blyysi 16.05.2006 23:37:35 | |
---|
Olipas omaperäinen biisivalinta Conanissa;) Ei vaan, maukkaastihan tuo veteli, ei ollutkaan mikään SRV -klooni! I ain't nothin' but a player |
JMTrio 16.05.2006 23:45:48 | |
---|
Kyllä lahjakas on kaveri, sekä kitaristini että musiikintekijänä. Varsinkin tämä uusi livelevy "Try" kolahtaa ainakin meikäläiseen pirun hyvin. Sooloalbumi häneltä ilmeisesti tulossa kesällä, saa nähdä millaista materiaalia se sisältää. |
aziztcf 16.05.2006 23:46:19 | |
---|
Voi samperi, erittäin positiivinen yllätys oli tämä herra! Pitääpi tutustua. The truth ain't easy. |
Socialite 17.05.2006 00:15:47 | |
---|
Triolevy TRY on kyllä kovaa kamaa! Ne poppilevyt myös hyviä mutta kun mie oon sen verran punaniska, että ne alkaa pitemmän päälle rasittamaan. Toivottavasti ois tosiaan bluussia tai rokkia se seuraava lätty! Loistava kitaristi. Are you reeling in the beers? |
Turder 17.05.2006 12:29:49 | |
---|
|
Anselmi83 17.05.2006 12:54:29 (muokattu 17.05.2006 16:06:28) | |
---|
there are more love songs than anything. if songs could make you do something, we'd all love each other. -frank zappa |
JivE 17.05.2006 13:34:32 | |
---|
Dikkailen varsinkin herran Your Body Is A Wonderland biisia. Sit' on mukava soittaa bassolla mukana. |
JMTrio 05.06.2006 01:23:56 (muokattu 05.06.2006 01:24:22) | |
---|
|
chromazone 05.06.2006 12:03:18 | |
---|
Itsekin olen kuunnellut "Try" -levyä paljon viime aikoina, kolisee ihan kympillä! Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |
Skige 05.06.2006 16:59:52 | |
---|
Voisikos joku kertoa hieman tuosta herran tuotannosta, se livelevy on ainakin ihan mahtavaa tavaraa, mutta osa tuntuu olevan aika mitäänsanomatonta poppia. |
JMTrio 05.06.2006 20:57:16 | |
---|
Voisikos joku kertoa hieman tuosta herran tuotannosta, se livelevy on ainakin ihan mahtavaa tavaraa, mutta osa tuntuu olevan aika mitäänsanomatonta poppia. Aikasemmat levyt "Room for Squares" ja "Heavier Things" on hyvin pitkälle pop/balladi-henkistä musiikkia, mutta ilmeisesti rock/blues musiikki on ollut Johnille aina kaikkein läheisintä - ainakin näin olen monista haastatteluista lukenut. Livelevy "Try" onkin hyvin erilainen aikaisempaan tuotantoon verrattuna. Herran seuraavan sooloalbumin pitäisi ilmestyä tänä kesänä ja sen pitäisi olla tyyliltään jossain "Try:n" ja aikasemman tuotannon välimaastossa. Tarkempi levyn julkaisupäivä ja muuta asiaa kaverista löytää ainakin näiltä sivuilta: http://www.j-mayer.org/http://www.johnmayer.com/ http://myspace.com/johnmayer |
Jukki 06.06.2006 01:29:18 | |
---|
Mies soitti kyllä Conanin Chicagon reissulla vallan hienoa pluussia vanha musa on parasta. |
JMTrio 22.09.2006 20:25:11 | |
---|
Ihan mielenkiintosta tavaraa tämä Mayerin uusin levy Continuum on. Kukaan muu ehtinyt siihen vielä tutustua? |
velsa 22.09.2006 20:31:57 | |
---|
Ihan mielenkiintosta tavaraa tämä Mayerin uusin levy Continuum on. Kukaan muu ehtinyt siihen vielä tutustua? ihan saatanan hieno versio Henkan Bold as lovesta.......ja mä diggaan muutenki koko lätystä.........hieno laulaja kaiken muun lisäksi.......mut mähän oonkin jo vanha mies joten mä saan diggailla tällasta "hissimusaa"........ Kauas on pitkä matka........ |
Kyllä! Itse pidän kaveria ehkä yhtenä tämänpäivän kovimmista kitaristeista. Bluusi rullaa ku konkareilla aikanaan ja jannu on 27 vuotias. Varsinkin nyt hänen jätettyään tuo poppi ja siirryttyä bluusimpaan kamaan, tulevat taidot esille. Toivoisinkin että hän, jos joku, toisi tämänkaltaisen musan massan suosioon. |
Mordax 23.09.2006 09:04:28 | |
---|
Varsinkin nyt hänen jätettyään tuo poppi ja siirryttyä bluusimpaan kamaan, tulevat taidot esille. Kyllä! John Mayerilla on vahva ja raikas stratosoundi, joten kyllä ainakin hänen uusin levynsä Continuum on seuraavana levynostolistalla. En tosin sitä levyä ole ollenkaan kuullut, mutta kenen tahansa tuoretta materiaalia on aina todella mukava kuunnella. Ja jos levyllä soi blues, on se tietysti paljon parempi. "Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia." |
velsa 23.09.2006 13:18:46 | |
---|
Kyllä! John Mayerilla on vahva ja raikas stratosoundi, joten kyllä ainakin hänen uusin levynsä Continuum on seuraavana levynostolistalla. En tosin sitä levyä ole ollenkaan kuullut, mutta kenen tahansa tuoretta materiaalia on aina todella mukava kuunnella. Ja jos levyllä soi blues, on se tietysti paljon parempi. ei se varsinaisesti blueslevy kyllä oo..... mut kaverin soitto on kyllä sinisistä sävelistä rakennettu.....Tommonen soul meininki pop mausteilla on ehkä enemmänkin levyn tyyli....... Kauas on pitkä matka........ |
JMTrio 07.10.2006 18:32:16 | |
---|
|
J.Hollström 13.11.2006 12:15:38 (muokattu 13.11.2006 12:21:40) | |
---|
ei se varsinaisesti blueslevy kyllä oo..... mut kaverin soitto on kyllä sinisistä sävelistä rakennettu.....Tommonen soul meininki pop mausteilla on ehkä enemmänkin levyn tyyli....... Kyllä tässä levyssä blues on sisäänrakennettuna, vaikka poppiskamaa onkin. Välillä kuuntelin, että onko Clapton vierailevana soolokitaristina (esim. biisin "In Repair" -soolo), mutta ei ollu. Kansilehdykässä John kuitenkin sanoo näin: "Eric Clapton knows I steal from him and is still cool with it." Hieno levy. Suosittelen. Upeinta minusta tässä on pienieleisyys, harvinaista herkkua nykypäivänä, kun joka paikkaa ei ole vedetty täyteen, vaikka ukoilta takuulla irtoisikin. Tyylitajuista soitantaa. Älkääkä piitatko uusimman Soundin arvostelusta, ne ei siellä ymmärrä hyvän musan päälle. |
JMTrio 13.04.2007 21:31:09 | |
---|
Tulee muuten aivan parhaillaan Johnin keikka viime vuoden syyskuulta Webster Hallista Yle FST:ltä. Hyvä setti, suosittelen kaikille! |