sirdickyj 23.09.2006 13:18:04 | |
---|
Jos Mika olisi sammunut ja Sorella olisi yrittänyt touhuta niin oliskohan tullut tälläinen haloo? Ei olis. Eihän mistään ämmien tekemisistä tuu. Kattokaas vaan, kuinka esim. ämmät käyttäytyy, kun juhlissa on miesstrippaaja. On ihan normaalia että sitä kosketellaan ja kouritaan, mutta kun naisstrippari on paikalla, niin pataan tulee, jos joku koskee siihen. Naiset ylipäänsäkin saa tehdä kaikennäköstä ylimäärästä, huudella äijien persistä jne. (mulle huuteli eilen jotkut keski-ikäset ämmät että "tuu ottaa meidän kans drinksuu ku sul on niin ihana tukka") ja se on yleisemmin moraalisesti hyväksyttävää. No, naiset on muutenkin tasa-arvoa vaatimassa aina, miesten ei tarvi. Useimmille naisille se tasa-arvo on sitä, että pitää saada olla virallisesti tyhmempi ku miehet. Pataan! |
NHR 23.09.2006 13:27:21 (muokattu 23.09.2006 13:30:28) | |
---|
Kyllähän sitä yks jos toinenkin on kännissä vähän typeryyksiä tehnyt, mutta eiköhän se Mika tässä ollu se joka meni liian pitkälle, ei Sorella. Totta. Mut oishan se Rosella voinu vaikka lähtee johonkin muuallekin siitä nukkumaan, jos ois ihan täysissä järjissään ollu. Mut kännissähän ne tietysti oli ku apinat, molemmat. Eikä toi "Sitä saa mitä tilaa" suinkaan tarkottanu, että "Oikein sille lumpulle!" Vähän sama juttu ku että turpaansaamisen riski kasvaa huomattavasti, jos tarkotuksella vittuilee ihmisille. Eikä turpaanlyöntikään silti oo oikein. Mut ei kannata ehdoin tahdoin haastaa riitaakaan, eikä hakeutua tilanteisiin, joissa vois turpiinsa saada. Niinku. Useimmille naisille se tasa-arvo on sitä, että pitää saada olla virallisesti tyhmempi ku miehet. Jos ne haluu vaan olla vähän tasa-arvosempia ku miehet. ;) Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
sirdickyj 23.09.2006 14:00:17 | |
---|
Totta. Mut oishan se Rosella voinu vaikka lähtee johonkin muuallekin siitä nukkumaan, jos ois ihan täysissä järjissään ollu. Mut kännissähän ne tietysti oli ku apinat, molemmat. Eikä toi "Sitä saa mitä tilaa" suinkaan tarkottanu, että "Oikein sille lumpulle!" Vähän sama juttu ku että turpaansaamisen riski kasvaa huomattavasti, jos tarkotuksella vittuilee ihmisille. Eikä turpaanlyöntikään silti oo oikein. Mut ei kannata ehdoin tahdoin haastaa riitaakaan, eikä hakeutua tilanteisiin, joissa vois turpiinsa saada. Niinku. Pelkistetyimmillään vaarojen välttäminen on sitä, ettei hakeudu ehdoin tahdoin ja omasta valinnastaan paikkoihin, joissa on vaistojensa varassa eläviä eläviä olentoja, jotka voivat tämän vaistojen varssa toimimisen johdosta toimia toisesta välittämättä omaa etuaan tavoitellen. Nälkäinen leijona syö nälkäänsä, ei kannata mennä lähelle. Big Brotherin ääliö koittaa päästä pumkille, ei kannata ängetä kännissä samaan sänkyyn pikkuhousuissa suudeltuaan ensin sen kanssa useaan otteeseen. Se on niin yksinkertaista. Moraalisesti molemmat tapaukset ovat sellaisia, että niissä toimitaan täyttä ymmärrystä vailla. Pataan! |
Anonyymi muusikko 23.09.2006 14:09:13 (muokattu 23.09.2006 14:10:53) | |
---|
ei kannata ängetä kännissä samaan sänkyyn pikkuhousuissa suudeltuaan ensin sen kanssa useaan otteeseen. Sillä oli kyllä farkut jalassa, ihan vaan sivuhuomautuksena. Mutta eihän se paljon asiaa muuta Voimmie lähtee |
Axis86 23.09.2006 14:21:03 | |
---|
Mun mielestä raiskaus terminä on kokenut aika saatanan suuren inflaation. Toi tilanne oli just sellanen, että molemmat meni sänkyyn sormettaa ja nuolee. Raiskaus on mun mielestä väkivaltainen nussinta eikä tollanen, että kummatkin menee yhteisymmärryksessä sänkyyn. Hämärää! Ensin eukko haluaa, mutta sitten seuraavana päivänä voi sanoa, ettei olekaan halunnut. Voi, kun naiset ovat niin heikkoja tuuliviirejä, etteivät itse kykene hallitsemaan itseään erinäisten kemiallisten aineiden vaikutuksen alaisena. Nyt Mika(joka btw on ihan vitun lapsellinen ja hämärä tapaus) on syyllinen raiskaukseen. Millä logiikalla? Mahtaa olla Soneralla selittämistä pikkukullannupuille ja työnantajalle... Mira on muuten ihan tosisääli eukko. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Sinap 23.09.2006 15:14:57 | |
---|
kullihan se tollakin pimulla oli haaveena, sattu vaan sammumaan ensin. Kyllä nainen ottaa kullin käteen ja etenee aika nopeasti jos sitä haluaa. Eiköhän opettajaraukka halunnut vaan olla pikkutuhma söpön nuoremman kaverin kanssa. "Siinähän se tuubi onkin." |
Isodee 23.09.2006 15:18:20 | |
---|
Se nainen ei ollut hereillä. Se on täysin sivuseikka miksi se oli samassa sängyssä. Ihmisen fyysinen koskemattomuus on ihan ehdoton asia jos ihminen ei sitä halua tai ei itse tiedosta. Piste. |
J.Hollström 23.09.2006 16:21:06 | |
---|
Se nainen ei ollut hereillä. Se on täysin sivuseikka miksi se oli samassa sängyssä. Ihmisen fyysinen koskemattomuus on ihan ehdoton asia jos ihminen ei sitä halua tai ei itse tiedosta. Piste. Älä lässytä paskaa, olihan se akka tossa hereillä silloin kun ne lääppi ja kikkaili. Ja onhan se jo luonnonlakien vastaista jos mitään tommosta ei tapahtuisi. Lyödään nyt viriileimmässä lisääntymisiässä olevia nuoria tonne neljän seinän sisään, juotetaan viinaa ja mennään samaan sänkyyn. Koko formaatti on tehty sellaiseksi että jotain tommosta halutaan tapahtuvan. Kameroita joka nurkassa 24h kyyläämässä. Sitten ihmiset moralisio kun jollain alkaa jopo keulimaan kun panettaa niin perkeleesti. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Rattata 23.09.2006 16:32:24 | |
---|
Älä lässytä paskaa, olihan se akka tossa hereillä silloin kun ne lääppi ja kikkaili. Ja onhan se jo luonnonlakien vastaista jos mitään tommosta ei tapahtuisi. Voi jessus mä sanon. Otetaan nyt ensinnäkin huomioon että siellä on kameroita. Kaikki ei välttämättä halua harrasta villiä seksiä kun tietää että suomi katselee. Jotkut vaan osaa lopettaa tarpeeks ajoissa, toiset ei. Ja Sorellasta selvästi huomas ettei se halua mennä pidemmälle, tuskin muuten olis kääntäny selkäänsä. Saatana. M.A.C.H.O. #11 |
Voi jessus mä sanon. Saatana. Voi kauhia paikka. Poika halusi naista joka makasi hänen vierellään. Ennenkuulumatonta, galaksit räjähtää. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Isodee 23.09.2006 16:49:59 | |
---|
Älä lässytä paskaa, olihan se akka tossa hereillä silloin kun ne lääppi ja kikkaili. Ja onhan se jo luonnonlakien vastaista jos mitään tommosta ei tapahtuisi. Lyödään nyt viriileimmässä lisääntymisiässä olevia nuoria tonne neljän seinän sisään, juotetaan viinaa ja mennään samaan sänkyyn. Koko formaatti on tehty sellaiseksi että jotain tommosta halutaan tapahtuvan. Kameroita joka nurkassa 24h kyyläämässä. Sitten ihmiset moralisio kun jollain alkaa jopo keulimaan kun panettaa niin perkeleesti. Sä et nyt tajua sitä olennaista. Se ei ollut hereillä loppuvaiheessa urpo! Totta helvetissä mä tajuan mikä tuolla talossa on pelin henki ja mitä halutaan tapahtuvan. Sun mielestä on siis ok jos joku akka sammuu sun viereen niin vetää siltä housut pois ja duunata sitä...? |
Rattata 23.09.2006 17:20:50 | |
---|
Voi kauhia paikka. Poika halusi naista joka makasi hänen vierellään. Ennenkuulumatonta, galaksit räjähtää. Niin, kyllä mä sen tiedän että jotkut ajattelee kyrvällään, ei mitään uutta. Mä ainakin haluan että nainen on meshishä...paljon kivempaa. M.A.C.H.O. #11 |
sirdickyj 23.09.2006 17:21:55 | |
---|
Sä et nyt tajua sitä olennaista. Se ei ollut hereillä loppuvaiheessa urpo! Totta helvetissä mä tajuan mikä tuolla talossa on pelin henki ja mitä halutaan tapahtuvan. Sun mielestä on siis ok jos joku akka sammuu sun viereen niin vetää siltä housut pois ja duunata sitä...? No eihän se sitä duunannu! Ja tod.näk. veikkaan, et Jukin mielestä ei oli sjees edes mennä tonne taloon, ja tod.näk. ei ajautisi tollaseen tilanteeseen, kun on aikuinen mies. Noi on kaikki niin säälittäviä esityksiä tuolla, että turha kitistä mistään. Ja toi formaatti tosiaan halua tollasta tapahtuvan, ja voi työntää noilla asioilla moralisoinnin perseeseensä. Vittuako sitten näyttävät noita töllössä, kun se töllössä näytettävä juttu on kumminkin editoitu? Jos toi on niin hälyttävää, niin jättäis suosiolla näyttämättä. Vitun idiootit. Pataan! |
DaKiller 23.09.2006 19:42:52 | |
---|
Ja toi formaatti tosiaan halua tollasta tapahtuvan, ja voi työntää noilla asioilla moralisoinnin perseeseensä. Vittuako sitten näyttävät noita töllössä, kun se töllössä näytettävä juttu on kumminkin editoitu? Jos toi on niin hälyttävää, niin jättäis suosiolla näyttämättä. Vitun idiootit. Näin on näpyttimet. Jutulla mässäily on naurettavaa moralisointia. Ottakoot seuraavalle tuotantokaudella 90+ ikäisiä ihmisiä kutomaan sukkia tuonne päivät pitkät, niin ei tarvitse kosiskella paskantärkeitä lööppejä jonninjoutavuuksista. |
J.Hollström 23.09.2006 20:09:35 | |
---|
Sun mielestä on siis ok jos joku akka sammuu sun viereen niin vetää siltä housut pois ja duunata sitä...? No kyllä noi yleensä on aina heränneet jos duunailuasteelle on päästy. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
slowdive 23.09.2006 23:17:53 (muokattu 23.09.2006 23:44:28) | |
---|
--Äh, ei mitään-- "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
MV 24.09.2006 00:45:04 (muokattu 24.09.2006 00:45:19) | |
---|
BB-boardilla juttua Kakista: Pihalla huutaa Sorellalle ihan vauhkona. Mitä siellä nyt tapahtuu? "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Valdemar 24.09.2006 04:09:31 | |
---|
Toivottavasti porukka pistäs siellä hommat yli ihan helevetisti. We had no mother, so we're taking turns in being her |
carlos 24.09.2006 10:44:47 | |
---|
Ottakoot seuraavalle tuotantokaudella 90+ ikäisiä ihmisiä kutomaan sukkia tuonne päivät pitkät, niin ei tarvitse kosiskella paskantärkeitä lööppejä jonninjoutavuuksista. Se oliskin hupaisaa. "Ja tänään keskuudestamme poistui Raija, joten kukaan ei joudu äänestykseen." Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Jenka 24.09.2006 11:36:29 (muokattu 24.09.2006 11:36:56) | |
---|
Se oliskin hupaisaa. "Ja tänään keskuudestamme poistui Raija, joten kukaan ei joudu äänestykseen." Hah, sarjan ainoa jännitys: kestääkö kukaan loppuun asti. Ei mutta ei ole varmaan helppoa Big Brotherilaisilla päästyään tuolta pois. Lööpit elävät vielä aikansa. Itsepähän menivät. |