Werihukka 26.09.2006 16:29:48 | |
---|
Tuossa on vertailua, asetukset muuten samat mutta vaihdoin välillä palikkaa: http://koti.mbnet.fi/paulkp/guitar/mp3/paisley.mp3 http://koti.mbnet.fi/paulkp/guitar/mp3/factor.mp3 Factorissa oli gain ihan täysillä, Paisleyssä 3/4. Paisley kuulostaa ihan siltä kuin soittaisi Vampilla ilman kaappimallinnusta, mutta tässähän on "kaappimalli" kun soitto tuli mikkiin vahvistimesta. Jos tuo ei ole tarpeeksi, niin ei mikään. Siis Warpin särö. Ompas muuten hyvänkuuloinen vehjes. Täytyykin hommata kun ostaa seuraavan kerran kamaa thomanilta. :) Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Wahi 26.09.2006 16:51:16 | |
---|
Hohoh, ei millään pahalla mutta tämä on kauheinta mitä olen vähään aikaan kuullut. |
npk 26.09.2006 17:06:07 | |
---|
Voi prkl! Just pistin thomannille tilauksen, mutten älynnyt tuota laittaa, vaikka tarjouksen huomasinkin. "Oh by the way, which one's Pink?" |
Werihukka 26.09.2006 17:13:48 | |
---|
Voi prkl! Just pistin thomannille tilauksen, mutten älynnyt tuota laittaa, vaikka tarjouksen huomasinkin. Jos ei oo paketti vielä lähteny niin sähköpostilla vaan perään, että tämmönen unohtu. Kyllä on aikasemminkin pystynyt muuttamaan tilausta ilman mitään ongelmaa. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Räbbänä 26.09.2006 17:14:20 (muokattu 26.09.2006 17:14:41) | |
---|
Edit: Hidas "Hattu pois päästä!" |
npk 26.09.2006 17:19:07 | |
---|
Jos ei oo paketti vielä lähteny niin sähköpostilla vaan perään, että tämmönen unohtu. Kyllä on aikasemminkin pystynyt muuttamaan tilausta ilman mitään ongelmaa. Kerkes lähtemään jo :I "Oh by the way, which one's Pink?" |
Krice 26.09.2006 17:41:31 | |
---|
Jos tuo ei ole tarpeeksi, niin ei mikään. Siis Warpin särö. Ei oo. Nauhoittaminen muuttaa jotenkin sitä kun vertaa livesoittoon. Nauhoittaessa Paisley kuulostaa enemmän sirinältä ja Warpista saa jotain selvää. Paisleyssä oli kyllä treble-säädin täysillä ja basso melkein nollissa.. mutta en jaksa alkaa kinastelemaan tästä. Minulle Paisleyn särö on oikea, hyvin kuultava, erotteleva, raikas ja ennenkaikkea rankka särö. Warp kuulostaa enemmänkin juuri mallintavalta pörinäpurkilta. |
Krice 26.09.2006 17:42:00 | |
---|
Hohoh, ei millään pahalla mutta tämä on kauheinta mitä olen vähään aikaan kuullut. Kiitos, ihan tässä punastuu. |
jarpppa 26.09.2006 19:01:12 | |
---|
Itsekkin tilasin ton warpin,ei oo vaan kerenny testaamaan,kun kitara on remontin alla.Mutta näytteiden perusteella tuo paisley oli munatonta sirinää verrattuna warpin näytteeseen "Loppusoinnut täytyy olla että juntit tajuaa" Toppo Koponen kumikameli |
Krice 26.09.2006 22:33:30 | |
---|
Mutta näytteiden perusteella tuo paisley oli munatonta sirinää verrattuna warpin näytteeseen Toivottavasti sinullakin muuttuu ilo itkuksi tuon Warpin kanssa. |
Juustonaksu 26.09.2006 22:37:19 | |
---|
Toivottavasti sinullakin muuttuu ilo itkuksi tuon Warpin kanssa. Mielipiteistä ei kiistellä, mutta jos tuo Paisleyn sirinäkihinäsuhina oli sinusta rankka särö niin sinulla on väärä mielipide. :( Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Twinkle 26.09.2006 22:37:46 | |
---|
Ei oo. Nauhoittaminen muuttaa jotenkin sitä kun vertaa livesoittoon. Nauhoittaessa Paisley kuulostaa enemmän sirinältä ja Warpista saa jotain selvää. Paisleyssä oli kyllä treble-säädin täysillä ja basso melkein nollissa.. mutta en jaksa alkaa kinastelemaan tästä. Minulle Paisleyn särö on oikea, hyvin kuultava, erotteleva, raikas ja ennenkaikkea rankka särö. Warp kuulostaa enemmänkin juuri mallintavalta pörinäpurkilta. Makuja on monia kyllä, mutta tuon Paisleyn sample on kyllä rehellisesti sanoen paskan kuuloinen. Ihmettelen mitenkä sitä joku pystyy hyvänä pitämään. |
Krice 27.09.2006 00:39:54 | |
---|
Makuja on monia kyllä, mutta tuon Paisleyn sample on kyllä rehellisesti sanoen paskan kuuloinen. Ei paljon nappaa mitä mieltä olet. |
Invader 27.09.2006 00:44:16 | |
---|
Jooh, tuossa Warpin särössä oli potentiaalia, puuttui vaan vähän yläpäätä. Paisleyn särössä taas oli yläpäätä ja kaikki muu puuttui. Särön määrä kyllä on ainakin omasta mielestäni ihan riittävä tuossa Warpissa tuon klipin perusteella. Ei paljon nappaa mitä mieltä olet. Voi ei :) Tai sitten ei.. |
Twinkle 27.09.2006 02:37:23 | |
---|
Ei paljon nappaa mitä mieltä olet. Tämän minä onnistuinkin jo aikaisempien viestien perusteella arvioimaan. Mutta tästä eteenpäin toivottavasti nyt kaikki osaa sivuuttaa teikäläisen soundipoliittiset marinat aivan täytenä huumorina. |
Sampo-Ukko 27.09.2006 09:11:04 | |
---|
itekin tilasin meitin kitaristin kanssa warp factoryt. Aattelin kokeilla mite bassossa toimii, kun toisen orkesterin kanssa nykynen customsärö ei oikein toimi. Onkos kellään basson kanssa kokemusta tästä? Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
itekin tilasin meitin kitaristin kanssa warp factoryt. Aattelin kokeilla mite bassossa toimii, kun toisen orkesterin kanssa nykynen customsärö ei oikein toimi. Onkos kellään basson kanssa kokemusta tästä? Jossain toisessakin Warpthreadissa ehdin jo tämän kertoa... Elikkäs basistimme sai Warpin vaihtokaupassa ja hyvältä kyllä kuulosti basson kanssa näin kitaristin korvaan. Paljon paremmalta kuin Bossin basso-od ainakin. Eli toimii. Peace, love and good happiness stuff. |
thekarppa 27.09.2006 10:20:48 | |
---|
Itellä on warp factor eikä gainia viitsi pitää yli puolenvälin, notta se ettei siitä gainia lähtis on häränshittiä, ja mulla on passiivimikit. Ite just vihaan sellasta sirinäsäröä, jossa ei oo yhtään munaa niinku -köh- toi black paisley. Makuasioitahan nämä ovat tosin... You might be a cunning linquist but I'm a master debator. |
Krice 27.09.2006 12:42:34 (muokattu 27.09.2006 12:43:10) | |
---|
Warp Factorin gain puolessa välissä on poppia. No, ihan miten ihmiset tykkää soitella. Jotkut soittelee poppia, minä soitan METALLIA. e: BLACK SATANIC METALLIA!! |
thekarppa 27.09.2006 14:12:38 | |
---|
Warp factor napukat kaakossa on suhinaa;) Puolessa metallia... No, olet korvinesi kuitenkin yhtä oikeassa kuin minäkin, eli makuasiahan se on. You might be a cunning linquist but I'm a master debator. |