Aihe: Humppapikkujoulut perjantaina 9.2.2007
1 2 3 4 5 6 7
jykke65
22.09.2006 23:21:21

Mä tuun ainashkih! Stnah!!
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
isojussi
23.09.2006 08:31:30 (muokattu 23.09.2006 10:27:51)
Kuulkaas nyt sitten ressukat työn orjat ja muut näsäviisastelijat:

- Jos mä haluan, mä pystyn opetushommastani sopimaan vapaapäivän, jos kerran sellaisen tarvitsen. No problemo. Viime syksynä olin viikon pois, kun olimme perheen kanssa Italiassa. Pojan sairauden hoito vaatii silloin tällöin töistä pois oloa. Joskus pitää keikan takia olla tunti pois jne.

- Toisekseen mä oon hinnoitellu itseni niin, että pääsen minimitavoimyyntiini viidellä keikalla per kuukausi. Kuinka moni teistä olisi valmis olemaan neljä päivää pois duunista ilman palkkaa humppapikkujoulujen takia? Ei kukaan, mutta mulle vittuilette, että järjestelykysymys jne.

No - ette ole ainoita. Pitäkää tunkkinne stnan prolet.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
vanhami
23.09.2006 09:25:44

Viimeksikin tais olla myös normi yleisöä paikalla, en nyt ihan varmaks muista, mutta tuollainen on tuntuma... Lupsakan henkilökunnan lisäksi, tietty..

Jos en ihan väärin muista, taisi kaupungissa oli keskustan tjsp. puoluekokous, ja silmäätekevät tuli myrkyttämäämme kapakkaan jatkoille.

eli normiyleisö...
Fuzzy Boner
23.09.2006 09:32:44 (muokattu 23.09.2006 09:32:55)
Harmi, en pääse paikalle. Silloin yks veto jossain hyväntekeväisyyskorsetissa. Pitäkee kivvaa!
Midge T
Pula-Aho
23.09.2006 10:29:42
Mikä vitun lottoarvonta tästä nyt tuli?

Ei tässä ole mitään lottoarvontaa. Päivä on tuo ellen minä toisin ilmoita.
Hähä.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
isojussi
23.09.2006 10:41:41
Harmi, en pääse paikalle. Silloin yks veto jossain hyväntekeväisyyskorsetissa. Pitäkee kivvaa!

Niin niin, mutta ei kato nääs näitä meidän hommia lasketa, kun ei ne oo oikeita töitä eikää niissä katoo oo nääs sillee mitään tiätsä niinku vevoitteita niinku esmes jollain oikeella duunarilla.
Fuzzy Boner
23.09.2006 10:43:02 (muokattu 23.09.2006 10:43:24)
Niin niin, mutta ei kato nääs näitä meidän hommia lasketa, kun ei ne oo oikeita töitä eikää niissä katoo oo nääs sillee mitään tiätsä niinku vevoitteita niinku esmes jollain oikeella duunarilla.

No äläs ny. Ei kai ny jengi sitä noin oo tarkoittanut,.

Kaikki hommat o yhtä tärkeitä, oli ne harrastusta tai työtä. Silloin kun jotain luvataan, silloin tehdään.
Midge T
Martso
23.09.2006 11:06:26
MikkoT:lle sen verta hänen aiemmin kirjoittamastaan, että saa itteänsä syyttää, jos ei yhtä keikkaa raski olla pois: meillä on ainaki sitoutuminen bändiin sovittu semmoseksi, että ainoastaan tod.paha FM saa estää keikalle tulon. Mulla on reilun neljän vuoden aikana ollu kaksi: siskon häät ja paniikkikohtaus. Voi olla, että muillaki on tämmöisiä systeemejä. Lisäksi Tuo FB:n sanoma totuus: sovitut hommat tehdään, sillä siisti. Joten älä tupise.
isojussi
23.09.2006 11:07:10
No äläs ny. Ei kai ny jengi sitä noin oo tarkoittanut,...

Ehkä ei, mutta niin vaan yleensä toimitaan. Mä oon varmaan turhankin kälhäkkänä tän asian suhteen, kun tänä vuonna on liian monta kertaa tullut toi juttu vastaan.

...Kaikki hommat o yhtä tärkeitä, oli ne harrastusta tai työtä. Silloin kun jotain luvataan, silloin tehdään.

Noin minäkin ajattelen.

Mutta oli miten oli - mä oon omat valintani tehny ja mun ainakin on niitä kunnioitettava ja mun tärkein velvollisuus on hoitaa hommani perhettäni kohtaan, jonka käytännössä ainoo eläjättä mä oon. Ja ylpee siitä.

Mutta siis toki tiän mitä tarkotat.
Riksteri
23.09.2006 11:48:32
Mutta oli miten oli - mä oon omat valintani tehny ja mun ainakin on niitä kunnioitettava ja mun tärkein velvollisuus on hoitaa hommani perhettäni kohtaan, jonka käytännössä ainoo eläjättä mä oon. Ja ylpee siitä.

Eläjättä? :) Emäntä ja/tai yhteiskuntakin elättää kyllä, ei saa kasata itselleen liikaa velvollisuuksia ...
Tahdin tärkein sävel on sen alussa, ja kaikkien muiden sävelten vaikutus riippuu niiden sijainnista. Asiaa voi havainnollistaa toistamalla ääneen seuraavia tavuja: hum-pa-pa-hum-pa-pa ...
WanhaWetäjä
23.09.2006 13:58:56

Kuulkaas nyt sitten ressukat työn orjat ja muut näsäviisastelijat:

- Jos mä haluan, mä pystyn opetushommastani sopimaan vapaapäivän, jos kerran sellaisen tarvitsen. No problemo. Viime syksynä olin viikon pois, kun olimme perheen kanssa Italiassa. Pojan sairauden hoito vaatii silloin tällöin töistä pois oloa. Joskus pitää keikan takia olla tunti pois jne.

- Toisekseen mä oon hinnoitellu itseni niin, että pääsen minimitavoimyyntiini viidellä keikalla per kuukausi. Kuinka moni teistä olisi valmis olemaan neljä päivää pois duunista ilman palkkaa humppapikkujoulujen takia? Ei kukaan, mutta mulle vittuilette, että järjestelykysymys jne.

No - ette ole ainoita. Pitäkää tunkkinne stnan prolet.

Joo joo....mutta,sä teet (pää?)duuniasi YKSIN,ja eikö tuo opetustyösi ole ns pätkätyötä,eli muistaakseni itse sanoit että syysjaksolla oli perjantaisin vain tunti opetusta?

Ja jos sä saat sen 2500€/brutto viidestä keikasta+nuo opetustyöt,niin ei liene vaikeeta järjestää niin ettei ole keikkaa 9.2?Ellet ole siihen jo jotain sopinut?Ja taatusti jää silti perheelle aikaa?

Sen sijaan ammatikseen ns perinteisempää muusikontyötä tekevillä tuo pe on varsin tod.näk. kiinni?Ja joillekkin se 100-200€ menetettyä liksaa on ihan paljon rahaa.Jos mä soittaisin jossain vakituiseen,ei tulis mieleenkään perua keikkaa joidenkin pippaloiden takia...saati ottaa tuuraaja.
Eri asia on sitten se kuinka monta ammattilaista täällä enää pyörii...laivalla tapasin muutaman m.nettilaisen,mukavia paavoja kaikki!

Mä en soita enää kuin huvikseni,eli harvoin,eikä mun mielestäni ole mittenkään hauskaa tai välttämätöntä soittaa huttua vapaa-ajalla,varsinkaan päihtyneiden kollegojen kaa,sitä on ihan tarpeeks saanut kokea ihan elävässä elämässä,HOHO!
Ostan Casion kun täytän 50v...
paice60
23.09.2006 14:45:11
Tulen jos ei ole keikkaa, jos on keikka en tule. Eikös tuo ole aika selkeää puhetta.
Miks´ mä oon täällä?
baron
23.09.2006 15:06:32

Tulen jos ei ole keikkaa, jos on keikka en tule. Eikös tuo ole aika selkeää puhetta.

Tää on harvinaisen selvää, mä teen just samoin.
Sillä erolla (?) että en viime hetken keikkaa siihen huoli.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
jon lord
23.09.2006 15:53:02
Tapelkaa pojat...saatte tupakkaa.....
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Ukko
23.09.2006 16:03:33

HAHAHAHA. Ei polteta :/
jon lord
23.09.2006 16:20:00 (muokattu 23.09.2006 16:23:42)
Jos yleisö ei kunnioita esiintyjiä niin miksi esiintyjien pitäisi kunnioittaa silloin yleisöä??
Asia on myös toisinpäin. Niin kauan kuin silmille ei syljeskellä eikä vittuilla päin naamaa jos bändillä ei nyt satu olemaan sitä lempikappaletta ohjelmistossa, niin silloin pitää kunnioittaa tapahtumaa tai ainakin käyttäytyä kunnolla.
Jos syyttä suotta aletaan soittamaan turpaa niin ainakin minä silloin annan ihan samalla mitalla takaisin.

Edit; meni prk......väärälle otsikolle. piti olla tuolla ;muusikoiden suhtautuminen yleisöön. No näitä sattuu.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
manjaana
23.09.2006 17:30:34

Voihan perse, älkää nyt saatana tehkö tappelusta tästäkin asiasta, mikä on kaiketi tarkoitettu hauskaksi illanvietoksi kaikille halukkaille...

Ikuna koskaan ei kaikki mukaan pääse, valittiin sitten mikä tahansa aika, itelläkin vaatii taas pienniä järjestelyjä ja etukäteen tehtyjä töitä..
= Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. =
kuunsirppi
23.09.2006 17:35:43
Meidän rumpari lupas kysyä maanantaina Lahdesta jostain hotellista sekä soitto/juhlimispaikkaa ja myös yöpymisien hintaa ym. Tuntee kait sitä johtoporrasta, niin vois saada neuvoteltua suht hyvät hinnat.

Let's see!
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
sonic77
23.09.2006 17:38:18
Jos yleisö ei kunnioita esiintyjiä niin miksi esiintyjien pitäisi kunnioittaa silloin yleisöä??
Asia on myös toisinpäin. Niin kauan kuin silmille ei syljeskellä eikä vittuilla päin naamaa jos bändillä ei nyt satu olemaan sitä lempikappaletta ohjelmistossa, niin silloin pitää kunnioittaa tapahtumaa tai ainakin käyttäytyä kunnolla.
Jos syyttä suotta aletaan soittamaan turpaa niin ainakin minä silloin annan ihan samalla mitalla takaisin.

Edit; meni prk......väärälle otsikolle. piti olla tuolla ;muusikoiden suhtautuminen yleisöön. No näitä sattuu.

Siinäpä se tuli kiteytettynä. Nöyrä saa olla, mutta ketään ei tartte ruveta nöyristelemään
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)