Jarzki 23.09.2006 18:33:32 | |
---|
Kattelin haulla mutta en oikein kattavaa vastausta löytänyt. Eli onkos tuota joku kokeillut / hommannut? Hinta ei paha ole ja kovasti kutkuttaisi tuollainen lisätä arsenaaliin. Eli minkälaista saundia irtoaa jne. onko tuosta mihinkään vai onko enemmän vain koriste? -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
slowfinger 23.09.2006 18:52:17 | |
---|
Yhdellä tutullani on tuollainen ja ihan toimiva laite tuo on. Kitara on todella kevyt ja runko on tavanomaista strato runkoa ohuempi ja pienempi. Puut vaikuttivat suht hyviltä tuon hinta luokan kitaraksi. Mikit ja talla on ihan kohtuullista laatua. Mikki on mielestäni todella huono. Tutun kitaraan olisi tarkoituksena vaihtaa tallamikki ja siihen sitten mikin puolitus nostopotikalla. Mutta ihan toimiva paketti tuota mikkiä lukuun ottamatta mielestäni, tosin kovin hyviä cleaneja ei tuosta irtoa kun ei kaula mikkiä ole lainkaan. clapton wanted to sound like a black man...and hendrix wanted sound like he came from another dimension.
Tuo köyhää muusikkoa. Lahjoita rahaa. Tili numero on: 535854-240475 |
Kimmo72 23.09.2006 19:14:02 | |
---|
Mäkin haluaisin semmosen. Se on aika ihku :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Les Fender 23.09.2006 19:20:05 | |
---|
Mutta soveltuuko tuo muuhun kuin TrashDeathBlackHeavySpeed Metaliin? "Living is easy with eyes closed!" |
Pnctocn 23.09.2006 19:34:09 | |
---|
Mutta soveltuuko tuo muuhun kuin TrashDeathBlackHeavySpeed Metaliin? jos laittaa emg hz ja anarkistitarran. "kun on isot pussit, on kiva pussailla" |
Räbbänä 23.09.2006 19:39:29 | |
---|
Tommosen mustan vois ostaa, koska olen miettinyt halpaa stratoa vaahtera otelaudalla ja pelkällä humpparilla. Joku iso tarra vaan tuohon päälle ja vaikka X2N tallaan ja rok rok! "Hattu pois päästä!" |
Ze Kink 23.09.2006 19:53:02 | |
---|
Tommosen mustan vois ostaa, koska olen miettinyt halpaa stratoa vaahtera otelaudalla ja pelkällä humpparilla. Joku iso tarra vaan tuohon päälle ja vaikka X2N tallaan ja rok rok! Ei ei ei ei ei, se pinkki on 16x hienompi. Piste. Ja kyllä tuo hyvä kitara on. KÄYTÄ USAN KONTSUA UN USA USAN KONTSU O SEMMONEN AITO KONTSU VEÄTSE VAA SIIHE PINTAA, YO, |
HeBeHu 23.09.2006 20:29:33 | |
---|
Ei ei ei ei ei, se pinkki on 16x hienompi. Piste. Ja kyllä tuo hyvä kitara on. Tuommoisen voisi kyllä ostaa ihan vain melkein pelkästään sisustuselementiksi seinälle roikkumaan. Sääli vain, että lavassa lukee Squier eikä Fender...kamapoliisit alkaa valittamaan. |
Joees 23.09.2006 20:37:03 | |
---|
Tuommoisen voisi kyllä ostaa ihan vain melkein pelkästään sisustuselementiksi seinälle roikkumaan. Sääli vain, että lavassa lukee Squier eikä Fender...kamapoliisit alkaa valittamaan. Mitä helvetin väliä sillä on jos joku alkaa valittamaan ;-) Mä voisin soittaa pelkillä Squiereilla ja muilla vastaavilla vaan ihan siitä ilosta että tiedän sen häiritsevän joitakin. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Tietysti Pauligin 23.09.2006 20:45:22 | |
---|
Mitä helvetin väliä sillä on jos joku alkaa valittamaan ;-) Mä voisin soittaa pelkillä Squiereilla ja muilla vastaavilla vaan ihan siitä ilosta että tiedän sen häiritsevän joitakin. Vielä enemmän se häiritsee jos soitat niillä hyvin, hyvällä tatsilla ja soundilla. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Joees 24.09.2006 12:23:46 | |
---|
Vielä enemmän se häiritsee jos soitat niillä hyvin, hyvällä tatsilla ja soundilla. Kyllä niillä voi soittaa hyvin, hyvällä tatsilla ja soundilla. En tiiä kykenenkö itse siihen millään välineillä mut eihän se taas oo este ;-) Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
rosberg 24.09.2006 12:24:00 | |
---|
loistava keppi, stadin fasullahan niitä on. mulla on sarjan beisi himassa ja diggailen kovaa! hommaan kyllä keihäänkin. joutuu vaan vaihtamaan dimebuckerin tallaan / vastaavan. kaula on yhtä hyvä tatsiltaan (pinnoite) kuin charvelin uudessa EVH-seipäässä. nice ja nopea värkki. elämä voittaa! |
tuluppa 24.09.2006 14:05:59 | |
---|
Se pinkki uiijjui. Tuntu mainiolta tassussa kieltämättä ku fasulla testailin |
saastara 24.09.2006 14:10:31 (muokattu 24.09.2006 14:12:26) | |
---|
Kelpo kepukka.. Hämmentävän hyvä oikeastaan. Kaipa tuommoinen joku päivä vielä käteen jää.. Evo2 voisi puolituksilla tuohon tallaan mäiskäistä niin johan olisi bueno. E: Tai sitten EMG:n Sa:n.. Jumaleishön kun GASittaa taas. Täytyy hankkia toinen duuni vanhan rinnalle. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
tarzan 24.09.2006 14:44:32 | |
---|
aika jännä, että täällä ollaan ihan tosissaan tuon kitaran suhteen. siis positiivisessa mielessä. luulisi että tuolle sanottaisiin suoraan ei, tai oltaisiin v****maisia kun se on pinkki ja tuomittaisiin laatu samantien. tekisi kovasti mieli testata tuota, mutta eipä ole täälläpäin Suomea näkynyt. Helvetin hyvä paimen |
joukov 24.09.2006 17:28:00 (muokattu 24.09.2006 17:28:25) | |
---|
Mä otan ton kitaran vitsinä kun sen näkee kaupassa mutta jos joku noita ostaa niin menee liian pitkälle ja silloin on liikaa rahaa tilillä. Ehkä noi saa muutaman pikkutytön kiinnostumaan kitaransoitosta. : ) "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
fox 24.09.2006 17:34:08 | |
---|
Kelpo kepukka.. Hämmentävän hyvä oikeastaan. Kaipa tuommoinen joku päivä vielä käteen jää.. Evo2 voisi puolituksilla tuohon tallaan mäiskäistä niin johan olisi bueno. E: Tai sitten EMG:n Sa:n.. Jumaleishön kun GASittaa taas. Täytyy hankkia toinen duuni vanhan rinnalle. Ittehän jo jokin aika sitten suunnittelin pinkkiä tai punasta X2N- DiMatsioo tuollaseen asentaa, tri-sound kytkimellä vieläpä. Saattais olla hupaisahko peli kyllä sellainen. |
slowfinger 24.09.2006 17:52:06 | |
---|
Mä otan ton kitaran vitsinä kun sen näkee kaupassa mutta jos joku noita ostaa niin menee liian pitkälle ja silloin on liikaa rahaa tilillä. Ehkä noi saa muutaman pikkutytön kiinnostumaan kitaransoitosta. : ) Kitara on itseasiassa todella hyvän tuntuinen hintaisekseen. Eroaa siinä mielessä mielestäni noista tavanomaisista rahastus soittimista. clapton wanted to sound like a black man...and hendrix wanted sound like he came from another dimension.
Tuo köyhää muusikkoa. Lahjoita rahaa. Tili numero on: 535854-240475 |
Mä otan ton kitaran vitsinä kun sen näkee kaupassa mutta jos joku noita ostaa niin menee liian pitkälle ja silloin on liikaa rahaa tilillä. Ehkä noi saa muutaman pikkutytön kiinnostumaan kitaransoitosta. : ) Pääpointtihan oli siis se, että tuo on hintaisekseen hiton oiva strato.. Yksi parhaista mitä olen tuossa hintaluokassa soitellut. Ulkonäkö on vain oiva boonus. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Jarzki 25.09.2006 10:20:00 | |
---|
Eli taidan laittaa hankintaan...aina siitä eroon pääsee jos tarvii. Tarkoitus olisi tulevalla keikalla veivata Hard Rock Hallelujah tuolla :) -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |