Aihe: Boz Burrell R.I.P.
1 2
Jamppa2
26.09.2006 19:29:27
Joo mulle kans kolahtaa parhaiten Crimsonien eka ja neljäs, jos pitää jotain sanoa noista ennen Wettonia ilmestyneistä levyistä. Siis hyviä levyjä noi ensimmäisekkin. Ehkä pientä hakua vielä (niin kuin läpi tuotannon). Island osoittautui todelliseksi helmeksi kun sitä jaksoi vähän pyörittää vinyylisoittimes. B-puoli on todella hyvä. Tykkään myös Bozzin laulusta todella paljon. Sellaista maan läheisyyttä ja tunnelmallisempaa tulkintaa. Wettonin kanssa mun suosikki solisteja Crimsonissa. Boz soittaa kyllä hyvin Islandilla huomioon ottaen, että tyyppi opetettiin soittamaan sitä varten. Pitäis hommata toi Ladies of The Road-live. Kertokaapa muuten mistä olette hankkineet noita Crimson-livejä.

Sori kun meni vähän asian sivusta taas.
Tohtori Flang
26.09.2006 22:40:42
Sori kun meni vähän asian sivusta taas.

Nostin siis Crimson-threadin taas pinnalle tuolla jazz-fuusio-etno-proge-latin-puolella!
"Teeskentelin monta vuotta pitäväni jazzista. Maksoin kovan hinnan." -Lemmy
L.Ruoska
26.09.2006 23:10:30

Tässähän meillä varsinainen tuomari ja asiantuntuja Nahkis #3.
Mautonta lähtee kritisoimaan toisten mielipiteitä iän perusteella, kun kaveri on kumminki reilusti täysi-ikäinen. Itte oon vain snadisti vanhempi, kyllä mua söis miestä jos ois kyseessä joku mulle tuttu bändi/tyyppi ja joku tulis arvostelemaan mun mielipidettä.
KEMOSABE WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals!
Tohtori Flang
26.09.2006 23:30:22
Ystävät hyvät, annetaanpa Bozin levätä rauhassa, eikä provosoiduta toisten kirjoitteluista liikaa.

http://www.evl.fi/vv/kasvokkain/vuorovaikutustaidot.htm
"Teeskentelin monta vuotta pitäväni jazzista. Maksoin kovan hinnan." -Lemmy
2541
26.09.2006 23:37:46

Mautonta lähtee kritisoimaan toisten mielipiteitä iän perusteella, kun kaveri on kumminki reilusti täysi-ikäinen. Itte oon vain snadisti vanhempi, kyllä mua söis miestä jos ois kyseessä joku mulle tuttu bändi/tyyppi ja joku tulis arvostelemaan mun mielipidettä.

Toihan on ikävän normaalia. Hyvinkin moni (enkä nyt kaikesta huolimatta tarkoita ketään tähän ketjuun kirjoittanutta) hieman vanhempi ihminen epäilee nuorempien tietämystä bändeistä varsinkin jos tämä nuorempi henkilö ei ole elänyt saatikka edes syntynyt bändin elinaikana. Minäkin, vaikka olen jo 30v kääkkä, saan kuulla aika usein kommentteja tyyliin "miten voit tietää bändin/bändistä kun et ollut vielä edes syntynyt" jne. Usein tosin sävy on positiivinen, mutta joskus mielipiteelle/tiedolle ei anneta minkäänlaista arvoa näistä edellämainituista syistä johtuen.

Eihän Boz toki aivan soittotaidoton ollut (esim. kitaraa oli soitellut), mutta basso oli kuitenkin miehelle melkoisen tuntematon soitin. Mukavaa, kun King Crimsonin ehkä aliarvostetuin jäsen Gordon Haskellin ohella saa edes nyt ansaitsemaansa kiitosta. Myöhään ehkä, mutta parempi sekin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)