Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Halpistennarit
1 2
-Fender-
21.09.2006 20:58:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eli hakusessa olis sellaset kympin parin varrettomat mustat halpiskoriskengät mutta ku ei löydy mistää nii onkos täällä kukaan bongannu sellasia? Valmistaako convrense sellasii varrettomia?
 
Artist
21.09.2006 21:02:39 (muokattu 21.09.2006 21:03:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valmistaako convrense sellasii varrettomia?
 
Converse ei valmista yhtään mitään niin kuin ei moni muukaan brändi, vaan suuret aasialaiset tehtaat valmistavat kaikki tennarit. Sitten niistä osa brändätään kalliimmiksi ja osa halvemmiksi. Kai niissä jotain laatuerojakin saattaa olla sen mukaan, millä linjastolla ovat niitä tehneet.
 
En tosin tiedä onko conversella varrettomia, tai edes sitä, mikä varrettomaksi lasketaan. Tämä oli kuitenkin tärkeää infoa, jotteivat tosiasiat unohtuisi.
 
Halpistennareita kuitenkin kannattaa etsiä paikallisesta tavaralosta (Anttilat ja Prismat ynnä muut). Sieltä niitä löydät. Halpiksissa vain ei lue converse, paitsi jos niihin sen kirjoitat.
 
"Don't push me, cos I'm close to the edge"
-Fender-
21.09.2006 21:20:11 (muokattu 21.09.2006 21:22:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan sama mulle minkä merkkiset ja ihan sama ketkä ne on kasannu. Eiköhän kaikki tollaset kaupat oo jo katottu. Ajattelin et sattuisiko joku tietämään että jossain kaupassa myytäisiin edellämainittuja kenkiä.
 
Niin ja tarkoitan varrettomilla sellaisia joissa ei ole yhtään vartta eikä sellaisia joita myydään joka seppälässä ja niin edespäin
 
Lesko
21.09.2006 21:27:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Offtopic:
Tuli mieleen tennareista, kun sain monta kertaa kuulla muutama vuosi sitten, että: "Voi vitun tennarit" ja "Vittu en koskaan käyttäis mitään tennareita" ja nyt joka kaupassa myydään täysin samanlaisia hintaa 79€ tai enemmän ja jokaisella muotihirmulla ja näillä samoilla tyypeillä on sellaiset!
On niin hauskaa kusta heidän jaloilleen.... kuvainnollisesti... kai!
 
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
milkman
22.09.2006 08:31:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Offtopic:
Tuli mieleen tennareista, kun sain monta kertaa kuulla muutama vuosi sitten, että: "Voi vitun tennarit" ja "Vittu en koskaan käyttäis mitään tennareita" ja nyt joka kaupassa myydään täysin samanlaisia hintaa 79€ tai enemmän ja jokaisella muotihirmulla ja näillä samoilla tyypeillä on sellaiset!
On niin hauskaa kusta heidän jaloilleen.... kuvainnollisesti... kai!

 
haha muistan jostain yläaste ajoilta itsekin kun pojat ja tytöt kovin hämmentyivät minun tennareistani. Sama tapaus täälläpäin.
 
"Rakkaus on kuin lankakerä. se alkaa ja loppuu" M.Nykänen -2005-
Zarmo
22.09.2006 09:24:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vaan näin huomiona aihetta sivuten:
Itse ostin reilu vuosi sitten Anttilasta Uvex-merkkiset tennarit, jotka ovat selvästi paremmat kuin nuo Andiamosta ostamani Knoxit, jotka olivat kalliimmatkin. Varrellisia kyllä molemmat.
 
Jos on pieni jalka, niin noitahan löytyy vaikka mistä tavarataloista, usein vaan koot loppuu kesken meikäläiselle.
 
Kun rakastelu on vilpitöntä, se on parhaita ideoita, mitä Saatana pani käärmeelle antamaansa omenaan. Paras omenan ideoista oli kuitenkin jazzmusiikki. -Vonnegut
Vapinamonologeja
rakula
24.09.2006 21:43:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.unionfive.fi/product_details.php?p=320
 
Nuita saa eri värisinä ja noi nauhat on mulla ainakin ihan yksiväriset.
 
Ei voi lähtee jos on tullu
morb
25.09.2006 11:51:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

... menevät helvetin nopeasti paskaks. Meikällä kesti halpistennarit 3 viikkoo, kunnes olivat käyttökelvottomat. Converseille tallonu nyt suurimman osan kesästä eikä edes vielä haise kovin pahalle, puhumattakaan etteivät ole ottaneet yhtään kipua.
 
"The truth will always get the best of you inside or out ."
Zarmo
25.09.2006 12:19:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

... menevät helvetin nopeasti paskaks. Meikällä kesti halpistennarit 3 viikkoo, kunnes olivat käyttökelvottomat. Converseille tallonu nyt suurimman osan kesästä eikä edes vielä haise kovin pahalle, puhumattakaan etteivät ole ottaneet yhtään kipua.
 
miun Uvexit on kestäny jo kaks kesää. Maksovat melkeen kympin ja kovassa käytössä ovat olleet. Jos löytäsin joskus taas ko. merkkiä, niin ostasin kyllä
 
Kun rakastelu on vilpitöntä, se on parhaita ideoita, mitä Saatana pani käärmeelle antamaansa omenaan. Paras omenan ideoista oli kuitenkin jazzmusiikki. -Vonnegut
Vapinamonologeja
arancia
25.09.2006 13:21:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

... menevät helvetin nopeasti paskaks. Meikällä kesti halpistennarit 3 viikkoo, kunnes olivat käyttökelvottomat. Converseille tallonu nyt suurimman osan kesästä eikä edes vielä haise kovin pahalle, puhumattakaan etteivät ole ottaneet yhtään kipua.
 
Mulla hajoaa kaikki tennarit yhtä nopeasti, enintään yhden kesän kestävät tehokäyttöä. Vaikeinta on löytää tennarit, jotka eivät hierrä jalassa.
 
milkman
25.09.2006 14:05:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla hajoaa kaikki tennarit yhtä nopeasti, enintään yhden kesän kestävät tehokäyttöä. Vaikeinta on löytää tennarit, jotka eivät hierrä jalassa.
 
Paatuneen tennarien käyttäjän jalat muokkautuvat tennariystävällisiksi ;)
 
Räyhä
Guitar Hero
26.09.2006 01:31:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki "halvat" kengät, mitä olen ostanut, ovat hajonneet naurettavan lyhyessä ajassa. Chuckit kestää kymmenkertaisen ajan, siksi ostan niitä.
 
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
lapio
26.09.2006 17:48:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miun Uvexit on kestäny jo kaks kesää. Maksovat melkeen kympin ja kovassa käytössä ovat olleet. Jos löytäsin joskus taas ko. merkkiä, niin ostasin kyllä
 
Minulla on vissiin samanlaiset. Vieläkin kävelykunnossa, vaikka samoihin aikoihin ostin kuin sinä. Eivätkä ole edes ihan kauhean näköiset. Vieläköhän noita löytäisi, ostaisi vaikka varastoon, kunnes näistä tämänhetkisistä aika jättää.
Mirrinsane
26.09.2006 17:54:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Knoxin moisista puhkesi pohja ulkoa, convareista sisältä.
Katuviivauskottavuus säilyy. (Moisethan ovat muuten vanhanmalliset korsitossut, ei tenniskengät.)
 
Ei mul muuta.
sus
26.09.2006 18:48:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ostin Haloselta halpistennarit muutama viikko takaperin ja nyt on jo ihan kuluneet. Lisäksi törkeen epämukavat jalassa ja käyristyvät kärjestä ikävästi. Harmittaa, kun ei ole rahaa ostaa oikeita kenkiä.
 
Rock'N'Roll All Night Sex And Drugs And Booze All Day Let's Go Fishing
dictatorsh*t
27.09.2006 14:45:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

... menevät helvetin nopeasti paskaks.
 
No just. Mulla kesti reilut kolme vuotta conversekopiot, jotka maksoivat sen rontti 15€.
 
Zarmo
27.09.2006 23:18:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on vissiin samanlaiset. Vieläkin kävelykunnossa, vaikka samoihin aikoihin ostin kuin sinä. Eivätkä ole edes ihan kauhean näköiset. Vieläköhän noita löytäisi, ostaisi vaikka varastoon, kunnes näistä tämänhetkisistä aika jättää.
 
Lisäksi noissa on hyvä se systeemi varressa, että aukeevat niiku enemmän, ni menee helpommin jalkaan.
 
Kun rakastelu on vilpitöntä, se on parhaita ideoita, mitä Saatana pani käärmeelle antamaansa omenaan. Paras omenan ideoista oli kuitenkin jazzmusiikki. -Vonnegut
Vapinamonologeja
Kukkis 77
28.09.2006 00:36:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ostin Sittarista kesällä aivan mielettömän siistit tarralenkkarit! Makso kympin jopa.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Stalkah
28.09.2006 18:49:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä se varmaan on noistakin kangaskengistä syytä maksaa se 60-70€ ku ne halvat versiot menee paskaks kuiteki nii helposti (iteki maksoin). tiedänpä tossa erään kaverin siskon joka kuluttaa kuiteki sellasia "kalliita" converseja kolmet per vuosi. kallis keikka, ei siinä mitään.
 
mutta eikös nuo conversen kenkät oo suurimmaks osaks varrettomia? tiedä sitten tarkoititko että niissä ei saa ollaa yhtään edes sitä varren tynkää tai jotain, mutta kuitenki.
 
Masturbate est Humanum
ankkiz
29.09.2006 21:46:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ööh, miksi kaikki kutsuu noita vanhoja koripallokenkiä tennareiksi?
Tennarihan tarkoittaa tenniskenkää, joksi ainakin ennen luokiteltiin ne ulkonäöltään hieman "skeittikengän" tapaiset liituraitakengät (adidakselta ainakin löytyi).
 
Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «