J.Hollström 22.09.2006 22:20:36 | |
---|
Jessss! Kunkku-Albert tyyli käy mihin vaan ja loistavasti. :) Näin juuri. Kimuranttiin taustaankin voi soittaa yksinkertaisesti ja toimivasti, jos osaa. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
J.Hollström 22.09.2006 22:24:50 | |
---|
Tausta on selvästi osoittautunut hyväksi, koska moni on jaksanut pinnistellä siihen jotain järkevää(kin). Suoraan sanottuna, jos itse olisin biisintekijä tai tuottaja, tämmöstä ei ikinä laitettaisi soolon taustalle. Kaikki kunnia taustantekijälle, mutta musa on musaa, ja se että se on hankalaa, ei nosta sen arvoa yhtään. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Ambitus 22.09.2006 22:33:25 | |
---|
Suoraan sanottuna, jos itse olisin biisintekijä tai tuottaja, tämmöstä ei ikinä laitettaisi soolon taustalle. Kaikki kunnia taustantekijälle, mutta musa on musaa, ja se että se on hankalaa, ei nosta sen arvoa yhtään. No onneksi et ole. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
BigPapa 22.09.2006 22:34:43 | |
---|
Viittisitkös Ambitus siirtää noi mun ja Jukin uudet vedot tonne aloitukseen? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ambitus 22.09.2006 22:35:16 | |
---|
Viittisitkös Ambitus siirtää noi mun ja Jukin uudet vedot tonne aloitukseen? Ne on siirretty juuri minuutti sitten. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
BigPapa 22.09.2006 22:37:42 | |
---|
Ne on siirretty juuri minuutti sitten. Kiitokset. Tämähän on varsin mielenkiitoinen skaba. Erilaisuus on rikkautta. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ambitus 22.09.2006 22:38:19 | |
---|
Kiitokset. Tämähän on varsin mielenkiitoinen skaba. Erilaisuus on rikkautta. Suuria tunteita!!! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
BigPapa 22.09.2006 22:39:52 | |
---|
Suuria tunteita!!! Elämä on!!! Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
J.Hollström 22.09.2006 23:00:25 | |
---|
No onneksi et ole. Näin on. Siksi olenkin pelkkä amatööri ja pitkäleimabasisti. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Kinnunen 23.09.2006 01:37:09 (muokattu 23.09.2006 02:15:13) | |
---|
Minä kiitän kovasti kommenteista. Tosiasia on se että oon suorittanu tolppa ykkösen 1/5 arvosanalla ja tiedän mikä on molli/duuri, mutta sen soveltaminen ja käyttö ei onnistu, niinku ambituksella. kitaraa on tullu rääkättyä se 11 vuotta. ::: Downstone :: www.downstone.net |
Ambitus 23.09.2006 03:11:05 | |
---|
Minä kiitän kovasti kommenteista. Tosiasia on se että oon suorittanu tolppa ykkösen 1/5 arvosanalla ja tiedän mikä on molli/duuri, mutta sen soveltaminen ja käyttö ei onnistu, niinku ambituksella. kitaraa on tullu rääkättyä se 11 vuotta. Jos toi on totta niin vitun hyvin vedät pelkällä korvalla! Sulla on törkeen hyvä soundi ja tosi hyvin lähtökohdat. Jaksa painaa! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Ambitus 23.09.2006 03:35:52 (muokattu 23.09.2006 03:38:10) | |
---|
Näin on. Siksi olenkin pelkkä amatööri ja pitkäleimabasisti. Niin taidat olla ainakin puheittesi perusteella. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
J.Hollström 23.09.2006 09:42:23 | |
---|
Niin taidat olla ainakin puheittesi perusteella. En vaan puheiden vaan ihan oikeasti, joten kommetit on luonnollisesti samaa tasoa. Olen pahoillani jos olen jotenkin loukannut taustantekijän herkkää mieltä. Tausta oli hyvä, haastava jne. Jos minun mielestä se ei kelpaisi oman musiikkimaun mukaan soolontaustaksi, niin ei ole keltään pois (rekisteröity m.net lausunto). Tästä taitaa kehkeytyä samanlainen vääntö kuin joskus kun Jucciz teki taustan pelkällä kitaralla. Siihen oli tosin helpompi soittaa... http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =38&t=118089&o=0&co=720 "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
BigPapa 23.09.2006 11:12:41 (muokattu 23.09.2006 11:53:34) | |
---|
En vaan puheiden vaan ihan oikeasti, joten kommetit on luonnollisesti samaa tasoa. Olen pahoillani jos olen jotenkin loukannut taustantekijän herkkää mieltä. Tausta oli hyvä, haastava jne. Jos minun mielestä se ei kelpaisi oman musiikkimaun mukaan soolontaustaksi, niin ei ole keltään pois (rekisteröity m.net lausunto). Tästä taitaa kehkeytyä samanlainen vääntö kuin joskus kun Jucciz teki taustan pelkällä kitaralla. Siihen oli tosin helpompi soittaa... http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =38&t=118089&o=0&co=720 Vrt. tämä: jos siellä konebasso ja -rummut sählää tohonmalliin niin ei siihen paljoo tarvii kitaralla tavaraa heittää ja tää on sitten vaan mun mielipide. Eli aika samoilla linjoilla olen Jukin kanssa.Levyn tuottoakin olen harrastanut vaihdemies -ammattini ohella. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Krice 23.09.2006 11:21:43 | |
---|
En osaa yhtään teoriaa, mutta loppujen lopuksi sain soitettua jotain tähänkin taustaan. Ensin analysoin, että alkupätkään voi soittaa perusskaalaa (en tiedä sen nimeä) ja sen jälkeen tulevaan osaan vain seurata bassoa. Sitten koko homma menee toisen kerran yhden sävelaskeleen korkeampaa. Pahus vaan kun en oikein pysynyt tahdissa mukana ihan täysillä.. harjoittelun jälkeen käsi oli jo aika jumissa. http://koti.mbnet.fi/paulkp/guitar/mp3/Krice_soolo54.mp3 |
pes 23.09.2006 11:49:47 (muokattu 24.09.2006 15:00:08) | |
---|
|
velsa 23.09.2006 13:21:49 | |
---|
Eiks tänne vois järkätä ihan streittii vittuilu skabaa ja jättää toi skeba osasto kokonaan veks........pääsis nopeemmin itse asiaan........ Kauas on pitkä matka........ |
J.Hollström 23.09.2006 14:03:05 | |
---|
Eiks tänne vois järkätä ihan streittii vittuilu skabaa ja jättää toi skeba osasto kokonaan veks........pääsis nopeemmin itse asiaan........ Kaippa semmostakin on joskus yritetty. Mut kun heti paukkuu jäähyä jos alkaa liikaa avautumaan. Toki monesti on tehnyt mieli laukoa päin naamaa ja haistattaa vitut aika usealle. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Krice 23.09.2006 14:08:53 | |
---|
Toki monesti on tehnyt mieli laukoa päin naamaa ja haistattaa vitut aika usealle. Minkähän vuoksi, siis. |
On kyllä nyt niin ässä tausta että on varmaan pakko yrittää raapia kasaan jotakin, jos vaan kerkeää. Kauniisti soi blues. |