Minusta nämä kolme vaan soitti, muut enempi tai vähempi kilpaili...jotenkin ...silleen. Eiks tää oo sooloskaba? Pitäiskö muidenkin "vaan soittaa", eikä ees yrittää. On sulla kummalliset argumentit pisteiden jaossa. Sen ymmärtäisin jos sanoisit, että diggaat enemmän bluesin soundista ja yksinkertaisesta, etkä meikäläisten tiluhömpötyksistä. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Ambitus 27.09.2006 02:16:53 (muokattu 27.09.2006 02:28:52) | |
---|
Ambitus 3p - Siis voi helvetti. En tule koskaan tajuamaan miten tuommosta taidetta saa kitaralla aikaan. saat meikälle laittaa noita likkejä 100 - 0 ja se oli KÄSKY :D Mjaa pitänee hommaa videokamera niin voin laittaa ambituksen likkinurkan pystyyn. meanwhile: tsiigaa nää http://www.kaapeli.fi/~matiasku/etydi_1_print.pdfhttp://www.kaapeli.fi/~matiasku/sweepetydi.pdf tosta tilua elämään! Noi on aika basic-kamaa. Ei mitään ultimatefuusioschaibaa vaan erittäin perusharmonialla eteenpäin liikkuvia harjoituksia. Mä tein ja teen noita oman tekniikkani/aivojeni parantamiseksi kun kaikkialta muualta sai ihan paskoja treeniksiä. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Ambitus 27.09.2006 02:33:20 (muokattu 27.09.2006 02:34:28) | |
---|
Ambitus on vähän siitä ongelmallinen tapaus, että kaveri pesee harrastelijat (ja vähän muutkin) ihan kympillä ja tavallaan "väärässä" porukassa. Silti ihan hyvä, että on tasoakin. Vastapainoksi minä alennan sitä:) Olenko minä ongelma? Pitäiskö mun soittaa paskemmin?...ja vitut! Soittakaa TE paremmin. ps. tilu on elämän suola. pps. en ole alkoholisti. juon vain maun vuoksi. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Imper 27.09.2006 02:37:45 | |
---|
pps. en ole alkoholisti. juon vain maun vuoksi. Niin, ei tätä tehdä rahasta vaan rakkaudesta viinaan!:) Everyone is a per-son |
J.Hollström 27.09.2006 07:26:40 | |
---|
Jos soittaa bluesia niin saa vittuilla niille jotka kysyvät sointuja. Mikähän idea tässäkin kommentissa oikeen oli? Ihmeellistä jännitettä ja vastakkainasettelun makua tyyliin tilu vs. blues. Taisi tulla jo tossa skabaketjussa jotain vastaavaan tyylistä argumentointia samalta tyypiltä. Tosin aika tyypillistä junioritason juttua m.netissä. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
M-Juhana 27.09.2006 08:43:10 | |
---|
Eiks tää oo sooloskaba? Pitäiskö muidenkin "vaan soittaa", eikä ees yrittää. On sulla kummalliset argumentit pisteiden jaossa. Sen ymmärtäisin jos sanoisit, että diggaat enemmän bluesin soundista ja yksinkertaisesta, etkä meikäläisten tiluhömpötyksistä. Höhö.... "Ken leikkiin ryhtyy, sen kestäköön" Eiköhän jokainen kuuntele musiikkia oman mieltymyksensä puitteissa. On sitten sooloskaba tai ei. Minä poimin tuolta kolme pätkää jotka miellyttivät minua eniten. Ja varmasti mun musiikkimaku vaikutti mun valintoihin, eiköhän sen luulisi olevan selvää ilman eri mainintoja ?? Kyllä, BigPapa soitti tyylillä, joka on lähimpänä minun makuani. WanhaWetäjä oli laittanut niin "mahti-päjäyksen", että erottui sen johdosta. Jucciz'in soitto on vaan harmonista, selkeää ja taimi pelaa, ei turhaa kaahausta. Teknisesti paras kaikista. Eli anteeksi nyt vaan, kun en sinulle pistettä antanut. It ain't Country Music you've been listenin' to. |
Vasu 27.09.2006 10:43:12 | |
---|
BigPapa 3p Jucciz 2p Juki68 1p Kaikki nämä tyylikkäitä, yksinkertaisia. BigPapan blues tyylin soolo nyt miellytti eniten. |
Lilli 27.09.2006 11:28:37 | |
---|
Ambitus 3 p. Jucciz 2 p. Safaweb 1 p. 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
John Titor 27.09.2006 11:52:30 (muokattu 27.09.2006 11:52:58) | |
---|
Mikähän idea tässäkin kommentissa oikeen oli? Ihmeellistä jännitettä ja vastakkainasettelun makua tyyliin tilu vs. blues. Taisi tulla jo tossa skabaketjussa jotain vastaavaan tyylistä argumentointia samalta tyypiltä. Tosin aika tyypillistä junioritason juttua m.netissä. Ei tässä mistään tilu vs. bluesista ole kysymys vaan ihan John Titor vs. BigPapa -tyyppisestä ratkaisusta. Kun minä edellisessä aiheeseen liittyneessä keskustelussa sanoin että "Mikä helvetti siinä muka on niin hankalaa? Ottaa bassolinjan ylös ja tiluttaa niin maan perkeleesti!", BigPapa rupesi avautumaan, mutta kun Jucciz kirjoittaa ihan samaan tyyliin että "Eka puolisko E-mollista jänniä juttuja, toka puolisko yhtä jänniä F-mollista. Ei siin' sen ihmeempiä kato." niin tämä oli ihan ok. Totesin vaan että näin se ilmeisesti on: "Jos soittaa bluesia niin saa vittuilla niille jotka kysyvät sointuja." Ainakin BigPapan mielestä. Ja ilmeisesti myös muiden, taidan olla porukasta ainoa jonka kommentteja kutsutaan suunsoitoksi. Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
BigPapa 27.09.2006 12:46:06 (muokattu 27.09.2006 13:18:28) | |
---|
Ei tässä mistään tilu vs. bluesista ole kysymys vaan ihan John Titor vs. BigPapa -tyyppisestä ratkaisusta. Kun minä edellisessä aiheeseen liittyneessä keskustelussa sanoin että "Mikä helvetti siinä muka on niin hankalaa? Ottaa bassolinjan ylös ja tiluttaa niin maan perkeleesti!", BigPapa rupesi avautumaan, mutta kun Jucciz kirjoittaa ihan samaan tyyliin että "Eka puolisko E-mollista jänniä juttuja, toka puolisko yhtä jänniä F-mollista. Ei siin' sen ihmeempiä kato." niin tämä oli ihan ok. Ei ole olemassa John Titor vs. BigPapa vastakkainasettelua, ainakaan mulle. Eka puolisko E-mollista jänniä juttuja, toka puolisko yhtä jänniä F-mollista. Ei siin' sen ihmeempiä kato." niin tämä oli ihan ok. Onko Juccizella suurempi vapaus sanoa noin, kuin minulla, koska soitan jopa bluesia ja kyllä Juccizkin bluesin taitaa. Ja jos minä olen tuon saman sanonut jollekin pikaviestissä, niin ei kai se ole aikamatkaajalta pois. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
John Titor 27.09.2006 13:18:33 | |
---|
Ei ole olemassa John Titor vs. BigPapa vastakkainasettelua, ainakaan mulle. Lopetapa sitten turha kommentointi asioihin joita en ole sulle osoittanut. Onko Juccizella suurempi vapaus sanoa noin, kuin minulla, koska soitan jopa bluesia ja kyllä Juccizkin bluesin taitaa. Ja jos minä olen tuon saman sanonut Velsalle pikaviestissä, niin ei kai se ole aikamatkaajalta pois. Niin, sun kommenteistahan tässä on kysymys. Miksi et kommentoinut negatiiviseen sävyyn Juccikzen kommenttiin kun teit näin mun vastaaviin kommentteihin? Senkus sanot mitä sanot muille mutta jätä mun tekemiset rauhaan jos ne eivät koske sua. Samat terveiset Jukille. Tällainen on niin vitun lapsellista jokaiselta osapuolelta, ettei paljon huvita jatkaa, tulee jälkeenjäänyt olo. Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
BigPapa 27.09.2006 13:19:22 | |
---|
Jos soittaa bluesia niin saa vittuilla niille jotka kysyvät sointuja. No mikä tää sit oli? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
John Titor 27.09.2006 13:21:14 | |
---|
No mikä tää sit oli? Toteamus, johtopäätös tapahtuneen pohjalta. Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
BigPapa 27.09.2006 13:22:52 (muokattu 27.09.2006 13:26:45) | |
---|
Toteamus, johtopäätös tapahtuneen pohjalta. Nyt jos ihan selkokielellä sais ton saman, koska nyt oon kartalta ulkona. Joku kysyi soinnuista ja Jucciz vastasi: Eka puolisko E-mollista jänniä juttuja, toka puolisko yhtä jänniä F-mollista. Ei siin' sen ihmeempiä kato. Ja siihen sanoin: Totahan minäkin yritin sanoo..... En edelleenkään ymmärrä missä mennään.....se oli kommentti ihan jollekin muulle kuin sulle, Titor.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Urmas Potkuri 27.09.2006 13:25:51 | |
---|
Jos soittaa bluesia niin saa vittuilla niille jotka kysyvät sointuja. Minä ainakin olen kysellyt BigPapalta neuvoa/kommenttia montakin kertaa, eikä tuo ole vittuillut. Asiallista neuvoa olen saanut. Niin tässäkin tapauksessa........ Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
John Titor 27.09.2006 13:33:42 (muokattu 27.09.2006 13:34:13) | |
---|
Nyt jos ihan selkokielellä sais ton saman, koska nyt oon kartalta ulkona. Joku kysyi soinnuista ja Jucciz vastasi: Ja siihen sanoin: Totahan minäkin yritin sanoo..... En edelleenkään ymmärrä missä mennään.....se oli kommentti ihan jollekin muulle kuin sulle, Titor.... Siis palautus kartalle: Kun minä (ei-bluesmies) sanoin 3. osapuolelle sointuasiaan asian A, BigPapa puuttui asiaan ja rupesi aukomaan päätään. Kun Jucciz (enemmän bluesmies) sanoi 3. osapuolelle sointuasiaan asian A1 (yhtä tyhjänpäiväisen ja ei-avuliaan vastauksen) BigPapa vaan tyytyi myötäilemään Juccizen sanomisia. Johtopäätös: Jos ei-bluesmies sanoo vittuiluksi tulkittavan kommentin soinnuista, se ei ole hyväksyttävää, mutta jos bluesmies sanoo samaan kategoriaan kuuluvan kommentin, se on hyväksyttävää. Yhteenveto: Jos soittaa bluesia, saa vittuilla niille jotka kysyvät sointuja. Vieläkö väännän paksummasta rautalangasta? Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
Alien 27.09.2006 13:34:31 | |
---|
3p BigPapa 2p juki68 1p Jucciz |
Ambitus 27.09.2006 13:50:43 | |
---|
Johtopäätös: Jos ei-bluesmies sanoo vittuiluksi tulkittavan kommentin soinnuista, se ei ole hyväksyttävää, mutta jos bluesmies sanoo samaan kategoriaan kuuluvan kommentin, se on hyväksyttävää. Yhteenveto: Jos soittaa bluesia, saa vittuilla niille jotka kysyvät sointuja. Ahahahahahahahahahaa...tulee oikein vedet silmiin!!! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Kampela77 27.09.2006 13:50:44 | |
---|
Kylläpä nämä skabat on menneet kinasteluksi. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Ambitus 27.09.2006 13:52:12 | |
---|
Kylläpä nämä skabat on menneet kinasteluksi. Hei! Nää on totisinta totta!!!! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |