ja kampaa sekä pahimpina päivinä lakkaa.
 
En allekirjoita.
Nieby
26.09.2006 21:38:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko kyse siitä, kun jostain syystä sinulle kasvaa uutta hiusta, joka on tietysti ihan "haituvaista" ja lyhyttä ja tunkee siksi päällimmäisen kerroksen läpi ärsyttäviksi kiehkuroiksi? Mulla on ainakin näin, mutta ongelma parani kun aloin käyttää hiuksiin jätettävää, suihkutettavaa hoitoainetta, vettä ja kampaa sekä pahimpina päivinä lakkaa.
 
vedellähän ne vaan rasvottuu..?
 
Noita
26.09.2006 21:41:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vedellähän ne vaan rasvottuu..?
 
Kuinni rasvottuu.. Eihän ne rasvotu suihkussa käynnistäkään.. Vai? Ja eipähän ainakaan ole sikin sokin ja kiehkuralla..
 
En allekirjoita.
Noita
26.09.2006 21:41:07 (muokattu 26.09.2006 21:41:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: tuli tuplana..
 
En allekirjoita.
Dj.Dumbass
26.09.2006 21:43:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakin on ongelma; mulla on tukka melkein puoleen selkään, nyt on kuitenkin alkanut viimeaikoina tuntumaan siltä et tukkaa lähtee päästä kampaamalla lähes rajattomasti. Ei ole suvussa kaljuuntumisgeenejä. Tai sitten se vaan tuntuu siltä kun yksi lähtenyt hius on niin pitkä että kampaan jäänyt mytty on siksi niin valtava.
 
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
Noita
26.09.2006 21:46:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakin on ongelma; mulla on tukka melkein puoleen selkään, nyt on kuitenkin alkanut viimeaikoina tuntumaan siltä et tukkaa lähtee päästä kampaamalla lähes rajattomasti. Ei ole suvussa kaljuuntumisgeenejä. Tai sitten se vaan tuntuu siltä kun yksi lähtenyt hius on niin pitkä että kampaan jäänyt mytty on siksi niin valtava.
 
No meneehän ne enempi sotkuun kun on pidemmät.. Joitakin keinoja takkuuntumista vastaan on esim. että harjaa hiukset ennen pesua, silloin on helpompi harjata märkänäkin eikä lähde niin paljon settiä irti, ja toinen että pitää hiukset yöllä kiinni.. leteillä vaikka jos tykkää laineista.. Ja hyvät hoitoaineet pitää olla.
 
En allekirjoita.
Nieby
27.09.2006 07:36:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinni rasvottuu.. Eihän ne rasvotu suihkussa käynnistäkään.. Vai? Ja eipähän ainakaan ole sikin sokin ja kiehkuralla..
 
siis jos niitä ei kastelun jälkeen kuivaa, ni eikös ne rasvotu saman tien?
 
Juustonaksu
27.09.2006 08:00:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpa ongelmat. Minusta tuo kuulostaa lähinnä siltä, että hiuksesi ovat äärimmäiset sähköiset, minkä takia satunnaiset hiuskarvat siinä päällä työntyvät sieltä ulos. Kokeilehanm harjata niin, että kastelet ensin sen harjan.
 
Ainakin itse olen vain tottunut siihen, että hiukset ovat joskus vähän miten sattuu. Life goes on. :)
 
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Nieby
27.09.2006 10:43:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eipä ole sähköisyydestä kiinni.. joku sanoi mulle, että oon harjannu liian voimakkaasti, ni on hiuksia katkennu ja siksi ovat silleen pystyssä..
 
milkman
27.09.2006 10:58:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eräs tuttu laittoi joskus siirappia irokeesiinsä, kun muotoiluvaahdot yms olivat loppuneet.
 
Räyhä
Juustonaksu
28.09.2006 06:55:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eräs tuttu laittoi joskus siirappia irokeesiinsä, kun muotoiluvaahdot yms olivat loppuneet.
 
Koristeliko vielä kermavaahdolla ja kirsikalla?
 
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
milkman
28.09.2006 14:09:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koristeliko vielä kermavaahdolla ja kirsikalla?
 
ei ne sovi siirapin kanssa
 
Räyhä
Juustonaksu
28.09.2006 21:26:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei ne sovi siirapin kanssa
 
Kai sitä saa erottua massasta.
 
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
gorgonoidi
28.09.2006 21:32:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eipä ole sähköisyydestä kiinni.. joku sanoi mulle, että oon harjannu liian voimakkaasti, ni on hiuksia katkennu ja siksi ovat silleen pystyssä..
 
Sama juttu. Takatukka nousee...
 
Mirrinsane
28.09.2006 22:21:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis jos niitä ei kastelun jälkeen kuivaa, ni eikös ne rasvotu saman tien?
 
Ei. Hiukselle on parempi antaa kuivua ihtekseen, kuin pyyhkeellä tahi kuivaimella, kärsii vähemmän.
Jos kovasti föönäilet hiuksiasi aiheuttaa sekin sähköisyyttä ja hiuksen vaurioitumista.
Hiuksiin jätettävä hoitoaine on aika kovis, tekee hiuksista muutenkin kauniin luonnollisen kiiltävät.
 
Ja jos kuivaimella kuivaat, niin älä.
Nieby
29.09.2006 07:53:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei. Hiukselle on parempi antaa kuivua ihtekseen, kuin pyyhkeellä tahi kuivaimella, kärsii vähemmän.
Jos kovasti föönäilet hiuksiasi aiheuttaa sekin sähköisyyttä ja hiuksen vaurioitumista.
Hiuksiin jätettävä hoitoaine on aika kovis, tekee hiuksista muutenkin kauniin luonnollisen kiiltävät.
 
Ja jos kuivaimella kuivaat, niin älä.

 
en mä nyt sentään kuivaimella.. se on hyvin harvinaista.. mutta kyse tosiaan on noista lyhyemmistä hiuksista, jotka tuosta jakauksen ympäriltä nousevat..
 
Zarmo
29.09.2006 13:00:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei. Hiukselle on parempi antaa kuivua ihtekseen, kuin pyyhkeellä tahi kuivaimella, kärsii vähemmän.

 
Siinähän menee ihan törkeen kauvan.
Miulla olli joskus semmosta hiuksiin jätettävääkin hoitoainetta, muttei sitä voinu käyttä, kun se tuoksu jotenkin sellaselle, että keuhkot ei juurikaan arvostanu.
 
Kun rakastelu on vilpitöntä, se on parhaita ideoita, mitä Saatana pani käärmeelle antamaansa omenaan. Paras omenan ideoista oli kuitenkin jazzmusiikki. -Vonnegut
Vapinamonologeja
Mirrinsane
29.09.2006 18:22:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinähän menee ihan törkeen kauvan.
Miulla olli joskus semmosta hiuksiin jätettävääkin hoitoainetta, muttei sitä voinu käyttä, kun se tuoksu jotenkin sellaselle, että keuhkot ei juurikaan arvostanu.

 
Mitään myrkkyjä käytetä tana. Kokeile ihan perus l'orealia, ei haise ja on hyvää.
Tottakai siinä menee, pitkien hiusten hinta.
Dj.Dumbass
29.09.2006 21:13:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No meneehän ne enempi sotkuun kun on pidemmät.. Joitakin keinoja takkuuntumista vastaan on esim. että harjaa hiukset ennen pesua, silloin on helpompi harjata märkänäkin eikä lähde niin paljon settiä irti, ja toinen että pitää hiukset yöllä kiinni.. leteillä vaikka jos tykkää laineista.. Ja hyvät hoitoaineet pitää olla.
 
Harjaan/kampaan hiukset ennen ja jälkeen pesun, käytän hoitoainetta ja nukun aina hiukset kiinni!
 
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «