Aihe: yanic bercier
1 2
south_of_heaven
24.09.2006 23:20:38
Joo Bercier on helvetin kova äijä... Oon kuunnellu Quo Vadista ja todennu että hyvin vetää kaikki tublat sun muut
itki south_of_heaven
passe
25.09.2006 01:32:51
Minä olen puolestani vielä riittävän nuori ja avoin kaikille uusillekin jutuille, mutta samalla riittävän kokenut erottamaan paskan mansikoista. Tämä ei ollut mansikkaa nähnytkään ja uskallan sanoa sen ääneen. Niin on moni muukin muusikko tässä maailmassa tehnyt kotiläksynsä, mutta kun tekninen näppäryys ei pelkästään riitä. Biiseissä, olivat ne sitten muusikon itsensä tai jonkun muun tekemiä ja bändin soundissa pitäisi olla jotakin, mikä välittyy kuulijallekin positiivisena kuuntelukokemuksena. Tässä ei ollut. Ja nythän on kysymyksessä henkilökohtainen kuuntelukokemus ja subjektiivinen mielipide.

Kuuntelin avoimin mielin näytteen niin kuin aina teen ja totesin, että älytöntä huttua on. Enkä minä ketään tuomitse. Tehköön ihmiset sellaista musaa, kun haluavat. Kiva, jos joku tykkää ja ostaa levyjä. Ei kaikkien tarvitse pitää kaikesta, vai kuinka?

Kun joku laittaa hehkutuksen kera musanäytteen tänne niin kenellä tahansa on lupa lausua (kriittinenkin) mielipiteensä. Vai meinaatko, että konsensus (olla samaa mieltä kaikesta) olisi hieno juttu?

On se hurjaa menoa. Koeta, Passe, pysyä kyydissä...

No siinä nyt oli ehkä ripaus ironiaakin mukana, jossei ihan provoakin... Mutta onhan se samalla aina hyväksi itse kunkin kyseenalaistaa omia uskomuksiaan ja mielipiteitään.
"Good is in the details..."
inoj
25.09.2006 09:17:57
paljon kyllä vetelee samalla tyylillä joka kappaleessa, eli aika tapoihin kangertunu äijä.
Sonormies
25.09.2006 16:15:07
No siinä nyt oli ehkä ripaus ironiaakin mukana, jossei ihan provoakin... Mutta onhan se samalla aina hyväksi itse kunkin kyseenalaistaa omia uskomuksiaan ja mielipiteitään.

Oli pikku provo, joo. Pistetään riita poikki ja pax väliin. Kyseenalaistaminen on aina hyvä juttu. Niin omien kuin muidenkin kohdalla. No hard feelings.
"Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula
passe
25.09.2006 19:57:52
Oli pikku provo, joo. Pistetään riita poikki ja pax väliin. Kyseenalaistaminen on aina hyvä juttu. Niin omien kuin muidenkin kohdalla. No hard feelings.

Roger that!
"Good is in the details..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)