Aihe: Humppapikkujoulut Lahdessa 9.2.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
manjaana
26.09.2006 22:16:00
Onneksi en pääse tulemaan, huh huh.

Höh, just siut olisin halunut nähdä, olisit voinu antaa pikakurssin mailan käytöstä....
= Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. =
riff
26.09.2006 22:16:25
Lupaan olla laulamatta... ;oD

Pettymys! Luulin illan pääohjelmaksi:-(
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
paice60
26.09.2006 22:18:40
Höh, just siut olisin halunut nähdä, olisit voinu antaa pikakurssin mailan käytöstä....

Täytyy varoa ettei mene taas liikaa aiheen vierestä, mutta eiköhän tuo hoidu jossain kohtaa. Ollaan nimittäin juuri silloin lähdetty Lappiin kahdeksi ja puoleksi viikoksi. Olisin kyllä tullut ihan mielelläni.
Miks´ mä oon täällä?
manjaana
26.09.2006 22:23:14
Pettymys! Luulin illan pääohjelmaksi:-(

Niinno, jos nyt synttärikiekasu riittäs....
manjaana
26.09.2006 22:24:55
Täytyy varoa ettei mene taas liikaa aiheen vierestä, mutta eiköhän tuo hoidu jossain kohtaa. Ollaan nimittäin juuri silloin lähdetty Lappiin kahdeksi ja puoleksi viikoksi. Olisin kyllä tullut ihan mielelläni.

Ihanaa, paras hiihtoaika.... :o)
baron
26.09.2006 22:26:42

Kyllä sulla joskus on lomakin ja jos lomalla soitattaa, niin haluaisin kokeilla, pitääkö sun time kun mua komppaat:-)
"Speaking about music is like dancing about architecture"
paice60
26.09.2006 22:28:57
Kyllä sulla joskus on lomakin ja jos lomalla soitattaa, niin haluaisin kokeilla, pitääkö sun time kun mua komppaat:-)

No pitäähän tuo joskus kokeilla. Mun time pitää koska mä en kuuntele muita, heh heh .Useimmiten lomalla kyllä ei kauheesti soitata, mutta tossa vois tehdä poikkeuksen.
Miks´ mä oon täällä?
KoskPaavo
27.09.2006 00:07:33
Jeeeee, luvassa haetarmusiikkia... ;o)))

Hohoo! Otankin Soltonin mukaan.Soitan sillä rumpuja.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Musiikkia korville
27.09.2006 08:06:25 (muokattu 27.09.2006 08:08:19)

Ei ole. Todettiin ao. paikka liian... noh, liian.

-G-

Hyvä, hyvä... En ehtiny paikkoja tällä välillä miettimäänkään, mutta tuo toteutunut paikka onkin oikein hyvä kys tilaisuuteen!

Enpä mä kai voi olla paikalta pois, kun mulla ei ole matkaa kun vajaa 10 km PAITSI jos on keikka. En tiedä vielä, onko siihen kohti myyty jo jotain. JA tähän on sitten turha (edes aisan) sanoa, että hommaa tuuraaja. En nimittäin hommaa.

edit: Niin ja mun piti sanoa, että se alkuperänen paikka ei ois tosiaan kovin hyvä vaihtoehto ollu...
...ja tätä mieltä on MK.
Pula-Aho
27.09.2006 08:10:38 (muokattu 27.09.2006 08:15:02)
Palataan asiaan. Niin kuin alussa, toivoin ylimääräiset jorinat voisi jättää muualla, muuten porukan on vaikea saada käsitystä missä mennään.

Eli kamalista tässä:

Pa-kamat (laulukamat riittää):
Kitara + vahvistin:
Basso+ vahvistin: Omarklah
Rummut:
Kiipparit: Baron

Täydennyksiä sitten vaan.

Baron esitti että alussa voisi olla pari settiä sovittua ohjelmaa aikaisempien kertojen malliin. Ehkä se puoltaa paikkaansa joten aloitetaan. Viime vuotiseen malliin, eli jos lisää biisin listaan, tarkoittaa se sitä että on valmis LAULAMAAN tai muuten sooloilemaan ao. biisin. Kaksi biisiä per lärvi enintään

Perinteisesti humppatapahtumat ovat alkaneet tällä biisillä:

1) Ranskalaiset korot - Am- Baron (instr.)
2)
3)

Siitä sitten jatkamamaan. Kopiokaa lista vastaukseennen niin pysyy kasassa.

-G -
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
omarklah
27.09.2006 08:24:14

Eli kamalista tässä:

Pa-kamat (laulukamat riittää):
Kitara + vahvistin:
Basso+ vahvistin: Omarklah
Rummut:
Kiipparit: Baron
-G -

Sev verran tarkennusta - tuon bassokamat AINOASTAAN, jos ei lähempää löydy.
Oiskohan välillä jonkun muun vuoro...
Vai eikö kennlläkään toisella basistilla ole omia kamoja. Häh ?
Tää sit sanois tälleen...
uruttaja
27.09.2006 08:30:19
Sev verran tarkennusta - tuon bassokamat AINOASTAAN, jos ei lähempää löydy.
Oiskohan välillä jonkun muun vuoro...
Vai eikö kennlläkään toisella basistilla ole omia kamoja. Häh ?

Kukaan muu ei tunnusta olevansa basisti!!!
omarklah
27.09.2006 08:43:20

Olen tullut ulos (basso)kaapista - se suotakoon myös muille.
Tää sit sanois tälleen...
jon lord
27.09.2006 09:41:44
Tulen paikalle sillä varauksella ettei satu muuta keikkaa viime tipassa samaan aikaan tai seuraavana aamuna jonnekin pitemmälle keikka. Se on tuo uni nääs tässä iässä......
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Sertzo S
27.09.2006 10:11:55 (muokattu 27.09.2006 11:24:08)
Kyllä minuakin tuo pikkujoulu ja tapaaminen kiinnostaa eri persoonineen. Vaimo joutui eilen työttömäksi ja minunkin tulotasoni on minimaalinen nykyisin, joten lähinnä se tuleminen on rahasta kiinni, kun muutenkin pienillä eletään. Ei siellä perseauki voi riemuita ja yöpyä. Mutta jos nuo asiat ovat paremmalla tolalla tuolloin helmikuussa 07, niin saatan tulla paikalle, mutta ilman soittimia ja soittamista vaikkapa vain suutani sopivasti solistisestikin soittamaan.
Pula-Aho
27.09.2006 11:19:17 (muokattu 27.09.2006 11:19:29)

Ei ainakaan selvinpäin. Loppuillasta niitä basisteja oli viimeeksikin jonoksi asti.

Mutta Omarklah puhuu asiaa. Kamatalkoisiin voisivat osallistua muutkin.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
ÄM
27.09.2006 16:33:42

Jos ei rupea rumpuja löytymään, niin kahtotaan sit. On vaan keikalle lähtö siinä lauantaina puoliltapäivin, jolloin pitäis olla trenarin edessä valmiina setin kanssa, oottamassa noutajaa. Seti kun ei oikein ravintolavaunussa kulje. Mutta kyllä sitten hädässä vaikka sähkökioskilla.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Harmaa
28.09.2006 18:28:17 (muokattu 28.09.2006 18:28:39)
Hyvä, hyvä... En ehtiny paikkoja tällä välillä miettimäänkään, mutta tuo toteutunut paikka onkin oikein hyvä kys tilaisuuteen!

Enpä mä kai voi olla paikalta pois, kun mulla ei ole matkaa kun vajaa 10 km PAITSI jos on keikka. En tiedä vielä, onko siihen kohti myyty jo jotain. JA tähän on sitten turha (edes aisan) sanoa, että hommaa tuuraaja. En nimittäin hommaa.

edit: Niin ja mun piti sanoa, että se alkuperänen paikka ei ois tosiaan kovin hyvä vaihtoehto ollu...

Eipä oisi minullakaan kuin parikymmentä kilometriä. Täytyy harkita. Keikkaa nyt ei ainakaan silloin ole.
Sertzo S
28.09.2006 18:53:12 (muokattu 28.09.2006 20:00:40)
Monen mieli muutuu suuntaan, jos toiseenkin ennen kuin ollaan Helmikuussa 2007.

Kiva olisi silti tavata muiden uusien tuttavuuksien lisäksi jo tutut Manjaana, Baron, Pula-Aho, Omarklah ja ne kaikki muutkin loistotyypit, jotka kesällä v.2005 humppamiitissä täällä Savonlinnassa olivat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)