Aihe: Parhaita elokuvien musiikkikohtauksia
1 2 3 4
Jenka
25.09.2006 19:47:03 (muokattu 25.09.2006 19:47:11)

Ihan parasta meininkiä! Etenkin se kun Victor soittaa yksin siinä alkupuolella. Elfman on nero.

Turisepas muuta.

Se "that`s why everything, every last little thing, every single tiny microscopic little thing must go... according to plaaaaan" jäi aika pahasti soimaan päähän.

No kyllä! :D
"Isot ihmiset ovat toden totta aivan käsittämättömiä"
Bonesaw
25.09.2006 21:13:52
Life of Brianin loppu.

Always look on the bright side of life.
texjazz
25.09.2006 21:32:32

Antonionin Blow-upissa Yardbirdsin revitys on maaginen.

Somerjoki ja Agents Arvottomissa, tietysti.
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist."
askomiko
26.09.2006 00:32:52
- Aladdinissa on myös melko maukkaita biisejä, ja Robin Williams vetää tuossa piirretyssä aika loistavan ääniroolin

Vesku o paljon parempi.
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
ville viaton
26.09.2006 00:33:09
Magnoliassa se, oliko nyt Aimee Mannin, biisi, jota kaikki keskeiset henkilöt laulavat omilla äänillään. Kaunista.
Mä en pidä mua paljon minään.
KTULU
26.09.2006 16:40:22
Ykkösenä tietysti Cannibal Corpsen esiintyminen Ace Venturassa. :D Pulp Fictionin alkutekstit ovat tietysti loistavat, vaikken tiedä miksi. Muita en keksi.
Vihaan warettajia ja kotipolttajia.
LiiMaNHeNKi
26.09.2006 17:13:03
Kummeli kultakuume. Kaikki Frederikin biisit. Ehe-ehe.
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen?
Masai-mies
26.09.2006 17:34:20

Das Bootissa on hienoja musakohtauksia

esim. silloin kun ne seilailee siel myrskys ja sellanen jännitysmusa soi taustal ja legendaarinen Tipperary-hoilotus
Mä oon vitun paras kaikes
Lähikauppias
27.09.2006 00:45:17

Magnoliassa se, oliko nyt Aimee Mannin, biisi, jota kaikki keskeiset henkilöt laulavat omilla äänillään. Kaunista.

Tämä on varsin hieno.

Hienoin musakohtaus ikuna on kuitenkin se Trainspottingin kohtaus, jossa Renton menee diilerinsä luokse, vetää heroiiniöverit, uppoaa lattian läpi ja raahataan ensiapuun. Ja taustalla soi Lou Reedin Perfect Day.
www.johnnysuperhero.net
Rock over London, rock on Chicago.
Prophet
27.09.2006 01:33:36
Elokuvassa Modern Time Chaplin esittää Nonsense Songin.

Elokuvassa Speedy Gonzales - noin seisemän veljeksen poika, on useita erinomaisia musiikkikohtauksia, esim. Haaskalinnut Saalistaa ja kapakkakohtaus, jossa Simo Salminen "säestää" laulua pianolla.

Elokuvassa Lone Wolf McQuade soi Huuliharppukostajaa mukaileva melodia Chuck Norrisin ja David Carradinen loppumatsin aikana.
NHR
27.09.2006 06:19:03 (muokattu 27.09.2006 06:39:43)

Elokuvassa Modern Time Chaplin esittää Nonsense Songin.

Tämä on kyllä loistava. Äijä onnistuu elekielellään kertomaan koko kappaleen tarinan, vaikka sanat ovat silkkaa siansaksaa. Sävel taisi muuten olla just toi La Titina, josta oli Rosson yhteydessä jo aiemmin puhetta.

E: Löytyy näköjään YouTubestakin:

http://www.youtube.com/watch?v=WT57MGaR02I

Jos jollekin jäi tuon kohtauksen idea epäselväksi, niin laulun oikeat sanat oli siis kirjoitettu luntiksi Charlien irtokalvosimiin, jotka heti alussa lensivät hänen ranteistaan huit helkkariin, joten hänen oli pakko vain keksiä sanoja sitä mukaa kun lauloi. Ja voi hesus noita tanssiaskeleita tosiaan... XD

Ja tosta tuli mulle muuten jostain syystä mieleen myös Leo Jokelan laulama "Silimät tummat niinkuin syksyinen yö" elokuvassa Komisario Palmun erehdys. Se on aivan loistava musiikkikohtaus kans. Vähän hävettää, kun ei tullu jo aikasemmin mieleen, muttei tullu näköjään muillekaan... ;)
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
tigrushka
27.09.2006 08:28:47 (muokattu 27.09.2006 08:29:39)
Hienoin musakohtaus ikuna on kuitenkin se Trainspottingin kohtaus, jossa Renton menee diilerinsä luokse, vetää heroiiniöverit, uppoaa lattian läpi ja raahataan ensiapuun. Ja taustalla soi Lou Reedin Perfect Day.

Tuolle vetää hyvinkin vertoja se pakoonjuoksu Lust for Lifen tahdissa...

Ja tosta tuli mulle muuten jostain syystä mieleen myös Leo Jokelan laulama "Silimät tummat niinkuin syksyinen yö" elokuvassa Komisario Palmun erehdys. Se on aivan loistava musiikkikohtaus kans. Vähän hävettää, kun ei tullu jo aikasemmin mieleen, muttei tullu näköjään muillekaan... ;)

Sinäpä sen sanoit. Tuo on kyllä kaikkien aikojen TOP 10:ssä.
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
texjazz
27.09.2006 08:51:12

Eittämättä totinen tosi.
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist."
Varaani
27.09.2006 09:55:35
Naisen tuoksu ja Piazzollan tango.
Nazareth
27.09.2006 10:41:13
Veteen Piirretty Viiva - se kohtaus missä ekan kerran tapetaa jenkkejä.
"My half-serp spear that frankly would have fed, pleased with this dainty bait, thus goes to bed!" IMIK #27 AKKK#6
taikakameli
27.09.2006 14:45:44
5,6,7,8s Kill Billissä.

Totta. Samoin hyvät, pahat ja rumat -leffan loppu on hieno
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
Chemo
27.09.2006 14:55:32 (muokattu 27.09.2006 14:58:54)

Rock 'n' Roll High School-leffan konserttijakso.

E: Amadeus pitää vielä mainita.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Wolfgang
27.09.2006 14:57:24
The Rocky Horror Picture Show. Kokoaisuudessaan, mutta varsinkin alun Time warp sekä Meat Loafin esittämä Hot patootie.

Muita hyviä Pulp Fictionin tanssikohtaus, jossa Uma Thurman ja John Travolta sekä Jim Carreyn Elvis-imitaatio Man on the moonissa.
Eric Clapton on Jumala.
Ritsie
30.09.2006 21:33:37
mä tykkäsin tuosta greasesta.
Onks se Webster joku sukkis? -Maistro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)