Rumbali 23.09.2006 00:28:48 (muokattu 23.09.2006 00:30:53) | |
---|
Tulin pari tuntia sitten Trio Töykeiden ja Anssi Tikanmäen orkesterin yhteiskonsertista. Jos Töykeiden jazz ja sanoisin että Pekka Pohjolamainen soitanta (en ollut aiemmin tutustunut Tikanmäen orkesterin soitantaan mutta vertaus sallittaneen tässä kohtaa) kiinnostaa niin menkää ihmeessä katsomaan jos sattuvat paikkakunnallenne. Ensin esiintyi Töykeät ja sai ihailla Rami Eskelisen rumpalointia ja sen jälkeen Tikanmäen orkesteri ja sai nauttia Sami Kuoppamäen rumpaloinnista, lopuksi molemmista yhtäaikaa!! Kyllä rumpalointi on helppoa (siis helpon näköistä) kun sen taitaa. Hieno keikka ! |
moderndrummer88 23.09.2006 00:38:45 | |
---|
kuulostaa aika lupaavalta.... Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Eukka 23.09.2006 00:40:17 | |
---|
Jaahas kiitoksia. Itse heiluin lavan vasemmalla puolella lepaa pyöritellen ja ax-7 tilutelle. Tänään kouvolaan, huomenna savoy helsingissä. Lahteenkin ollaan tulossa ja hyvinkäästäkin näillä näkymin otetaan tyypit myöhemmin syksyllä:P Ja todellakin on ilo soittaa yhdessä kahden suomen ykkösrumpalien kanssa. heidän tuottamaan komppiin on helppo soittaa. no eh jos vaan menisin nukkumaan... Akatax for you! |
Jos sinä Eukka olit se Tikanmäen perheen nuori kosketinsoittaja niin täytyy myöntää että melko sälli olit ja oli ensimmäinen kerta oli kun näin että joku moshasi Finlandian tahtiin, erinomainen sekoitus "vanhoja partoja" ja nykypäivää. Itse istuin tokassa rivissä ja siten lähes kosketusetäisyydellä, kiitos hienosta keikasta !!!! Sano myös terkkuja (ilmeisesti veljellesi) tiukasta kitaroinnista, pidin kovasti teistä molemmista, vaikka itse yritänkin soitella rumpuja. Erittäin hieno keikka !!!! |
K.Suninen 23.09.2006 08:52:37 | |
---|
Mun mielestä Trio Töykeillä oli jotenki vähän vaisu setti tällä kertaa.. Tikanmäet sitten pisti vähän paremmaks :) |