Aihe: PA-vuokraus, Nummela?
1
Perza
21.07.2006 01:36:56
Pitäs todennäköisesti saada pikku PA tulevalle Nummelan keikalle ja alustavasti pitäs sitä päästä jo varailee, mutta ko tietäs, että mistä?

Netistä tietty löytyy tuhat ja yks firmaa pääkaupunkiseudulta, mutta pirustako noista tietää. Eikä jaksa kaikkia soitella läpi.

Eli onko kellään kokemuksia Nummelan lähialueen PA-vukraus palveluistaa??

Firmoja, taksoja jne.

Kiitos!!
Turhaa
jurpontor
21.07.2006 02:46:41
Mä olen Sounds Goodilta vuokraillut settejä, niillä on aika monenkokoista eri tarpeisiin. Jos tarttet yhteystietoja ni paa yksityisviestiä.
Blodapelsin
23.07.2006 02:27:31 (muokattu 24.07.2006 15:18:47)
Nummelasta löytyypi St.Paul Sound... Kaivan yhteystiedot huomenna esiin... Lähetän pikaviestin

e. Ai shait!!! Mokoma firma onkin kesälomalla 6.7.-6.8. :S

ja uus edit. Mitä!!! Enhän minä tiiä milloin teijän keikka on.. Juu yhteystiedot tulee
Musakaupassa soittaminen on vähän niinku keikka.
PA-laitteet
15.10.2007 18:43:32
Vihti ja lähikunnat löytyy seuraavaa...

PA-vuokraus, äänentoistolaitteita, jne..

www.elisanet.fi/tmisoundix
Rokker
19.10.2007 21:00:54
Laitetaanpas vielä tuokin -> http://www.neljaysi.com/

Rokk Oon !
Rokk Oon !
LHU
19.10.2007 22:16:29
Laitetaanpas vielä tuokin -> http://www.neljaysi.com/

Rokk Oon !

Tosi rokk, kaksi ensimmäistä sanaa ja metsään meni, siis tuolla saitilla. Monen puolista, jep jep. Vakuuttavaa.
Liimatainen: "Sanotaanko näin että kyllähän 20% voi yhtä-äkkiä tuntua paljolta mutta haluan muistuttaa että meidän tallissa on henkilöitä jotka korreloi kenttää että kosketuspinta säilyy".
Rokker
19.10.2007 23:39:43
Monen_puolista, ei siis pelkästään monipuolista. Tarkoituksellista. See the point?

Rokk Oon !
Rokk Oon !
Pieni rumpalipoika
20.10.2007 02:57:56

Tosi rokk, kaksi ensimmäistä sanaa ja metsään meni, siis tuolla saitilla. Monen puolista, jep jep. Vakuuttavaa.

Noh. Tääkin äänipuolen starbu pelaa kansakoulupohjalta ni mitä voi vaatia? Harmi, ettet ehtiny tonne kamalistaukseen asti. Oisit voinu oikein hermostua. Kerros oikein muuten, et millä vehkeillä sä esim. alotit? Ja sit vielä se, et millä vehkeil sä teet nykyään duunis?

Täs on kaikille meille hyvä esimerkki hyvästä ja ammattimaisesta äänijäbästä, joka on täysin irtaantunut tehtävästään ja samaistunut työnantajiinsa, lahjakkaisiin tähtiin.

Se vaan helposti humaltaa se tähteys, vaikka oliskin vaan duunissa.
Rummut nurin ja nussimaan!
LHU
20.10.2007 09:55:39
Rokker:Monen_puolista, ei siis pelkästään monipuolista. Tarkoituksellista. See the point?

Ainoa pointti minkä näen tuossa on siansaksa, kaksi sanaa jotka eivät tuossa muodossa käytettyinä tarkoita yhtään mitään.

Harmi, ettet ehtiny tonne kamalistaukseen asti. Oisit voinu oikein hermostua.

Kyllä mä näin sen listauksen, miksi mun siitä pitäisi hermostua? Ei se kuulu mulle millään tavalla millä kukakin harrastaa. Vanhan työnantajan lanseeraamaa sanontaa lainatakseni: EVVK!

Täs on kaikille meille hyvä esimerkki hyvästä ja ammattimaisesta äänijäbästä, joka on täysin irtaantunut tehtävästään ja samaistunut työnantajiinsa, lahjakkaisiin tähtiin.

Kenestä sä puhut? Jos tarkoitat minua niin kannattaisi ensin tutustua ennenkuin alkaa esittämään kommentteja. Samaistumisesta voidaan olla montaa mieltä mutta ehkäpä pointti on siinä tehdäänkö töitä ammattimaisesti vai ei? Ja tarkennukseksi nyt vielä, ennenkuin se jonninjoutava piipitys alkaa, minähän en ole arvostellut tämän vihtiläisen yrityksen laitteita enkä toimintatapoja, olen vain kertonut sen ensivaikutelman minkä nettisivuiltaan sain.
Liimatainen: "Sanotaanko näin että kyllähän 20% voi yhtä-äkkiä tuntua paljolta mutta haluan muistuttaa että meidän tallissa on henkilöitä jotka korreloi kenttää että kosketuspinta säilyy".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)