Aihe: "Lainaisko" joku Yölinnun Mä putoan -lappuja?
1 2
Teemu Tee
21.09.2006 13:24:12
Tarttis vetää viikon päästä ja jollain on taatusti valmiina joku versio aiheesta.
Kiitos sille kuka viitsiikin laittaa tulemaan!

teemutee@gmail.com
Tyhjän saa pyytämättäkin
baron
21.09.2006 13:25:45

Tarttis vetää viikon päästä ja jollain on taatusti valmiina joku versio aiheesta.
Kiitos sille kuka viitsiikin laittaa tulemaan!

teemutee@gmail.com

Mulla on himassa jonkunlainen versio. Kunhan joskus iltayöstä ehdin himaan, voin pistää tulemaan.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Teemu Tee
21.09.2006 13:38:08
Mulla on himassa jonkunlainen versio. Kunhan joskus iltayöstä ehdin himaan, voin pistää tulemaan.

Arvasin et joihinkin voi luottaa melko samalla tavoin kuin vuoreen
Tyhjän saa pyytämättäkin
baron
21.09.2006 13:46:23

Arvasin et joihinkin voi luottaa melko samalla tavoin kuin vuoreen

Meen huomenna keikalle säveltäjän kanssa, voin samalla tarkistaa, onko siinä oikeasti 4 vai 5 säveltä!
KoskPaavo
21.09.2006 15:04:30
Meen huomenna keikalle säveltäjän kanssa, voin samalla tarkistaa, onko siinä oikeasti 4 vai 5 säveltä!

Peräti seitsemän!Siis laulun melodiassa.Pääosn pyörii E:stä A:han , alin on H ja ylin C
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
half
21.09.2006 16:58:27

Minne, jos tulis vaikka kuulolle.
baron
21.09.2006 17:00:17

Minne, jos tulis vaikka kuulolle.

Privaattikokkarit. Musiikin lisäksi kaikki muukin tarjoilu on kyllä viimeisen päälle!
kuunsirppi
21.09.2006 23:17:39
Mä laitoin meneen lapun.....vai myöhästyinkö?
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
Teemu Tee
22.09.2006 09:03:02
Mä laitoin meneen lapun.....vai myöhästyinkö?

Suuri kiitos kaikille asiassa auttaneille! Yhdeltä tuli sanat+ soinnut, toiselta oikein nuotti ja vielä itsetehty bassolinja kaiken päälle. Loistavaa apua!
Tyhjän saa pyytämättäkin
artope
22.09.2006 11:08:11

Suuri kiitos kaikille asiassa auttaneille! Yhdeltä tuli sanat+ soinnut, toiselta oikein nuotti ja vielä itsetehty bassolinja kaiken päälle. Loistavaa apua!

Mielestäni nää jutut toimii täällä hienosti. Ihme juttu kun yleensä aina joku marisee ja marmattaa, että blokatkaa ite...
"siel alla palmuin bassokitaraani soitan iltaisin"
Martso
23.09.2006 09:56:49
Teemu! Olet rohkea, kun uskalsit pyytää Yölinnun lappuja täällä. Yleensähän täällä lytistetään tämä loistavan uran tehneen hienon porukan aikaansaannokset. Todennäköisesti ne mollaajat ovat saavuttaneet itse urallaan paljon enemmän kuin Simo ja kumppanit! Minusta Yölintu on loistava bändi! Ja toivottavasti jatkavat samalla linjalla!!

Munsta se on ihan paska. Biisi on hyvä.
uruttaja
23.09.2006 17:59:03
Munsta se on ihan paska. Biisi on hyvä.

HOHO.Komp. Se on hirveetä ku basisti on muka stara.
Martso
23.09.2006 18:28:27
HOHO.Komp. Se on hirveetä ku basisti on muka stara.

Oikeastaan ei mulla oli mitään sanomista bändistä. Viimeksi pari vuotta sitte nähny Isalla ja ihan ok oli. Rupes vaan väsyneenä ärsyttämään taas tuo iänikuinen "jos ei kelpaa, niin tehkääpä ite perästä"-mankuminen.
jon lord
23.09.2006 20:17:04
Yleensähän täällä lytistetään tämä loistavan uran tehneen hienon porukan aikaansaannokset. Todennäköisesti ne mollaajat ovat saavuttaneet itse urallaan paljon enemmän kuin Simo ja kumppanit!

Mitä on ura ja saavuttaminen?? Onko se sitä että kaikki mitataan kuuluisuuden ja mammonan ja kirkuvien fanien mukaan ? Vai onko se sitä että on jaksanut tehdä vuosikaudet töitä välillä hyvinkin vaikeuden olosuhteiden kanssa. Silti on tehnyt työnsä hyvin ja antanut kuulijoillekin nautinnon hetkiä vaikka levyt eivät loista listojen ( niitä ei edes ole) kärjessä ja on tehnyt pyyteetöntä työtä ilman kuuluisuutta.
Kaikki kunnia kyseiselle bändille, mutta täälläkin on lukuisa joukko kolleegoita jotka ovat "vääntäneet" humppaa kymmeniäkin vuosia saamatta silti kiitosta työstänsä, vaikka ovat tehneet työnsä hyvin ja hyvällä ammattitaidolla.
6 tuntia humppaa illassa vuosien ajan on aikamoinen "loistava ura" jos näin voidaan sanoa. Jossain vaiheessa tulee tilanne että alkaa hieman keittää kun on soittanut kymmeniä vuosia ja sitten tulee tyhjästä ( tai ehkä suuren mainonnan tuloksena) joku solisti tai bändi joka vetää pari settiä illassa ja kerää mammonan.
Älkää ymmärtäkö väärin tätä. Siinä tilanteessa tulee joskus päästettyä suustansa katkeria sanoja kuitenkaan tarkoittamatta sitä itse kohteelle vaan kohde on kokonaisuus ja ja se tilanne.
Perusajatukseni on se että liian vähän annetaan kunniaa perusduunin tekijöille, solistin bändille , säestäjälle tms.
Eilen oli kunnia nähdä kavereita ( ammattitaitoisia ) samassa tilaisuudessa jossa olin itse. Mäckki , Riffi , Backwood , Jylppy ja keitä muita mukana olikaan. Kaverit veti hyvin ammattitaidolla ja huumori mukana. Oli kiva muistella menneitä ja naureskella juttuja. Nämä olivat niitä pitkän tien kulkijoita joita harvoin muistetaan. Joku muu ( solisti....) yleensä ottaa kunnian siitä työstä jonka nämä taustalla olevat "hiljaiset" tekevät ja pohjustavat.
Mutta kaikille meille on paikkamme täällä. Joskus vain tulee sanottua ääneen se mikä mieltä kalvaa.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
R.Syke
23.09.2006 21:26:07 (muokattu 23.09.2006 21:28:07)
Täältä hatunnosto kaikille elävän musiikin puolesta kamppaileville soitto-otuksille!

Oli sitten silmu tai solmu ;)

Ja mikäs tuossa. 'Mä putoan' näkyy olevan kokoelmissa...

Lähen kahtoon vuotavia uutisia.
KoskPaavo
24.09.2006 00:15:41
Jon Lordi osaa kirjoittaa hyvin osuvia juttuja.Plussaa tuli täältä Hämeestä käsin
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
uruttaja
24.09.2006 01:40:24
Onhan sitä nyt jotain saavutettu. Eläkettä ansaittu aika paljonkin ja asuntoa maksettu ihan silkalla humpalla. Nyt siitä ammennetaan sisäfilettä leivän päälle.
R.Syke
24.09.2006 10:30:57 (muokattu 24.09.2006 10:32:03)
Jon Lordi osaa kirjoittaa hyvin osuvia juttuja.Plussaa tuli täältä Hämeestä käsin

Aivan! Samoin. Ei muuta kuin pönttöön pyhäisin puhumaan. Sitten vielä rammauttaa virret päälle.

+ tuli täältäkin suunnalta
Teemu Tee
24.09.2006 20:34:24
Treenattiin kahdesti ja eikun illan settiin. Läpi meni ja vieläpä virheettä! ;-)

Eipä siinä mitään kovin tarkkaan mietittyä sovitusta ollut, mutta jäänee ohjelmistoon muokattavaksi oman maun mukaiseksi. Kuten niin moni muu biisi, joka on tullut samalla tavoin soittolistoille.
Tyhjän saa pyytämättäkin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)