Heheh. Yhtä lailla sitä on meikeillä ja photoshopilla väännetty. Eli se juuri kyseessä on. Hohhoijaa... :) |
Ischtar 30.12.2006 16:43:49 (muokattu 30.12.2006 16:45:09) | |
---|
Tietysti niitä on. No m ätiän ainaki sen että suurin osa naisista tykkää lyhythiuksisista äijistä. Ainakin meijän koulus oon ainoo jolla on nahkatakki, ja musta pitkä letti (ja kaikki muut hevi-kamppeet), niin kaikki aina valittaa et leikkaa se lettis nyt jo prkl!!! Ja minä ainakin pidän pitkälettisistä miehistä. Kaikki vaan tuntuvat leikkaavan pois. |
Eos 03.01.2007 14:56:36 (muokattu 03.01.2007 14:57:34) | |
---|
"Hevari"... Sitä vaan ihmettelin notta mitähän tässä tarkotetaan? E: anteeksi jos tästä on jo ollut puhetta Destroyer Of Worlds |
Booombox 03.01.2007 16:24:59 | |
---|
hevari muijat on just :P |
south_of_heaven 03.01.2007 23:43:23 | |
---|
hevari muijat on just :P Riippuu vähän. Loppujen lopuksi ei varmaan suurempi prosentuaalinen osuus kuin esim. "normaaleista" muijista. mulla ei kyllä ole yhtään mitään. |
Shemhamforash 07.01.2007 21:04:19 | |
---|
Sehän se unohtui sanoa, että itsekin olen. No joo, asiaan. Hyvännäköisiä metallisteja ainakin on pilvin pimein. Onhan se upean näköistä, jos miehellä pitkä, paksu, tuuhea ja kiiltävä tukka, jykevät leukaperät, tuuheiden mutta siistien kulmien alta katsovat vakavat silmät, joissa kuitenkin vilkkuu huumori... Tähän vielä sopusuhtainen vartalo, ketjuja ja nahkatakki, niin tämä tyttö on myyty... Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
Brother Michael 07.01.2007 21:42:44 | |
---|
Sehän se unohtui sanoa, että itsekin olen. No joo, asiaan. Hyvännäköisiä metallisteja ainakin on pilvin pimein. Onhan se upean näköistä, jos miehellä pitkä, paksu, tuuhea ja kiiltävä tukka, jykevät leukaperät, tuuheiden mutta siistien kulmien alta katsovat vakavat silmät, joissa kuitenkin vilkkuu huumori... Tähän vielä sopusuhtainen vartalo, ketjuja ja nahkatakki, niin tämä tyttö on myyty... Ville Laihiala, anyone ? One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
Kirk_Hammett 08.01.2007 17:03:18 | |
---|
no, mä oon hevari ja ruma kun ladon seinä, joten taidan sopia kuvaan hyvin :) You know it's sad but true... |
Shemhamforash 08.01.2007 19:23:23 | |
---|
Ville Laihiala, anyone ? Ei. Ei Ville. Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
Burn 08.01.2007 21:51:23 | |
---|
Tyttöystävä seurustelee yhden todella komean ja hyvännäköisen hevarin kanssa. Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans. |
Peuranpuolikas 09.01.2007 18:56:54 | |
---|
Angela Gossow, Arch Enemy...mm...Mehukas! Peura Is BACK!!! |
Kirk_Hammett 14.01.2007 18:16:50 | |
---|
Tyttöystävä seurustelee yhden todella komean ja hyvännäköisen hevarin kanssa. taitaa tyttöystäväsi sitten pettää sinua toisen kanssa... You know it's sad but true... |
migreeni 15.01.2007 02:07:33 | |
---|
Eihän kaikki hevarit pukeudu vaan mustaan ja oo silleen "öriöri" koko ajan, menee silloin tällöin vähän toi hevarin käsite miten sattuu. Itseäni pidän hevarina, vaikka en mitenkään ihmeellisen köh* "GOOTTI* yms. angstaava pimeyden ruhtinas ole :) Omaa ulkonäköäni en sen enempää lähde arvostelemaan, kattokaa vaikka jäsenkuvauksesta. Hevii methaal ,,/ |
Diego 15.01.2007 03:07:55 | |
---|
Jos oikein kunnon seksihirviöistä puhutaan, niin NICKO MCBRAIN! Ota Mobilatia jos närästää |
flamberge 21.01.2007 00:32:13 | |
---|
Onhan niitä ollut... ehkä 80-luvulla viimeksi. Saisitte kaikki nykyajan hevimiehetkin kasvattaa kunnon pitkän, tuuhean pehkon, leikata itsellenne otsatukan ja pukeutua pillifarkkuihin. Nätti naama auttaa myös. |
brn2sk8 21.01.2007 15:31:36 | |
---|
Määritelkää minulle hevari, ystävät rakkaat Ei kiitos, ei enää viinaa minulle... |
Henko 21.01.2007 18:46:24 | |
---|
Kun minä olin nuori, hevareilla oli vaaleensiniset farkut ja farkkutakki, minkä selässä oli iso AC/DC:n Razors Edge-merkki. Valkoset tarralenkkarit oli paljon hevimmät, kun nuo nykyajan New Rock-hirvitykset. Itseäni pidän hevarina, vaikka en mitenkään ihmeellisen köh* "GOOTTI* yms. Eihän gootilla ja hevarilla mitään yhteistä olekaan. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Pilponaketsu 24.01.2007 16:26:14 | |
---|
No m ätiän ainaki sen että suurin osa naisista tykkää lyhythiuksisista äijistä. Ainakin meijän koulus oon ainoo jolla on nahkatakki, ja musta pitkä letti (ja kaikki muut hevi-kamppeet), niin kaikki aina valittaa et leikkaa se lettis nyt jo prkl!!! Mutta enhän mie nyt viä leikkaa,,,, Viimeistään sit ku armeija tulee vastaan..... Pitkä letti tekee miehen. (!) |
fucktard 04.02.2007 15:13:15 | |
---|
Kyllä Sebastian Bach ja Chris Barnes CC-aikoinaan saavat minut tuntemaan homoeroottisia haluja. |
Iscariah 04.02.2007 17:43:56 | |
---|
Määritelkää minulle hevari, ystävät rakkaat tästäkin tulee jokaikinen kerta jotain sanomista... hevari on muuten aika helvetin tyhmä sana |