Aihe: Japanilainen fuusioyhtye Casiopea suomessa?!
1
Ginga
11.09.2006 20:10:16 (muokattu 11.09.2006 20:40:14)
Jossaki sanottiin jotakin että tommonen bändi ois ollu joskus 80-luvun alkupuolella Suomessa keikkaa heittämässä.
Onko totta ja ois mukava kuullu jotakin faktaa muutenki kyseisestä bändistä jos joku sattus tietämää.

EDIT: kirjotusvirhe :D
Mulla on kauheet kapulat!
Anonymous-jazz
12.09.2006 08:40:26

Jossaki sanottiin jotakin että tommonen bändi ois ollu joskus 80-luvun alkupuolella Suomessa keikkaa heittämässä.
Onko totta ja ois mukava kuullu jotakin faktaa muutenki kyseisestä bändistä jos joku sattus tietämää.

EDIT: kirjotusvirhe :D

Onhan se käynyt Pori Jazzissa vuona 1984. Jos aikakone olisi keksitty niin kävisin katsomassa sen kun tuo bändi oli aika liekeissä silloin.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
baron
12.09.2006 23:18:35 (muokattu 12.09.2006 23:18:51)

Onhan se käynyt Pori Jazzissa vuona 1984. Jos aikakone olisi keksitty niin kävisin katsomassa sen kun tuo bändi oli aika liekeissä silloin.

Ai, menetinks' mä jotain kun olin samaan aikaan kuuntelemassa Frank Fosteria kun Casiopea esiintyi?
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Ginga
13.09.2006 17:32:49
Ai, menetinks' mä jotain kun olin samaan aikaan kuuntelemassa Frank Fosteria kun Casiopea esiintyi?

Joo sanoisin näin! :D
edgehill
14.09.2006 08:46:18
Olin paikalla tuolloin Porin teatterissa ja diggasin kyllä kovasti. Ostin jonkun vinyylinkin tuolloin mutta enpä ole sitä kuunnellut ainakaan vuosikymmeneen.
Ginga
14.09.2006 22:44:59
Oisitko kiinnostunut kauppaamaan vinyyliäs? ;D
JE
24.09.2006 13:57:09
Mistäköhän päin maailmaa voisi Casiopean levyjä tilata luotettavasti tai vastaavasti Suomesta ostaa? CDON.comista ei löytynyt, harmi kyllä.
Ginga
24.09.2006 19:00:50
http://fi.bemmu.com/manga/category3.php?id=3000

''Tuntuuko että osastolta puuttuu jotain? Mikä tahansa Japanissa myytävä levy voidaan kyllä lähettää, ota rohkeasti yhteyttä.''

Noin se sanoo.
Kenties sieltä vois vaikka tilata Casiopeaa. :P
Anonymous-jazz
26.09.2006 08:45:35

Casiopea on sellaista hissiä että aika harvat poliisit pystyy sitä kuuntelemaan edes paria minuuttia.
Ginga
26.09.2006 15:52:09
Casiopea on sellaista hissiä että aika harvat poliisit pystyy sitä kuuntelemaan edes paria minuuttia.

Iha miten vaan
J. Cool
26.09.2006 20:59:28

yllättävä kommentti -käsittääkseni- bändin fanilta
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
Ginga
26.09.2006 22:27:32

Niin tuossa alussa vielä jotain sinne päin mainitsi.
Peki
27.09.2006 22:28:14
Niin tuossa alussa vielä jotain sinne päin mainitsi.

no se puhuikin, että poliisit ei pysty kuunteleen...

muistaakseni Digeliuksessa oon joskus jonkun lätyn nähnyt
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
Anonymous-jazz
28.09.2006 22:20:41 (muokattu 28.09.2006 22:21:18)

Casiopea oli kova sana silloin kymmenen vuotta takaperin. Kasariluvullahan sitä taisi kuunnella aika iso nivaska muusikoita jos niiden älppärit oli sattunut jonkun kouraan.
Ginga
10.10.2006 16:24:20
Casiopea oli kova sana silloin kymmenen vuotta takaperin. Kasariluvullahan sitä taisi kuunnella aika iso nivaska muusikoita jos niiden älppärit oli sattunut jonkun kouraan.

Jaa että Suomessakin tunnettu!
liito_orava
10.10.2006 18:25:33
jee casiopea on naissii! itelläkin on eyepodissa kuusi levyä kyseiseltä bändiltä. ja hissimusaa se todellakin on, mutta saakelin kova pumppu, se on sanottava. toinen on t-square joka on vielä naissimpaa! ja voi hissimusakin olla hyvää, pitää vaan vähän raottaa mieltänsä.
Everything is nice today.
PeeKoo
18.10.2006 20:28:44
Joo, Porissahan tuo taisi vierailla ja tuo keikka tuli radiostakin. Minullekin rumpalinalulle Akira Jimbon soitto oli jotain aivan käsittämättömän huikeaa. Myöhemmin ostinkin yhden bändin lp:n (en nyt muista nimeä) mutta muistan pettyneeni kovasti sillä melkoista hissikamaa se oli. Vaikka olinkin noihin aikoihin melkoisen tiukkis mitä tulee soittotekniikkaan niin se levy ei vaan koskaan pudonnut. Biisi nimeltä 'Supersonic movement' kertonee jotain xP
'En mie tiiä, mie vaan vejän'- Anssi Nykänen
Ginga
19.10.2006 21:58:43
Joo, Porissahan tuo taisi vierailla ja tuo keikka tuli radiostakin. Minullekin rumpalinalulle Akira Jimbon soitto oli jotain aivan käsittämättömän huikeaa. Myöhemmin ostinkin yhden bändin lp:n (en nyt muista nimeä) mutta muistan pettyneeni kovasti sillä melkoista hissikamaa se oli. Vaikka olinkin noihin aikoihin melkoisen tiukkis mitä tulee soittotekniikkaan niin se levy ei vaan koskaan pudonnut. Biisi nimeltä 'Supersonic movement' kertonee jotain xP

Joo kasari aikoina erillaista se oli kyl.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)