Aihe: Sooloskaba 54 äänestys
1 2 3 4 5 6 7 8 9
drlecter
25.09.2006 19:02:43

Kinnunen 3 pt
pes
25.09.2006 19:11:29
pes123123 - tää on kyllä aika hirviää
Ei oo enää...se oli todella hirveää ;)
J.Hollström
25.09.2006 19:25:01
janik - helvetin ärsyttävä soundi
Ze Kink - taas helevetin ärsyttävä soundi
Kinnunen - tilulilulei ja kakka soi
pes123123 - tää on kyllä aika hirviää
Pipuli - no niin taas kerran

Vedäppä Heikki joskus joku oikea soolo niin senkin voisi oikeasti arvostella. Noi huumoripläjäykset(?) ei oikeen istu näihin skaboihin.
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
Heikki
25.09.2006 19:28:38

Vedäppä Heikki joskus joku oikea soolo niin senkin voisi oikeasti arvostella. Noi huumoripläjäykset(?) ei oikeen istu näihin skaboihin.

Suutuit vaan, kun en kehunu sun sooloa
BigPapa
25.09.2006 19:37:17

BigPapa - Ei sovi tähän pohjaan niin millään

No siinä se nyt kuitenkin on. Koita kestää.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
M-Juhana
25.09.2006 20:09:07

3p BigPapa
2p WanhaWetäjä
1p Jucciz

Minusta nämä kolme vaan soitti, muut enempi tai vähempi kilpaili...jotenkin ...silleen.
It ain't Country Music you've been listenin' to.
Krice
25.09.2006 20:15:28

3p - Kinnunen, oikea asenne
2p - Ambitus, kovin tekniikka
1p - Jucciz, yllättävän pirteä tällä kerralla

Ambitus on vähän siitä ongelmallinen tapaus, että kaveri pesee harrastelijat (ja vähän muutkin) ihan kympillä ja tavallaan "väärässä" porukassa. Silti ihan hyvä, että on tasoakin. Vastapainoksi minä alennan sitä:)
ganes-rocker
25.09.2006 20:50:37
3p bigpapa
2p juki68
1p wanhawetäjä

jep.
"Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen
velsa
25.09.2006 21:04:51

mä olin sen verran lammas et en osallistunu ku ei riittäny paukut......mun mielestä on ihan yhtä suurta spedevisioo yrittää vetää tollasta fuusio johnia blues pohjasella harmonia tajulla ku se et tilupetteri yrittää vetää blues pohjasta matskuu kauheella fuusio meinigillä.......that´s it!!

Ambitus 3p-(ihan ylivoimanen harmonia käsitys vaikka menikin näytön puolelle......)
Kinnunen 3p-(saatanan hyvä tatsi....tää jätkä vetelis tommosta perinteisempääkin rokkii halutessaan varmaan aika makeesti......)
Kauas on pitkä matka........
Urmas Potkuri
25.09.2006 21:13:32

Tämä musiikityyli on aika kaukana normaalisti kuuntelemastani, joten antanette anteeksi asiantuntemattomuuteni. Kansan syvät ja valitettavan sivistymättömät rivit puhuvat suullani vuodattaen tuntojaan kahdentoista tahdin ja blues-skaalan suomalla varmuudella t-luu piffin, potaatin, maissiviskin, omenapiiraan ja banjon autuaaksitekevästä voimasta. :D
Niska terveesti punoittaen käymme soolojen kimppuun.

WanhaWetäjä: Efektiä on.Oikestaan tykkään.Olis hiukan kovemmalla soolo.....

BigPapa: Jos On olemassa sooloja jotka sopivat, eivät sovi, tukkivat tai ottavat taustan haltuun, niin tämä todistaa ainakin minulle, että on vielä yksi soolotyyppi: Soolot, jotka ovat hyviä taustasta huolimatta. Sellaisista sooloista niitä klassikkotyylejä syntyy....

Safaweb: Tyylin mukaisesti ja taidolla tyylitajuisesti.

Ambitus: Jotenkin tässä on niin paljon kikkaa ja likkiä ja nuottia ihan alun jälkeen, että tämmöisen sunnuntaiharrastajan vastaanottokyky menee tukkoon ja tulee informaatioähky. ;) Virtuoosimaista on kyllä. Tilua tilun vuoksiko???

janik: Rauhallisemmin ja oikestaan varsin mainiosti kulkee tämä. Pidin soundistakin.

juki68: "pitkänlinjan basistin" soundi on kohdallaan ja niin on soolokin. Siinon jokahinen nuotti jokka siihen kuuluu ja oikein kohrallansa.

man9: Tyylin mukaista tämäkin. Taitavaa kitrointia. Soundikin sopii.

Heikki: Ihan hieno äänikollaasi. Tilataidetta kitaralla. :)

Jucciz: Jucciz zoittaa toizet zuohon! Tämä soolo avasi taustan salat minullekkin ja kokonaisuus on mainiota musiikkia. Ei taidetta taiteen vuoksi.

Ze Kink: Hiukan erilainen soundi ja lähestymistapakin. Ei hassumpaa. Oikestaan pidin kovinkin.

Kinnunen: Tässä on verta, hikeä, k**pää ja karvoja loistavalla otteella tarjoiltuna.

Krice: Wau. Tämä on hyvä ja tämä ei mitään ujelluksia kaipaa. Loppu piuta myöten positiivinen poikkeus...

pes123123: Ei latautunut mulla tämä....

Pipuli: Hienoa kitarointia taas. Tekniikkamiehille sopiva tausta. Tais loppua hiukan kesken.
Kokonaisuus ei ehkä noussut tekniikan tasolle. Tosin tekniikka on sitten korkealla.....

John Titor: Mielipidevaikuttajan vaikuttava kannanotto kitaraa käyttäen. Mitäpä pahaa tästä voisi sanoa? Sanotaan sitten, että tyylisuuntansa loistava edustaja.

Imper: Soundi makuuni ja lähestymistapa samoin. Ihan omana mielipiteenäni väittäisin, että tämä soolo sanoo paljonkin enemmän kuin moni enemmillä nuoteilla. Kuuluu suosikkeihini.

2p - Jucciz: Mielestäni oikeasti paras ja juki68:n ohella ainnut soolo, joka täydentää taustan musiikilliseksi kokonaisuudeksi.

2p - BigPapa: Koska kaikessa soi luus ja tämä soolo kuulostaa hienolta luusilta taustan ajoittaisesta "poukkoilusta" huolimatta. Kun tuota kuuntelee, niin miten muka ei sovi taustaan? Minusta sopii......

2p - juki68: Mainio soolo, joka myös tuo mielestäni esiin taustan vahvuudet. Kokonaisuus syntyy tässäkin mainiosti.

Niin. Hienoja olivat aivan jokainen.
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni?
J.Hollström
25.09.2006 21:40:11
mun mielestä on ihan yhtä suurta spedevisioo yrittää vetää tollasta fuusio johnia blues pohjasella harmonia tajulla

Tämä on kyllä ihan tosijuttu. Tossa jo tuli aikaisemmin eräälle henkilölle yksityisviestissä avauduttua, että meikäläinen ainakin on ihan helisemässä tämmösen taustan kanssa, kun ei ole mikään fuusioskaala hanskassa, eli menee ihan spedeilyn puolelle. Mutta kun luonto ei anna periksi olla osallistumatta, vaikka mitä taustaa tyrkkais. Mitähän seuraavaks ;o)?
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
BigPapa
25.09.2006 21:50:52 (muokattu 25.09.2006 23:17:27)

mun mielestä on ihan yhtä suurta spedevisioo yrittää vetää tollasta fuusio johnia blues pohjasella harmonia tajulla ku se et tilupetteri yrittää vetää blues pohjasta matskuu kauheella fuusio meinigillä.......that´s it!!

Jokaisella on oma näkemyksensä asiasta, se on varmaan vastaanottimesta kiinni.

tässäpä tälläinen tyylittömyys malliksi:
asialla Freddie King

http://www.amazon.com/gp/music/clip … sam_wma_001_005/104-0906975-9209518
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
diabami
25.09.2006 22:32:54
Jucciz 3p
Juki68 2p
Ambitus 1p
Veikko
25.09.2006 23:06:31
3p BigPapa
3p juki68
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Tasapaino
25.09.2006 23:09:43
Kinnunen 1p
BigPapa 1p
Juki 1p
John_Titor 1p
Juzziz 2p
Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille.
rattledad
25.09.2006 23:45:43

Jucciz - 3p : Hyvä soundi ja soolo.
Ambitus - 2p: Jan Hammer-soundi sopii Miami Vice-taustaan.
Krice - 1p: Kiva soundi ja vähän erilainen lähestymistapa sooloonkin.
Kinnunen
26.09.2006 00:21:47

Ambitus 3p - Siis voi helvetti. En tule koskaan tajuamaan miten tuommosta taidetta saa kitaralla aikaan. saat meikälle laittaa noita likkejä 100 - 0 ja se oli KÄSKY :D

Krice 1p - En tiijjä. Jotaki helvetin yksinkertasen hienoa tuossa on. Tosin pari nuottia sälähti korvaan. muuten olisi 2 pistettä rapsahtanut.

Jucciz 1p - hieno soolo. kaikin puolin. jäin kaipaamaan niitä juccikzen hienoja jats tilu juttuja ;)

BigPapa 1p - Bluusmies. arvostan. vaikkei ihan ehkä taustan kanssa mielestäni toiminut täysin. silti.
::: Downstone :: www.downstone.net
bluesman
26.09.2006 02:25:26

3p BigPapa
.
.
.
.

2p imper
1p juki68
Viritä itsesi,- Älä kitaraa. J.LESKINEN ja HIGH STUCK ARE WIT TO!
Gona
26.09.2006 05:39:56
3p BigPapa
.
.
.
.

2p imper
1p juki68

Ihan saman järkän olin tähän saanut!

3p BigPapa
2p Imper
1p juki68
"Devil got my women, I hope..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)