Aihe: Kiinostaako sähkö kitaran tai basson rakennus kurssi?
1
jarkko l
22.09.2006 22:44:51 (muokattu 22.09.2006 22:48:14)

Jep, tässä vaan katsellessani näitä aiheita niin mieleeni pölähti ajatus, että olisiko moiselle kurssille tilausta?
Itse olen ollut pitämässä moista kurssia Ikaalisissa soitin rakennus koululla luokan opettajille.
Jos moiselle kurssille on innokkaita tulijoita niin ilmoitelkaa tässä tai sitten ihan vaikkapa sähkö-postia meikäläiselle päin.
Ottakaa huomioon että kurssi sitten maksaa jo materiaaliensa puolesta jonkin verran.
Ja kaikille epäilijöille tiedoksi että kyllä kitaran pystyy itse rakentamaan ja jos
asiaan oikein vihkiytyy niin siitä saattaa saada jopa Loistavan yksilön.

paikkana voisi olla joku vaihakapa kansalaispoisto tai muu vastaava paikka/tila.
miksei myös oma verstaanin kunhan saan remontin kuntoon!
Mun tekemiä keppejä noin niinkun referenssiksi www.woodyguitars.com

Ihmiset ne niitä Fenkkuja ja Gibsoneita tekee =)
Haitaristi
23.09.2006 20:17:22
Moro!
Kyllä kiinnostas basson rakennus. Mutta missä se kurssi järjestettäis? Mikä olis hinta? Ja kauanko se kurssi kestäis?
Haitaristi/basisti
jarkko l
24.09.2006 11:43:37

Ajatus on että minä tulisin paikkakuntenne tiloihi järjestämään kurssia.
Lähinnä se olisi viikonloppu kurssi muotoinen, siis monena viikonloppuna
peräkkäin. Mitä hintaan tulee niin se on laskennan alla..
moikki
24.09.2006 11:45:21
Ilmoita tänne jos kuopion suuntaan eksyt niin voisin mukaan tullakkin.
Jees jees
ninos
24.09.2006 14:03:21 (muokattu 24.09.2006 14:04:27)

Kiinnostusta löytyy mielin määrin! Se on eri asia onnistuuko tämä kurssi täällä Lohjalla tai lähimaastossa...

Mutta paljonko ihmisiä pitäisi saada kerättyä että kurssi onnistuisi? Sekä olisiko sitä "noin" arviota hinnoittelun suhteen jo?
Miksi alle? Miksei päälle?
Guitarn00b
24.09.2006 15:26:20
Mä voisin tullakin, mikäli ois Porvoossa tai Helsingissä?
"Have you ever noticed that there's rap in "crap"?
Ze Kink
25.09.2006 18:52:02
Pääkaupunkiseudulta ainakin löytyisi kiinnostuneita, ainakin tuolla kitarakamapuolella aika monet vaikutti kiinnostuneilta. Itsekin olen siis kiinnostunut jos tänne Helsinkiin päin tulee.
KÄYTÄ USAN KONTSUA UN USA USAN KONTSU O SEMMONEN AITO KONTSU VEÄTSE VAA SIIHE PINTAA, YO,
-M-
25.09.2006 21:30:28
Jos moinen kurssi saatais Porin seudulle, niin olisin kyllä kiinnostunut...
Joka toiselle kuoppaa kaivaa...se parhaiten nauraa!
Haitaristi
25.09.2006 21:53:07
Jos tampereelle tai kangasalle tulet ja hinta on kohtuullinen, niin kiinnostais tosi paljon. Pystytkö ees jotain arvioo heittään siitä hinnasta?
Haitaristi/basisti
Jymi
26.09.2006 15:15:30
Minuakin Tampereella järjestettävä kurssi kiinnostaisi kovasti...

Ihan vaan tietona jos heti haluaa rakentamaan, että Tampereelle ja ympäristökunnissa on kursseja pilvin pimein. Tietojeni mukaan syksyn kursseista Ylöjärven työväenopiston kurssilla ainakin olisi vielä vapaita paikkoja.
THE RIPPER
26.09.2006 17:46:59 (muokattu 26.09.2006 18:38:26)
helsingissähän on työttömille "woodoo paja" jossa on soitin rakennusta
näin joskus työkkärin seinällä, ku päiväraha lappua venailin kelaan vietäväks

edit. olikin woodoo werstas
http://www.hel.fi/wps/portal/Opetus … rasto/Ty%C3%B6pajat/WooDoo-werstas/
ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)