Onkos kukaan tutustunut bändiin nimeltä "The Thorns". Sain juuri levyn käteeni ja kuulostaa ainakin meikän korvaan erittäin hyvältä. Sellaista Eagles, Petty, America tyyppistä matskua. Paljon kitaroita ja helvetin hienoja stemmoja.. Bändissä soittaa Matthew Sweet, Pete Droge ja Shawn Mullins, kaikki kokeneita veijareita.. |
Ossi 17.11.2003 20:12:27 | |
---|
Haa! Velipoika kuuntelutti Thornsia ja kopsahti meikäläiseen täysillä. Luvalla sanoen, vanhanaikaisen hyvää tai paremminkin iätöntä musaa ilman konstailuja ja tosiaan makeita stemmoja. Ja hyviä biisejäkin. Hyvä kun otit puheeksi. Olen nimittäin unohtanut bändin nimen ja paljon muutakin :( Siis taas levykauppaan. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Le Haba 18.11.2003 09:35:47 (muokattu 18.11.2003 09:37:25) | |
---|
Olen levyltä kuullut joitakin biisejä. Todella hyvän kuuloista meininkiä! 168 käteen ja känni toteen! |
Notefix 18.11.2003 19:44:51 | |
---|
Heh, olishan tää pitänyt arvata.... Onkohan tää nyt sitten sitä "muusikkomusaa" :) |
Dan Penn 25.11.2003 00:56:59 | |
---|
rohkenen olla eri mieltä. ostin levyn, eka kuuntelu oli mahtavaa, mutta kerta kerralta huononee, nyt en kuuntele enää yhtään. joku hengettömyys vaivaa. ps. no, kyl mä sitä accapella biisiä diggailen viel |
M.i.k.key 25.11.2003 01:05:39 | |
---|
Piti käydä tämän keskustelun innoittamana käydä www.thethornsmusic.com ja kuunnella pikku pätkät. Hienolle kuulostaa, ei voi tuosta hengettemyydestä sanoa 30sek pätkien pohjalta mitään. Ostoslistalle... Melo omaa kanoottiasi |
Notefix 25.11.2003 11:35:28 | |
---|
joku hengettömyys vaivaa. Mä taas olen kuunnellut aika monta kertaa ja paranoo vain vanhetessaan...tulee sellaisia pieniä nyansseja esiin koko ajan. |