Aihe: Miksi Negative ja kumppanit jakavat mielipiteet niin kovasti?
1 2 3 4 522 23 24 25 26 27 28 29
Lux
22.09.2006 20:23:08

Tässä tullaan taas siihen paradoksiin, jonka mukaan kaikki kaupallisesti menestyvä musiikki on automaattisesti ns. hyvää.

Ei.
Tässähän ei puhuttu Negativen musiikista, vaan miksi se (tai joku toinen yhtye) ärsyttää.
Musiikki? Siitä olisi jokaisen parempi pitää mielipiteensä itsellään... :)
vapaus veljeys vandalismi
RocknRoll
22.09.2006 21:34:56
Kyllä se niin on että perisuomalainen perikateus on kaiken ää ja oo, Kimi Räikkönen on paska, ja Negativen jätkät on homoja ja paskoja, ja minä en häpeile tunnustaa tätä! :)
Niin se vaan menee, ja minä olen tyytyväinen niinkauan kun pidän Sir Christusta itseäni alempi arvoisena ihmisenä, loisena..
Kiitän ja anteeksi humalani se saa perisuomalaisella tavalla kertomaan sen mitä ajattelee.
PekkaM
22.09.2006 21:42:43
Ainoa asia, joka on perisuomalaista kateutta vahvempi on muiden tuomitseminen perisuomalaiseen kateuteen vedoten.
Tunttone
22.09.2006 21:47:44
Ainoa asia, joka on perisuomalaista kateutta vahvempi on muiden tuomitseminen perisuomalaiseen kateuteen vedoten.

Viisautta ystäväni.
SLEIJJER!
Heartwood
23.09.2006 14:47:08
Tässä tullaan taas siihen paradoksiin, jonka mukaan kaikki kaupallisesti menestyvä musiikki on automaattisesti ns. hyvää.

Niinhän se toki onkin! On olemassa kahdenlaisia ihmisiä katsos, niitä jotka pitävät vaikkapa Negativesta ihan ftu sikana ja niitä, jotka diggaavat, mutteivat kehtaa sitä itselleen myöntää. Koska se on automaattisesti hyvää, on siitä mahdotonta olla pitämättä.

Ja kritiikin esittäjät ovat säälittävän kateellisia rumia sikoja, jotka eivät osaa itse tehdä parempaa musiikkia ja näin ovat siitä pohjattoman katkeria Jonnelle.

Eiku hetkinen...
"Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind" Romantikkoitkijät #42
miscage
23.09.2006 15:23:42
Negativen aavistuksen yli menevä rokkibostailu on ihan hauskaa, mutta musiikki vaan on mun korvaan tosi keskinkertaista. Uusi biisi on kyllä aivan kamala.
Ois niiku sellanen paita mis näkyy nännit läpi ja sit ajais pyöräl ja huutais ihan vitust.
Bonham
24.09.2006 02:14:51
Jaa-a.

Tää uus levy on täynnä biisejä, joista esim radiosta kuultuna ei esittäjää voisi millään arvata Negativeksi.

Hyvää rokkia!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Nipsu
25.09.2006 19:22:40
Jaa-a.

Tää uus levy on täynnä biisejä, joista esim radiosta kuultuna ei esittäjää voisi millään arvata Negativeksi.

Hyvää rokkia!

TOTTA! Itekkin voisin erehtyä (ja erehdyinkin). Esim. Fading yourself, Empracing past, One last shot ja Glory of the same. Mahtavaa. S&D oli mulle aika mitäänsaamaton levy (anteeksi), mutta tää on aivan mahtava. Ei yhtään huonoo biisiä näillä näkymin (:D), paitsi Reflections on sellanen, mikä ei kuulu lemppareihin. Ei oo viä avautunu kunnolla :D
Nipsu
26.09.2006 16:58:12
http://www.myspace.com/negative

Uusi biisi, mahtava (=
MV
26.09.2006 18:21:08

Uusi biisi, mahtava (=

Mitä helvettiä, siis Jonne todellakin laulaa??! Kuulostaa etäisesti perkele Lemmyltä:D Hyvä biisi kyllä. Positiivinen yllätys tuon sinkun (?) jälkeen joka oli aika vaisu ja tylsä.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
aikavaikea
26.09.2006 18:28:06
Hyvä biisi kyllä. Positiivinen yllätys tuon sinkun (?) jälkeen joka oli aika vaisu ja tylsä.

Tuo Sinners Night... siis ilmeisesti. Toimii kyllä vahvasti. Reipasta ja rätväkkää rokkia. Potkii! Ei mitään omaperäistä tai uutta, mutta toimii kuin se mukavuuslaitos vanhassa kiskoilla kulkevassa laitteessa.
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight
Bonham
26.09.2006 18:33:36
Mitä helvettiä, siis Jonne todellakin laulaa??! Kuulostaa etäisesti perkele Lemmyltä:D Hyvä biisi kyllä. Positiivinen yllätys tuon sinkun (?) jälkeen joka oli aika vaisu ja tylsä.

Kyllä se sinkku oli tarkoituksella sitä perintesitä matskua... mutta on tää uusi levy kyllä hyvä!
Lesko
26.09.2006 18:53:55
No niin, tää Sinners night oli HUOMATTAVASTI parempi kuin se planet of the sun (?)
Tässä oli kyllä jo tatsia ihan yllin kyllin ja tuo Jonnen laulukin kuulosti kerrankin hyvältä... rumpalilta kaipaisin enemmän.. hmmmm.... paljon enemmän... mutta siis biisi oli jo ihan hyvä! =)
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Rattata
26.09.2006 19:27:45

Uusi biisi, mahtava (=

Onpa hyvä biisi, täytyy myöntää. Kunnon asenteella mennään.
M.A.C.H.O. #11
Jag
26.09.2006 19:39:48

Uusi biisi, mahtava (=

kyllä tämä minutkin yllätti...erittäin hyvä zipale....
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Bonham
26.09.2006 19:43:48
Odotan kovasti miten nää uudet biisit toimii livenä... torstaina tietää...
Nipsu
26.09.2006 19:45:52
Odotan kovasti miten nää uudet biisit toimii livenä... torstaina tietää...

Niinkun sinä onnekas pääset sinne Turun keikalle :/
stickyfinger
27.09.2006 11:41:24
Jaa, no kyllähän tuo uusi "Sinners..."-biisi on rokkia, mutta onpahan vaan kyllä hyvinkin tasapaksu ja miljoonaan kertaan tehty ralli että eipä nyt sinänsä vakuuta meikäläistä..
Ei sillä, tuskinpa tuossa nyt mitään pyörää on lähdettykään keksimään, mutta kuulostaa kappaleelta jossa on kaikin puolin on ratkaisujen puolesta menty siitä missä aita on matalin.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
A.Starving
27.09.2006 19:39:23
Soundimaailma on mun mielestä aika vahvasti semmosta Gunnarien Illusionin aikasta kamaa. Joku Dead Horse tai Bad Apples tulee mieleen näin hatusta, laulu sitten semmosta Bryan Adamsin rokkaavampaa matskua. Kyllähän se toisaalta Negativelta kuulosti.
Ei huono veto, mutta on niitä parempiakin rokkibiisejä. Mutta kyllä tota baarissa kuuntelis taustalla kun kaljaa juo.
It's not that I'm old, your music really does suck.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)