Olen ehkä tilaamassa jotain kittejä tuolta http://www.seventhcirclestudios.com/SCA/SCA.htm Jos löytyy muita kiinnostuneita, niin voin organisoida yhteistilauksen, jotta säästetään postikuluissa. Jos homma nappaa, niin lähetä minulle pikaviestiä tällä viikolla (w39). |
mhelin 26.09.2006 20:38:54 | |
---|
|
mamiti 26.09.2006 21:18:37 | |
---|
On harkittu kyllä.. myös Hamptonea ja Gyrafia, mutta päädyin sca:han siksi, että juuri nyt ei ole aikaa isompiin säätöihin. Toinen hauska seikka on, että samaan lootaan saa tarvittaessa kahdeksan etusta ja neljä eri väriä. |
theguru_ 25.02.2009 23:14:30 (muokattu 25.02.2009 23:16:51) | |
---|
Tilasin just jlm audiolta ton tuplaopari viritelmän kylmien sunnuntaiden vietoksi. I switched my output cables around and now when
I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset? |
ejhfi 25.02.2009 23:30:23 | |
---|
Onks nämä minkä laatuisia esim. jos vertaa mitä samalla hinnalla saa valmiina kaupasta versus laadullisesti vastaava kaupan tuote? Maksaako siis näprääminen vaivan? Ainahan räkissä olisi tilaa etuselle ... En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
mamiti 26.02.2009 12:08:11 | |
---|
En tullut lopulta tilanneeksi tuolta mitään, joten kokemusta ei ole, kuulopuheita sitäkin enemmän; hyväksi on kehuttu. Itse rakentamalla ei välttämättä juuri säästä rahaa, mutta siinä on mahdollisuus oppia ja onhan se väkertely toisinaan kivaakin. Idea tilauksesta kyllä toisinaan tulee mieleen varsinkin, kun nyt on tarjolla myös DI-kitti ja ultraedullinen T15-moduli. Asiasta kiinnostuneet voinevat ilmoittautua tähän ketjuun. |