Aihe: Toto
1 2 3 4 5 6 7 8 938 39 40 41 42
Progressor
21.09.2006 14:46:33
Esimerkeiksi mainittakoon lausunnot vaikkapa kokaiinin käytöstä, heti Porcaron kuoleman jälkeen ja nyt.

Mitäs lausuntoja nuo ovat? En ole kuullut.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
sirdickyj
21.09.2006 15:09:31

ainakin sillä paloi käpy kun puhuttiin Porcaron heittäneen veivinsä osaksi kokkelin nuuskimisen seurauksena, ehdottomasti kuulemma oli myrkyttänyt hyönteismyrkyllä pensaita puutarhassaan ja saanut slaagin. Toisaalta samaisessa Guitar Playerin haastattelussa kertoi, kuinka kaikkea oli tarjolla studiomuusikkoaikoihin niin paljon kuin nenä kesti, ja sitä kansssa vedettiin.
Pataan!
sirdickyj
21.09.2006 15:13:38
Mitenkään väheksymättä Lukatheria, mutta mulla on jäänyt vähän sellainen kuva että Lukatherin käsitys totuudesta on usein yhtä venyvä kuin Eddie Van Halenin. .

Eddiestä puheenollen;

http://www.metalsludge.tv/home/inde … task=view&id=1414&Itemid=42
Pataan!
Sammo
21.09.2006 15:18:38

Heti Porcaron kuoleman jälkeen (Bizzarre gardening accident) Lukather oli toitottamassa että kukaan jäsenistä, varsinkaan Porcaro, ole käyttänyt kokaiinia mutta nykyään Luke puhuu avoimesti sekä omasta että muiden jäsenien kokaiinin käytöstä. Lähde ensimmäiseen oli joku Ylen/Heli Nevakareen Toto-spesiaali Kingdom Of Desire kiertueelta ja jälkimmäiseen useampi tuore haastattelu, missä Luke melkein kehuskelee käytöllään, vaikkapa:

"Cocaine is a very dangerous fucking thing to play around with, you know? We’ve all done it. I was guilty too, but I never let it affect my life"

http://www.the-fuze.com/slukather.html
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S
MK73
21.09.2006 16:02:33
Jo vain! Nyt kun Porcaro vai Phillips? -kysymys on saatu puitua, voidaan alkaa väittely kokkelin käytöstä. Näin nämä Toto -keskustelut etenevät.
sirdickyj
21.09.2006 16:06:04
Jo vain! Nyt kun Porcaro vai Phillips? -kysymys on saatu puitua, voidaan alkaa väittely kokkelin käytöstä. Näin nämä Toto -keskustelut etenevät.

Miten niin saatu puitua ;-)

Tsekatkaa toi Eddien haastattelu tuolta linkistä! "Van Halen is me, Alex and Wolfgang", toimii!
Pataan!
Basismi
22.09.2006 23:14:41 (muokattu 22.09.2006 23:15:03)
Lähde ensimmäiseen oli joku Ylen/Heli Nevakareen Toto-spesiaali Kingdom Of Desire kiertueelta

HOHO!

Ei mitään, hyvää settiä. Keep it coming.
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
Sammo
23.09.2006 10:43:53
...voidaan alkaa väittely kokkelin käytöstä...
Se oli (yksi) esimerkki Lukatherin hieman venyvästä totuudesta.

Anyway, tämä on mun mielestä hauska:

http://www.youtube.com/results?sear … ery=da+pinga+toto&search=Search

7th One-kiertueelta äänitetty klubukeikka Tukholman vesifestareilta. Mun mielestä paras. coverpändi. koskaan. (Mulla on toi videolla ja on tullut joskus otettua pohjaan tuon tahtiin)
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S
sirdickyj
23.09.2006 11:29:05
Se oli (yksi) esimerkki Lukatherin hieman venyvästä totuudesta.

Anyway, tämä on mun mielestä hauska:

http://www.youtube.com/results?sear … ery=da+pinga+toto&search=Search

7th One-kiertueelta äänitetty klubukeikka Tukholman vesifestareilta. Mun mielestä paras. coverpändi. koskaan. (Mulla on toi videolla ja on tullut joskus otettua pohjaan tuon tahtiin)

Meikäläinen ei tunnista solistien lärvejä, onkos joku noista Joseph Williams? Tsekkasin vaan Jumpin Jack Flashin, siinähän veti kaks eri sälliä. Pullanamanen vois ehkä olla Williams.
Pataan!
Sammo
23.09.2006 13:42:26
Meikäläinen ei tunnista solistien lärvejä, onkos joku noista Joseph Williams? Tsekkasin vaan Jumpin Jack Flashin, siinähän veti kaks eri sälliä. Pullanamanen vois ehkä olla Williams.

Punapaita on Williams ja se joka laulaa/soittaa fonia on Warren Ham.
Epämuusikko
24.09.2006 14:17:30
7th One-kiertueelta äänitetty klubukeikka Tukholman vesifestareilta. Mun mielestä paras. coverpändi. koskaan.

Tabacco Roadin (taisi olla) kiipparisoolon lopun nenänhipaisu kruunasi tunnelman!

Tales from the Bulgesta käänsin kelkkani, mutta tähän lankaan en mene...
TOTO on parhaimmillaankin TOTOa. Bustard #1
Sammo
24.09.2006 15:30:04
Tales from the Bulgesta käänsin kelkkani, mutta tähän lankaan en mene...

Okei, mun vuoro olla iso ihminen ja myöntää että olin väärässä. Vaihdan siis mielipidettä, että paras. coverbändi. koskaan. on Spin 1ne 2wo !!!

Mutta silti, Da Pingan tahdissa on kiva juoda kaljaa, mutta se pätee melkein kaikkiin coverbändeihin (usein on myös pakko juoda kaljaa).
Epämuusikko
24.09.2006 17:58:17
mutta se pätee melkein kaikkiin coverbändeihin (usein on myös pakko juoda kaljaa).

eikö se ole coverbändien perimmäinen funktio?
TOTO on parhaimmillaankin TOTOa. Bustard #1
Sammo
24.09.2006 20:48:06
eikö se ole coverbändien perimmäinen funktio?

Sanotaan vaikka että kaljanjuontikin on parhaimmillaan silloin kun se(kin) perustuu vapaaehtoisuuteen, vai?
Sammo
27.09.2006 13:01:23
Ja mitä tohon Kimball-juttuun tulee, niin nimenomaan Williamsin ja Frederiksenin aikasia biisejähän ukko ei pysty vetämään.

Mua yllättää kuinka paljon paremmin sekä Kimball, Luke että Paich laulaa nykyään verrattuna IV:n aikaiseen live-meininkiin! Tosin esiintyminen oli silloin myös paria astettaa hurjempaa/energisempää (varsinkin Steve Porcaro oli tuohon aikaan liekeissä)
MK73
27.09.2006 16:15:18
Tosin esiintyminen oli silloin myös paria astettaa hurjempaa/energisempää (varsinkin Steve Porcaro oli tuohon aikaan liekeissä)

Ai että kun jostain arkistojen kätköistä julkaistaisiin vanhaa Toton live-matskua. Vaikka 70-luvun lopulta ja sitten IV -rundilta. Voi veljet kyllä olis makeeta - kaikki rillipäät kehissä :)
Progressor
27.09.2006 16:53:50
Ai että kun jostain arkistojen kätköistä julkaistaisiin vanhaa Toton live-matskua. Vaikka 70-luvun lopulta ja sitten IV -rundilta. Voi veljet kyllä olis makeeta - kaikki rillipäät kehissä :)

YouTubesta löytyy molempia. Jokuhan laittoi tänne linkkejä vähän aikaa sitten.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
sirdickyj
27.09.2006 17:21:02

väärä runpali vaan, kato!
Pataan!
J.Hollström
27.09.2006 18:07:38
väärä runpali vaan, kato!

Paras rumpali, ever. Et vaan ymmärrä hyvän päälle, kato!
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)