Aihe: November rainiin nuotteja?
1
AngusYoung
23.09.2006 12:03:55
Löytyiskö mistään päin intternettiä Guns n' Rosesin November Rainiin nuotteja.
Oon itse kyllä löytänyt mutta kun ne olis pitäny ladata, ja kun meillä on toi virus-turva vähän niinku p*rseestä.
U.Honey
23.09.2006 18:35:00
Löytyiskö mistään päin intternettiä Guns n' Rosesin November Rainiin nuotteja.
Oon itse kyllä löytänyt mutta kun ne olis pitäny ladata, ja kun meillä on toi virus-turva vähän niinku p*rseestä.

Haluat siis löytää internetistä nuotteja joita voi käyttää ilman että niitä tarvitsee ladata koneelle?
My name is Baron, U.Honey Baron.
kede
24.09.2006 13:27:19
Menee tämäkin ohi, mutta Axl Rosella oli muistaakseni flyygeli viritetty puoli sävelaskelta alemmaksi. November Rain kun taitaa virallisesti mennä H-duurista, mutta Axl vetelee sitä valkoisilla koskettimilla, eli soittelee C:stä. Tämähän pätee myös muihin soittajiin, joilla on kitarat ½ sävelaskelta alempana.
OsQu
24.09.2006 19:33:44
Helppo se on synasta transponoida puoli sävelaskelta, mutta kovat jätkät näköjään virittää flyygeliä puoli sävelaskelta alemmas. ;)
Mitä vähemmän säröä, sitä parempi soittaja..
Fuzzy Boner
24.09.2006 19:54:08
Menee tämäkin ohi, mutta Axl Rosella oli muistaakseni flyygeli viritetty puoli sävelaskelta alemmaksi. November Rain kun taitaa virallisesti mennä H-duurista, mutta Axl vetelee sitä valkoisilla koskettimilla, eli soittelee C:stä. Tämähän pätee myös muihin soittajiin, joilla on kitarat ½ sävelaskelta alempana.

Vai olisko vaan masteria tiputettu puolikas ennen lauluja? Helpompaa...
Midge T
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)