isojussi 22.09.2006 09:12:53 | |
---|
Sivutoimiset eivät raukat ahneuksissaan raaski / persaukisuudessaan pysty (tarpeeton yliviivataan) olemaan yhtään päivää töistä pois ilman palkkaa. Miks munkaan pitäis? Tää on oikeesti nähty niin helvetin monessa asiassa ja paikassa. Jos olisi halua tai tahtoa, kyllä siihen vois käyttää jonkun pekkasen, pakkasen tai muun ylityövapaan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mack the knife 22.09.2006 09:45:03 | |
---|
Kiinnostais kyllä pikkujoulut tällä kertaa, laitoin kalenteriin pienellä kyssärillä. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
kuunsirppi 22.09.2006 11:59:31 | |
---|
Kiinnostais kyllä pikkujoulut tällä kertaa, laitoin kalenteriin pienellä kyssärillä. Kaikki kysymysmerkit pois ja sekaan vaan. Päivämäärä ylös allakkaan ja vielä huomiovärillä korostaen, ettei pääse unohtuun :o) Jos ensimmäinen merkintä sille päivälle on pikkujoulu, niin eihän siihen VOI ottaa enää muuta, kun siinä on jo yks tapahtuma. Näin mä oon asian ymmärtäny! Menikö pahasti pieleen? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Mikko T. 22.09.2006 14:29:40 | |
---|
Eihän siinä paikalle tulemisessa ole kyse mistään muusta kuin asioiden prioirisoimisesta. Suoraan sanoen: Jos on perse niin auki, ettei talous kestä yhden keikan skippaamista, niin sitte ei tule - jos yhden keikan liksan etukäteen säästäminen muutaman kuukauden aikana ei onnistu niin sitte saa kyllä katsoa peiliin. Toki on mahdollista, että tapahtumaan osallistuminen voi vaatia myös lauantaikeikan peruuttamista, mutta jos Tampereelta lähtee lauantaina puoleltapäivin, niin illaksi ehtii keikalle kyllä melkein mihin vaan Suomessa! Ite skippasin viime pikkujoulut kun kahta päivää ennen kemuja tuli mahdollisuus mennä Euroviisuihin soittamaan Metsäkedon Tomin kanssa. Priorisoin sen kokemuksen humppapikkujoulujen edelle. Ymmärrän toki niitäkin, ketkä asuvat niin kaukana, että paikalle tulo ja paikalta poistuminen vaativat paljon aikaa ja kustannuksia. Siksipä Tampere ja Lahti ovat logistisesti erittäin järkevissä paikoissa. Ite en voi tämän tekstin loppuun sanoa muuta, kuin että oon kuullut viime kemujen olleen upeat sekä puitteiltaan että hengeltään ja toivonkin tapaavani muusikkonettikamuja pikkujouluissa mahdollisimman suuressa määrin. Erityisesti teitä, ketkä olette olleet suurena apuna vaikkapa nuottikirjaston täydentämisessä, esim. isojussi. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
vanhami 22.09.2006 15:57:56 | |
---|
Olen tavallaan Isojussin kannalla siitä, että päivä se on pois palkasta soittajallakin, samoin kuin päivätyöläisellä. Toisaalta MikkoT puhuu myös asiaa. Päivätyöstä vapaan ottaminen ihan vaan deekisreissua varten ei ole välttämättä niin helppoa kaikille. Toki ei kyllä keikaltakaan ole helppo olla pois. Meille päivätyötä tekeville noita perjantaivetoja siunaantuu aika paljon harvemmin. Tammikuussa, jolloin viimeksi bileet oli ( ja joka olisi minusta parempi ajankohta bileille) on yleensä keikkarintamalla muutenkin hiljaista ts. ammattiesoillakin saattaisi olla vapaata perjantaina. Ihan sama, tulen jos pääsen ehdottomasti! |
kuunsirppi 22.09.2006 16:27:02 | |
---|
Olen tavallaan Isojussin kannalla siitä, että päivä se on pois palkasta soittajallakin, samoin kuin päivätyöläisellä. Toisaalta MikkoT puhuu myös asiaa. Päivätyöstä vapaan ottaminen ihan vaan deekisreissua varten ei ole välttämättä niin helppoa kaikille. Toki ei kyllä keikaltakaan ole helppo olla pois. Meille päivätyötä tekeville noita perjantaivetoja siunaantuu aika paljon harvemmin. Tammikuussa, jolloin viimeksi bileet oli ( ja joka olisi minusta parempi ajankohta bileille) on yleensä keikkarintamalla muutenkin hiljaista ts. ammattiesoillakin saattaisi olla vapaata perjantaina. Ihan sama, tulen jos pääsen ehdottomasti! Älkää siirtäkö vaan tammikuulle :o( Mä en silloin pääse. Keikkoja jo varattu ja sitten oon 15 päivää kuukaudesta muilla mailla ukko-kullan kanssa synttäreitä paossa...... Toi 9.2. on jo mulla allakassa ja edellinenkin viikonloppu on jo kiinni :o/ t. nimim. haluu mukaan! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Ukko 22.09.2006 17:25:19 | |
---|
ja sitten oon 15 päivää kuukaudesta muilla mailla ukko-kullan kanssa synttäreitä paossa...... Ei tietääkseni olla sovittu mitään mutta lähretään vaan ;) |
Ei tietääkseni olla sovittu mitään mutta lähretään vaan ;) sen piti olla salaisuus :o// voi mua loppasuuta :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
baron 22.09.2006 20:29:00 | |
---|
1. Mä oon kohtalaisen paljon järjestänyt tilaisuuksia, jotka on tarkoitettu sekä ammattilaisille että harrastajille. 2. Täysin mahdotonta löytää ajankohta joka sopii kaikille. 3. Jonkun pitää ottaa itselleen valistuneen itsevaltiaan valtuudet ja lyödä ajankohta kiinni ja ne tulee, joille se on vapaa tai pystyy järjestämään vapaaksi ja loput ei. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Ukko 22.09.2006 21:00:18 | |
---|
Sivutoimiset eivät raukat ahneuksissaan raaski / persaukisuudessaan pysty (tarpeeton yliviivataan) olemaan yhtään päivää töistä pois ilman palkkaa. Miks munkaan pitäis? Tää on oikeesti nähty niin helvetin monessa asiassa ja paikassa. Jos olisi halua tai tahtoa, kyllä siihen vois käyttää jonkun pekkasen, pakkasen tai muun ylityövapaan. Nyt puhut IJ. paskaa ja pahasti. Sivutoiminen tai ei mutta velvoitteet työelämässä saattaapi olla aika sitovia oli sitten vapaan anominen pekkasissa tai pakkasissa ( kokoomuslaisittain sanoen ) eli työnantaja ei voi päästää duunareitaan omiin harrastuksiinsa normaalina työviikkona välttämättä ihan tuosta vaan. Tuskin sinäkään voit opetustoimessasi sanoa että pidänpä pekkasvapaan ensi maanantaina kun on muuta menoa. Eli jättäisit ne opetettavasi viettämään tyhjää tuntia laistaen omat sopimuksesi. Vai kuuluuko tapoihisi pysyä sopimuksissa ? |
baron 22.09.2006 21:09:36 (muokattu 22.09.2006 21:10:15) | |
---|
Mä oon yrittänyt joskus järjestää miittejä (OK COB) proitten ehdoilla ja sävellän typerimmän mahdollisen maanantain ja tietysti jollain on takahikiän kankaannyplääjien 100-vuotisjuhlien keikka silloin. Opetus: Mä järjestän miitin kun mulle sopii ja ne tulee, joille sopii. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Ukko 22.09.2006 21:28:16 | |
---|
Mä oon yrittänyt joskus järjestää miittejä (OK COB) proitten ehdoilla ja sävellän typerimmän mahdollisen maanantain ja tietysti jollain on takahikiän kankaannyplääjien 100-vuotisjuhlien keikka silloin. Opetus: Mä järjestän miitin kun mulle sopii ja ne tulee, joille sopii. Noin se menee. Kaikilla ei ole aikaa eikä mahdollisuuksia työelämän vaatimuksien vuoksi lähteä silloin kun itseään tuntuu huvittavan. Ei se ole päivän palkan ahneuden vuoksi vaan ihan muista syistä. Ne ymmärtävät asian jotka ymmärtävät. |
jeppeq 22.09.2006 21:37:59 | |
---|
Taitaa "keskimäärin hyvät päivät" olla tuo perjantai ja sunnuntai. Koska esiintyvät taiteilijat ovat tunnetusti narsisteja ja haluavat ESIINTYÄ tämän vuoksi perjantai lienee hyvä päivä, jolloin normitopiakin on mahtollisesti paikalla. Sunnuntaihan on ammattilaisten päivä viihdepuolella. Itelle käy (jos käy) molempi päivä järjestellen, mutta perjantaille tulisi ääni täältä. EI kai ole kivaa jos 2-7 toinen toistaan parempaa soittaa (jos soittaa) keskenään ja yleisö puuttuu ? Viimeksikin tais olla myös normi yleisöä paikalla, en nyt ihan varmaks muista, mutta tuollainen on tuntuma... Lupsakan henkilökunnan lisäksi, tietty.. Valehtelisin jos väittäisin |
Mikko T. 22.09.2006 21:47:00 | |
---|
Mikä vitun lottoarvonta tästä nyt tuli? Tulette paikalle ja sillä siisti. Piste, punkt, period ja slüt. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
manjaana 22.09.2006 21:49:12 | |
---|
Mikä vitun lottoarvonta tästä nyt tuli? Tulette paikalle ja sillä siisti. Piste, punkt, period ja slüt. Niijust, tai mä ainaskin tulen, noita en skippaa kyllä... = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
jeppeq 22.09.2006 21:49:17 | |
---|
Mikä vitun arvonta tästä nyt tuli? Ostan arvan tuohon. Valehtelisin jos väittäisin |
Mikko T. 22.09.2006 21:50:11 | |
---|
Ostan arvan tuohon. Tekee kaks viiskyt. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
jeppeq 22.09.2006 21:51:22 | |
---|
Tekee kaks viiskyt. pidä loput, se o tasan ainakin loppuillasta.. Valehtelisin jos väittäisin |
baron 22.09.2006 21:57:32 | |
---|
Itelle käy (jos käy) molempi päivä järjestellen, mutta perjantaille tulisi ääni täältä. EI kai ole kivaa jos 2-7 toinen toistaan parempaa soittaa (jos soittaa) keskenään ja yleisö puuttuu Kyllä tällaisissa jameissä soittajat voi soittaa toisilleen ja toinen toistaan parempi pitäessään ryyppytaukoa joutuu paremman puutteessa kestämään mua ja yleisöstä viis. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
jeppeq 22.09.2006 22:43:41 | |
---|
Kyllä tällaisissa jameissä soittajat voi soittaa toisilleen ja toinen toistaan parempi pitäessään ryyppytaukoa joutuu paremman puutteessa kestämään mua ja yleisöstä viis. etunsa tuollakin.. Valehtelisin jos väittäisin |